loading...
پرسپولیس کلاب
Hossein بازدید : 16 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

بنام خدا

وب سایت پرسپولیس کلاب نویسنده فعال میپذیرد .

در صورت کسب در آمد از سایت به نویسندگان نیز حقوق داده میشود.

 دوستان برای ارتباط با ما میتوانید با ایمیل hosseinebadi9@gmail.com تماس بگیرید یا از بخش نظرات همین مطلب اعلام آمادگی کنید.

Hossein بازدید : 8 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (2)

حول و حوش ساعت 6 بعدازظهر وقتی هوا کمی خنک تر می‌ شود مهرداد پولادی، مسعود شجاعی و کریم انصاری‌فرد خود را به زمین کمپ رسانده اند در حالی که مهدی امیرآبادی و فرشاد قدیری این سه را همراهی می‌ کنند. امیرآبادی با آن چهره بچه سال بعد از جدایی از تیم پیکان هنوز به تیم تازه ای نرفته و فرشاد قدیری گلر سابق تیم های مس و صبا هم به قصد تمرین با رفیق شفیقش مهرداد پولادی به آنجا می‌ آید.
 


 

این 5 نفر که هیچ کدام باشگاه فصل آینده شان را مشخص نکرده اند ذهنیات متفاوتی دارند:
 پولادی به قصد یک تیم خارجی و جدایی از پرسپولیس تمرین می‌ کند.




 

شجاعی با وجود پیشنهادهایی از دسته دوم اسپانیا کماکان به دنبال یک تیم بهتر است.




 

کریم انصاری‌فرد هم که ظاهرا بار و بندیلش را برای سفر روسیه بسته به قصد آمادگی بیشتر طبق برنامه به تمرین مشغول اند.
این 5 نفر گروه جذابی هستند و البته حضور چند ستاره در بین آنها باعث می‌ شود چند نفری روی سکوها آنها را دید بزنند و پیگیر مقصد نهایی شان باشند. در بین این بازیکنان بخصوص مهرداد پولادی زیر ذره بین رسانه هاست، بازیکنی که ممکن است با یک حرکت تازه همه را غافلگیر کند. اینکه آنها تا زمان اتمام فصل نقل و انتقالات اروپایی به خارج منتقل شوند یا نه مشخص نیست. اما پولادی، شجاعی و انصاری‌فرد به هیچ وجه دوست ندارند در ایران به فوتبال ادامه بدهند.

Hossein بازدید : 12 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

مقابل ذوب آهن تغییر سیستم داده بودید؟
بله و نسبت به دیدار با فولاد بهتر هم کار کردیم. 

اما اصلاً هماهنگ و قدرتمند نبودید!
ما روی سیستم جدیدمان 2،3 جلسه تمرین کردیم و حتماً با تمرینات بیشتر بهتر می شویم.

قبول داری ذوب آهن تیم برتر میدان بود؟
نه شرایط امتیازی ما به گونه ای بود که تحت فشار بودیم و فقط می خواستیم ببریم. این سه امتیاز می توانست ما را از فشار خارج کند. درست است که خیلی خوب مقابل ذوب آهن بازی نکردیم اما باید این را هم درنظر گرفت که سه بازی اول مان مقابل نفت، فولاد و ذوب آهن خیلی سخت بوده است.

خودت هم هنوز نتوانستی برای پرسپولیس گل بزنی!
زیاد موقعیتی گیر من نیامده و در دو بازی اخیر فقط یک موقعیت ایده آل داشتم. مطمئن باشید با زدن اولین گل مشکل حل می شود.

نمی ترسی گل نزدنت طولانی شود و دایی و پرسپولیس دیگر روی تو حساب نکنند؟
نه نگران نیستم چون قطعاً استرس، بیشتر کار یک بازیکن را خراب می کند. باید بازیکن آسوده فکر کند تا در عمل بهترین باشد.

