loading...
پرسپولیس کلاب
Hossein بازدید : 9 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)
http://s5.picofile.com/file/8134710550/%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%A7_%DA%A9%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7.jpg

مدافع کاستاریکایی مدنظر پرسپولیس عنوان کرد، برای حفظ آمادگی‌اش در روزهای گذشته تمرین‌های منظمی را پشت سر گذاشته است. او همچنین از باشگاه سابق خود ساپریسا خداحافظی کرد.

مایکل اومانیا، مدافع کاستاریکایی برای حضور در باشگاه پرسپولیس فردا وارد ایران می‌شود.

او در گفت‌وگو با روزنامه ناسیون پیش از سفر به ایران گفت: در چند روز گذشته برای حفظ آمادگی پس از جام جهانی تمرین‌هایم را به طور منظم پیگیری کردم و اکنون برای مذاکره با باشگاه پرسپولیس راهی ایران می‌شوم. علاوه بر تمرین‌های گروهی، تمرین‌های فردی منظمی نیز پشت سر گذاشته‌ام؛ چرا که می‌خواهم در بهترین شرایط آمادگی‌ام قرار داشته باشم. فکر می‌کنم خیلی زود تیم آینده خودم را انتخاب کنم.

اومانیا که در باشگاه ساپریسای کاستاریکا بازی می‌کند در ادامه با تشکر از باشگاه سابقش گفت: باید از مسئولان باشگاه ساپریسا تشکر کنم که به من اجازه دادند در روزهای گذشته با آن که قراردادی با آنها نداشتم تمرین‌هایم را با آنها ادامه بدهم. یک سال و نیم در این باشگاه بازی کردم و خاطرات خیلی خوبی از آنها خصوصا هواداران تیم دارم. از همه آنها به خاطر این همه سال خوب تشکر می‌کنم.

Hossein بازدید : 9 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)


کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال از برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور خبر داد. به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، باتوجه به حضور قهرمان حذفی استانها در مرحله اول جام حذفی کشور در فصل 94-93، مراسم قرعه کشی این بازیها با حضور باشگاههای لیگ برتر، لیگ دسته اول، لیگ دسته دوم و قهرمان حذفی استانها به همراه نماینده حذفی خرمشهر روز شنبه اول شهریورماه ساعت 10 و 30 دقیقه در آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود.

Hossein بازدید : 6 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)


برنامه نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

به نقل از سایت سازمان لیگ، برنامه نشست خبری پیش از مسابقه سرمرربیان در هفته سوم لیگ برتر به شرح زیر است:

چهارشنبه   22/05/93  ساعت 13 ( کنفرانس خبری دیدار پیکان تهران – نفت مسجد سلیمان)

چهار شنبه  22/05/93  ساعت 14 ( کنفرانس خبری دیدار راه آهن – فولاد خوزستان)

پنج شنبه  23/05/93   ساعت 15( کنفرانس خبری دیدار  پرسپولیس – ذوب آهن)

مسابقات هفته سوم لیگ برتر در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود.

Hossein بازدید : 4 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

پیشاپیش اسمش را هرچه که می‌خواهید بگذارید. تناسخ، طول موج، یا نظم حاکم. مجتبی محرمی بعد از نزدیک به یک دهه حضورش در پرسپولیس، درست در سالی آخرین بازی‌اش را برای تیم ملی انجام داد که علی کریمی، مردی از همان جنس، در همان سال و در لیگ دست دو آتش زیر خاکستر شد و بعد از دو سال هم به پرسپولیس آمد تا ثابت کند می‌تواند جای خالی او را پرکند. هنوز چند روزی از خداحافظی جادوگر نگذشته و تقریبا به هر رسانه‌ای که سر می‌زنیم علی کریمی حالا دیگر بازنشسته، گوشه‌ای از آن را مال خود کرده. عکس‌ها و کلیپ‌ها، دریبل‌ها و اخم‌ها و حالا یک گوشه ذهنتان سینه آن داور بخت برگشته را هم نگه دارید تا بعد. بماند که می‌توانست بزرگتر و بالاتر از آن چیزی که هست باشد، اما هرچه که هست، کریمی در آن یکسال محرومیت معروفش، فهمید که چقدر حال و روز ادی تند دست بیلیاردباز را دارد و صد البته که وقتی بهونه داشته باشی باختن آسونه. خیزش کریمی، استعدادی که نشان داد می‌تواند جای خالی لذت مجتبی محرمی دیدن را پر کند، درست بعد از همان یک سال محرومیت بود. جادوگر در خلوتش سحرهای جدیدی گیرش آمده بود. سحرهایی که او را میراث‌دار محرمی‌‌ها ندانند. او دیگر علی کریمی شده بود. بدون هیچ اسم پس و پیشی. و از همه مهمتر توانسته بود به یک شخصیت برسد و از کالبد یک تیپ تمام شدنی بگریزد.