درست است که علی دایی از تو انتقاد کرده که درون هجده قدم تیم تان تحرک لازم را نداری؟
نه چنین چیزی صحت ندارد. در یکی از تمرینات که مشغول ضربه زدن به چهارچوب بودیم، سرمربی تیم به همه مهاجمـــــان تیم و هافبک هــای نفوذی پرسپولیس گفت که تحرک بیشتری داشته باشند و فقط به من به طور خاص نگفت.هر مهاجمی سبــکی در هجده قدم دارد. شاید من به اندازه عالیشاه تحرک نداشته باشم اما بازیکنی هستم که در خط دفاعی حریفان تمرکزم بیشتر روی گلزنی است.

نبودن هافبک طراح چقدر به ضرر مهاجمان است؟
فعلاً پیام نیست و این یک حقیقت است که وقتی هافبک طراح نباشد گلزنی برای مهاجمان سخت می شود. قطعاً سرمربی ما و بقیه کادرفنی روی این موضوع فکر خواهند کرد و البته با اضافه شدن 2، 3 بازیکنی که مدنظر داریم مشکل ما کمتر خواهد شد.

قبول داری که فعلاً تیمی مدعی در حد سپاهان و استقلال نشان ندادید؟
قطعاً ما مدعی قهرمانی هستیم البته به نظرم استقلال هم خیلی خوب نبوده مثلاً مقابل استقلال خوزستان این تیم خوب نبود و من معتقدم تا تیم ها از زیر فشار بدنسازی دربیایند و یک مقدار هماهنگ تر شوند، زمان لازم است.

با وضعیتی که مقابل ذوب آهن داشتید ملوان را در انزلی شکست می دهید؟
امسال همه بازی ها سخت است و همه تیم ها خوب هستند اما ما باید سه بازی آینده را ببریم تا از کورس قهرمانی عقب نیفتیم.

Hossein بازدید : 12 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)
مهدی طارمی در گفتگویی درخصوص اولین گلی که برای پرسپولیس به ثمر رساند، اظهار داشت: خیلی منتظر اولین گلم برای پرسپولیس بودم و دوست داشتم زودتر باعث خوشحالی هواداران شوم. من تلاش زیادی برای به ثمر رساندن این گل انجام دادم و دوست داشتم به تیم کمک کنم و فشاری که روی بچه ها و کادر فنی است برداشته شود. خیلی خوشحالم گلم باعث برد پرسپولیس شد و اطمینان دارم شرایطمان در آینده بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: با گلی که زدم شرایط خودم هم خوب شد. من استرسی برای بازی در پرسپولیس نداشتم و هدفم این است که بتوانم در بازی های آینده نیز مثمر ثمر باشم. پرسپولیس با این برد راه می افتد و روزهای بهتر و بردهای بیشتری در انتظارش خواهد بود.

طارمی در خصوص خوشحالی گلی که انجام داد، گفت: نمی دانستم باید چه کار کنم. خوشحالی ام کاملا غیرارادی و خودجوش بود و دوست داشتم آن را به هواداران تقدیم کنم. 

این بازیکن  درباره حرکتی که هنگام تعویض انجام داد، گفت: از تماشاگران خواستم با شور و حرارت بیشتری تیم را تشویق کنند تا بچه ها روحیه بهتری داشته باشند و بتوانند نتیجه را حفظ کنند.
Hossein بازدید : 9 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)
وی ادامه داد: اگر ذوب آهن را شکست نمی دادیم آن وقت برای پرسپولیس حاشیه ایجاد می شد ولی خدا را شکر با تمام کمی و کاستی ها توانستیم پیروز باشیم تا هفته آرامی را سپری کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در تشریح شرایط بازی با ذوب آهن و حملات متعدد تیم اصفهانی خاطرنشان کرد: بازی 2 نیمه متفاوت داشت ما در نیمه اول کاملاً سوار بر مسابقه بودیم اما با شروع نیمه دوم ذوب آهن فشار زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد. باز خدا را شکر مثل فصل گذشته گل نخوردیم و توانستیم برنده شویم واقعیت این است که اگر بتوانیم دروازه خود را بسته نگه داریم آن وقت می شود برنده هر مسابقه ای بود.

حسینی درباره حضور مایکل اومانیا در تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: اومانیا هنوز با ما تمرین نکرده و نمی دانیم وضعیتش چطور است اما امیدوارم بتواند در طول فصل به ما کمک کند ما می خواهیم در 3 جام مدعی باشیم و باید برای حضور در این مسابقات بازیکنان خوبی در ترکیب داشته باشیم امیدوارم که قدم اومانیا برای پرسپولیس خیر باشد.