هنوز حال و هوای خداحافظی او تمام نشده که پیام صادقیان، با ربط و بی‌ربط کاری کرد که جادوگر، در سال اول حضورش در پرسپولیس انجام داد. بازیکنی که در فصل پیش، در لابه لای تمام حواشی‌ و جنجال‌ها و خامی‌هایش، نشان داد که می‌تواند راه اسطوره‌ها را ادامه دهد. وقتی که تصمیم گرفت توپ را با بیرون پا به خلعتبری بدهد قوسی به زیبایی پاس گلش در دلمان کشید و امیدوار شدیم که لذت فوتبال ایرانی دیدن ته نکشیده و شاید یک دهه دیگر هم بتوانیم تکنیک و دریبل و ظرافت ببینیم. اما این پیام با استعداد هم به سر دوراهی رسیده که بی‌تردید باید دست به بزرگترین انتخاب حرفه‌ای عمرش بزند. او سه ماه وقت دارد تا تصمیم بگیرد یک استعداد بی‌نظیر بازنده باقی بماند و بهترین بهانه‌ها را برای باختن داشته باشد و یا بعد از این خلوت، به قول برت گوردون خطاب به ادی تند دست، شخصیت لازم برای برنده بودن را پیدا کند.


آقای صادقیان، ما نزدیک به 3 دهه است که در وسط همه دعواها و بی‌کفایتی‌ها و برو و بیاهای این مدیر و آن مدیر، دلمان به مجتبی و علی خوش بوده. این 3 ماه را تا بیاور و خیزش کن برای خوش نشینی در دل‌‌ کسانی که می‌دانند از این فوتبال هیچ چیز دیگری در نخواهد آمد.

Hossein بازدید : 9 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)
امیررضا خادم، معاون حقوقی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: از مدتی قبل بحث حضور این شرکت و حواشی آن برای حامیان مالی پرسپولیس مطرح بود که با پیگیری حقوقی این وزارتخانه و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی دفتر شرکت SIS  پلمپ شد و از این پس چنین شرکتی اجازه هیچگونه فعالیتی ندارد.

به گفته نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با پلمپ شدن این شرکت نگرانی حامیان مالی پرسپولیس که تاکنون 10 میلیارد تومان برای این تیم هزینه کرده‌اند، بر طرف شده است.


خادم همچنین با اشاره به مشکلات گسترده‌ای که طی پنج ماه گذشته در خصوص حل بحران‌های شدید مالی، بدهکاری‌های زیاد و شرایط خاصی که هر روز به شکلی توسط افراد مختلف بر پرسپولیس و هواداران آن تحمیل شد، گفت: از تمام کارشناسان و صاحب نظران دعوت می‌کنم چنانچه پیشنهادی دارند برای ادامه روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به من ارائه کنند.

Hossein بازدید : 9 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)
فرشاد پیوس اردوی خونه به خونه را از چهارشنبه در تهران آغاز کرده و تا 15 روز با بازیکنان و عوامل فنی تیم در تهران به سر می‌ برند و آنطور که از خبرها شنیده اید هفته آینده با 2 تیم پرسپولیس و استقلال رقابت خواهد کرد. فرشاد پیوس درباره بازی هایش و مسائل مربوط به تیم خود حرف های گفتنی دارد، آنچه می‌ خوانید نقطه نظرات فرشاد پیوس است که در پایان اشاره ای هم به علی دایی دارد: تیم بسیار جوانی دارم و اگر می‌ خواهم بچه هایم با پرسپولیس و استقلال بازی کنند برای بالا بردن میزان اعتماد به نفس آنهاست.

پیوس با تاکید بر این که در مجموع تیمش حتی یک بازیکن شناخته شده ندارد می‌‌گوید؛ استعداد استان مازندران در زمینه فوتبال خیزی در حد استعداد این منطقه برای کشت برنج است. باور نمی‌ کنید که من حتی در تهران هم این همه جوان مستعد برای درخشش ندیده بودم حتی بعد از سال ها که در وجود جوانان فوتبال دنبال کسی با استانداردهای فنی خودم می‌ گشتم حالا با اطمینان می‌ توانم بگویم که فرشاد پیوس را در مازندران پیدا خواهم کرد.