وی در خصوص دیدار روز چهارشنبه پرسپولیس و ملوان هم گفت: همیشه بازی با ملوان چه در تهران و چه در انزلی دشوار است. آنها در 3 هفته گذشته نتوانستند عملکرد خوبی به نمایش بگذارند و قطعاً تمام تلاش شان را انجام می دهند تا 3 امتیاز بازی را به دست بیاورند اما ما هم با تمام وجود تلاش می کنیم تا بتوانیم دومین 3 امتیاز فصل را کسب کنیم.

مدافع پرسپولیس در پایان درباره اینکه چرا در بازی با ذوب آهن بیشتر در کارهای هجومی شرکت می کرد، خاطرنشان کرد: خودم دوست دارم در این فصل بیشتر در کارهای هجومی حضور داشته باشم و بتوانم برای هم تیمی هایم پاس گل بدهم. در بازی با ذوب آهن هم به نورمحمدی گفتم وقتی جلو می روم مرا پوشش بده که این کار را هم انجام داد. من به او گفتم اگر تو 2 بار من را پوشش بدهی من 10 بار این کار را انجام می دهم. در مجموع خودم بیشتر دوست داشتم در فاز حمله حضور داشته باشم.
Hossein بازدید : 12 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

داور سوت پایان را زد و پرسپولیسی‌ها را غرق شادی کرد.

پرسپولیس جدا از کیفیت فنی مسابقه، به این برد نیاز مبرمی داشت. پرسپولیس اگر ذوب‌آهن را شکست نمی‌داد، بدون ‌شک در ادامه راه با دردسرهای زیادی مواجه می‌شد. به همین دلیل می‌توانیم شادی عجیب و غریب پرسپولیسی‌ها را بعد از پایان بازی درک کنیم.

علي دايي هم يكي از خوشحال‌ترين افرادي بود كه در ورزشگاه آزادي حضور داشت. او در يك هفته گذشته و بر سر مناقشه رئيس هيأت‌مديره و مديرعامل باشگاه سكوت كرده بود و وارد جنگ قدرت‌ها نشد.
دايي در گوشه‌اي نشست و اين دعوا را تماشا كرد چرا كه مي‌دانست در فوتبال، نتيجه، حرف اول را مي‌زند و اگر پرسپوليس موفق به شكست ذوب‌آهن شود، همه اين دعواها به يك آشتي مصلحتي تبديل خواهد شد.

با اين همه دايي در كنفرانس مطبوعاتي پس از بازي يك طعنه جدي زد‌؛ طعنه‌اي به آنهايي كه به قول خودش از برد پرسپوليس ناراحت شدند. به نظر شما اين‌ها چه كساني مي‌توانند باشند؟ اين‌ها چه آدم‌هايي هستند؟ چه كساني از برد تيم دايي ناراحت مي‌شوند؟ دايي به طور مستقيم به چه كسي طعنه زد؟ او كه در هفته گذشته سكوت و دعواي رئيس هيأت‌مديره و مديرعامل را فقط نظاره كرد، كنايه‌‌اش متوجه چه كسي مي‌شود؟

كمي اتفاقاتي كه در باشگاه پرسپوليس رخ داده است را بررسي كنيد. كمي به چند روز قبل برويد و آرشيو روزنامه را نگاه كنيد. بدون ‌شك متوجه خواهيد شد كه دايي به چه كسي طعنه زده و چه افرادي را نشانه رفته است!

Hossein بازدید : 8 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه بازی با ملوان آن هم در انزلی بسیار دشوار بوده است و وضعیت آب و هوایی هم باعث می‌شود شرایط سخت‌تر شود.


محسن بنگر ابتدا در مورد درگذشت مهدی نفر خبرنگار حوزه پرسپولیس خبرگزاری فارس اظهار داشت: درگذشت مهدی نفر عزیز را به جامعه خبری تسلیت می‌گویم. نفر از خبرنگاران خوب، دوست‌داشتنی و صادق بود.