بعد از آنکه انجام بازی تیم خونه به خونه با پرسپولیس قطعی شد، امیر قلعه‌نویی دوست و بچه محل سابقم محبت کرد و اعلام کرد برای یک بازی دوستانه با ما آمادگی دارد. او درباره بازی اش با پرسپولیس که تداعی کننده خاطرات قدیمی با دوستش است در قالب رقابت ها تیم هایشان می‌ گوید: تنها 2 هفته از لیگ گذشته هیچ کس در دنیا نمی‌ تواند 180 دقیقه را به عنوان معیاری برای ضعف یا حتی قدرت یک تیم در نظر بگیرد. مطمئن باشید پرسپولیس مثل سال های پیش که خوب استارت نزد اما شایسته به اوج برگشت امسال هم ظرفیت های بالایی برای رسیدن به صدرجدول دارد و برخلاف همه کسانی که می‌ گویند پرسپولیس تیم خوبی را برای سال 93 نبسته، من با اعتماد کامل و اعتقاد می‌ گویم این پرسپولیس نسبت به سال گذشته شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

فرشاد پیوس ریشه این ادعا را در شخصیت علی دایی می‌ داند و می‌ گوید: او یک مرد مبارز است، در شخصیت فنی و اخلاقی او شکست جایی ندارد، هیچگاه وسط یک مبارزه جای خود را خالی نمی‌ کند و تا آخر برای موفقیت می‌جنگد دایی تا حالا برای پرسپولیس دو قهرمانی در جام حذفی آورده و بهترین مقام پرسپولیس در لیگ را هم گرفته. همه ما آماده ایم تا با کمک به او در رسیدن به هدف عالی که موفقیت تیم خودمان پرسپولیس است یاری اش کنیم. برای من علی دایی همیشه یک شخصیت موفق و پیروز است.


Hossein بازدید : 9 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)
مهدی دغاغله در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: «برای اینکه خودم را هر چه زودتر به میادین برسانم روزی دو نوبت فیزیوتراپی کرده و استخر با آب درمانی را هم در برنامه های خود دارم.»

 

او ادامه داد: «از اینکه مجبورم شبانه روز در کلینیک باشم خسته شده ام و می خواهم هرچه زودتر خود را برای بازی کردن آماده کنم.»

 

شماره 8 پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا برای بازی مقابل ذوب آهن عجله کرد تا مصدومیتش تشدید شود؟ اظهار داشت: «شاید بهتر بود بعد از بازی با ذوب آهن تمرینات خود را شروع کنم. قسمت این بود که این بازی را هم از دست بدهم، اما تحت هیچ شرایطی نمی خواهم در بازی با تیم سابقم ملوان غایب باشم.»

 

او خاطرنشان کرد: «البته هنوز وضعیتم برای این بازی مشخص نیست، با این حال شب و روز فیزیوتراپی و آب درمانی می کنم تا در انزلی به میدان روم. »

 

دغاغله با بیان اینکه دایی برای جانشینی صادقیان روی او حساب کرده، یادآور شد: «متاسفانه صادقیان در زمان خوبی محروم نشد و این مساله می تواند به تیم ضربه بزند. در این شرایط دست کادر فنی حسابی بسته است و من شرمنده ام که کاری از دستم بر نمی آید وقتی می بینم تیم به من احتیاج دارد و من نمی توانم کاری انجام دهم، واقعا عذاب می کشم.»

 

وی افزود: «نمی خواهم بگویند دغاغله خرید خوبی برای پرسپولیس نبوده و به این خاطر تلاشم را می کنم تا هر چه سریع تر و با آمادگی خوب به میادین برگردم.»

Hossein بازدید : 9 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)
نلو وینگادا سرمربی تیم امید اسامی 20 بازیکن را برای حضور در اردوی این تیم اعلام کرد. در بین این اسامی دو نام عجیب به چشم می خورد. نام محمدرضا خانزاده، مدافع پرسپولیس و محسن مسلمان هافبک ذوب آهن .

این در حالی است که خانزاده و مسلمان نمی توانند در مسابقات مقدماتی المپیک برای تیم امید به میدان بروند ولی به اردوی این تیم دعوت شده اند . به جز خانزاده، کاوه رضایی هم نمی تواند تیم امید را در مسابقات مقدماتی المپیک همراهی کند اما در میان تعجب، نامش در فهرست جا گرفته است. نکته جالب دیگر، برگزاری این اردو در اواخر همین هفته است. بازیکنان دعوت شده باید خود را راس ساعت 14 روز جمعه به وینگادا معرفی کنند.

این در حالی است که قریب به اتفاق آنها باید در همین روز برای تیمشان بازی کنند. نمونه اش همین محمدرضا خانزاده که علی دایی برای بازی مقابل ذوب آهن، حساب ویژه ای روی او باز کرده است. آیا دایی از نام خانزاده می گذرد و او را در اختیار تیم امید قرار می دهد یا اینکه باید منتظر آغاز مصاحبه های کوبنده او باشیم؟

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 1,557
  • بازدید کلی : 4,823