وی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی بدی نبود، ما به احتیاج فراوانی به برد داشتیم و خدارا شکر هم برنده شدیم. البته پیروزی مقابل ذوب‌آهن دیگر تمام شد و از حالا باید به فکر دیدار با ملوان باشیم. هر بازی لیگ برای ما حکم فینال را دارد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا چند دقیقه‌ با مصدومیت برای این تیم بازی کرده، خاطرنشان کرد: بازیکن حریف به شدت پای مرا زد و همان موقع پایم ورم کرد، واقعاً درد داشتم. اگر تیم تعویض داشت حتماً تعویض می‌شدم اما باید با همان شرایط بازی می‌کردم. مهم این است که هواداران ما خوشحال به خانه برگردند.

بنگر در خصوص حضور اومانیا در ترکیب پرسپولیس عنوان کرد: اومانیا رقیب ما نیست بلکه رفیق ماست. حالا باید همه با هم کمک کنیم تا پرسپولیس نتیجه بگیرد. خوشحالم که یک رفیق به رفیق‌هایم اضافه شده است.

وی در مورد اینکه چرا خط دفاع پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اذیت شد، گفت: ذوب‌آهن بهترین خط هافبک لیگ را دارد، هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید که هافبکش بهتر از ذوب‌آهن است به خاطر همین کمی اذیت شدیم. البته زمانی هم که گل را به ثمر رساندیم کمی عقب نشستیم که همین مسئله هم باعث شد فشار روی دروازه ما بیشتر شود.

مدافع پرسپولیس در پایان در مورد بازی روز چهارشنبه این تیم مقابل ملوان هم اظهار داشت: همیشه بازی با ملوان آن هم در انزلی بسیار دشوار بوده است و وضعیت آب و هوایی هم باعث می‌شود شرایط سخت‌تر شود.

Hossein بازدید : 9 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)
مهدی خواجه‌وند درباره وضعیت مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: قرار بود قرارداد این بازیکن روز گذشته امضا شود ولی به خاطر اینکه تست‌های پزشکی یک مقدار طول کشید امضای قرارداد به امروز موکول شد.

وی افزود: بعید می‌دانم قرارداد اومانیا دیشب امضا شده باشد. قاعدتا اگر مشکلی پیش نیاید این قرارداد امروز امضا خواهد شد.
Hossein بازدید : 9 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)
مایکل اومانیا که پنجشنبه برای عقد قرارداد پرسپولیس به ایران آمد، امروز در تمرین پرسپولیس حاضر بود.

این مدافع کاستاریکایی در طول تمرین که به برگزاری بازی دوستانه تیم خونه به خونه بابل اختصاص داشت، روی نیمکت و کنار رحیمی و دایی نشسته بود.

اومانیا که با پیراهن شماره "23" در تمرین حاضر شده بود، 30 دقیقه بازی را تماشا کرد و بعد به همراه مدیر برنامه های خود برای انجام تست پزشکی از "درفشی فر" خارج شد.

نکته جالب این بود که عکاسان حاضر در ورزشگاه از اومانیا می خواستند که عدد "6" را با دستانش نشان دهد و او بعد از چند بار عکس گرفتن با این حالت پرسید که "6" چیست؟ و چرا باید این کار را انجام دهم؟ خبرنگاری به اومانیا گفت که پرسپولیس 40 سال پیش مقابل رقیب دیرینه خود در بزرگ ترین داربی ایران شش گل به ثمر رساند. اومانیا پس از اطلاع از این موضوع بار دیگر عدد "6" را به عکاسان نشان داد.

مدیر برنامه های اومانیا گفت که در 24 ساعت آینده و پس از مشخص شدن پاسخ تست پزشکی قرارداد این بازیکن با پرسپولیس منعقد خواهد شد.
Hossein بازدید : 6 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

طارمی که در بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن با اعتماد علی دایی به میدان رفت و در ترکیب اصلی حاضر شد و تک گل سرخپوشان را نیز به ثمر رساند گویا علاقه ای به انجام مصاحبه ندارد.  وی گفت: اگر اجازه بدهید فعلا قصد مصاحبه ندارم. خدا می‌ داند که همچنان تحت تاثیر مهدی نفر هستم و فعلا شور و شوقی برای گفت‌وگو ندارم. امیدوارم که رسانه ها مرا ببخشند.

گفتنی است که طارمی اولین گلش به پرسپولیس را به خانواده مهدی نفر تقدیم کرده است.
Hossein بازدید : 6 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

1- کارلوس ریوه را و خوزه آنتونی تورس؛ بازیکنان پانامایی که هر دو در لیگ چهارم با نظر علی پروین توسط باشگاه خریداری شدند. بازیکنانی که سابقه بازی برای تیم ملی کشورشان را هم داشتند، اما عملکرد بسیار ضعیفی در تمرینات پرسپولیس داشتند.به طوری که تورس با انجام یک بازی و ریوه را بدون بازی برای این تیم، باشگاه را ترک کردند. البته این بازیکنان بعدها با شکایت خود از باشگاه برای عدم دریافت مبالغ قراردادی شان، عدم حضورشان در بازی های این تیم را به نوعی جبران کردند!

2- رابرت ساها؛ بازیکن اهل جمهوری چک که در لیگ پنجم با آمدن آری هان به پرسپولیس، به این باشگاه آمد. عملکرد این بازیکن چپ پا در دفاع چپ، در نیم فصل دوم لیگ پنجم به قدری خوب بود که درفصل آینده هم با آمدن دنیزلی به او بازی می رسید. پاس گل دیدنی او به مهرداد اولادی در دربی همان سال، یادگاری باارزش ساها برای طرفداران این باشگاه است. در نهایت با 31 بازی در یک سال و نیم، افشین قطبی او را برای پرسپولیس 86-87 نخواست.

3- ژاک الونگ الونگ؛ مدافع کامرونی باشگاه پرسپولیس که مثل ساها با نظر آری هان به پرسپولیس ملحق شد. با این تفاوت که او دو سال و نیم در پرسپولیس ماند و توانست در لیگ هفتم با این تیم به مقام قهرمانی هم برسد. البته تقریبا کل این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد. او 38 بار برای این تیم به میدان رفت. الونگ همچنین سابقه حضور در تیم ملی کامرون را هم دارد.

4- طارق جبان؛ بازیکن اهل کشور سوریه و کاپیتان تیم ملی کشورش که به دلیل کمبود مدافع تخصصی در نیم فصل دوم لیگ ششم، با نظر دنیزلی به پرسپولیس آمد. قرارداد او به مدت 6ماه بود و به صورت قرضی از الجیش به تهران آمد. هرچند در نهایت با انجام 5 بازی به حضورش در پرسپولیس خاتمه داد.

5- ممدوتال؛ مدافع اهل بورکینافاسو که در لیگ  دوازدهم با تایید حمید استیلی به پرسپولیس پیوست. هرچند او با تیم کشورش در سال های 2002 و 2010 و 2012 در جام ملت های آفریقا حضور داشت اما عملکرد او به حضورش در 9 بازی در یک فصل برای پرسپولیس خلاصه می شود.

6-سکوبرت؛ بازیکن مالیایی پرسپولیس در فصل 89-90 که سابقه بازی در تیم های موناکو و تروا و وست برمویچ و 7بازی ملی را داشت و با نظر دایی به پرسپولیس آمد. ولی این آمار خوب منجر به موفقیتش در پرسپولیس نشد و با 5 بازی از این تیم کنار رفت.

حال باید دید اومانا یا جسه بوآتنگ در صورت پیوستن به پرسپولیس، مثل رابرت ساها تا مدت ها در ذهن طرفداران این تیم خواهند ماند یا مثل بازیکنان پانامایی این تیم، ایران را صرفا برای گردش و تفریح در شهرهایش و پرکردن جیب شان انتخاب می کنند. اگرچه سابقه و کارنامه  مدافعان مدنظر باشگاه، به هیچ وجه با بازیکنان گفته شده قابل مقایسه نیست.

Hossein بازدید : 9 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

در نهایت تاثر و تاسف و در کمال ناباوری خبردار شدیم مهدی نفر از خبرنگاران خبرگزاری فارس که با برنامه‌های ورزشی تلویزیون نیز همکاری داشت در پی سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

او یکی از زبده‌ترین خبرنگاران ورزشی حوزه پرسپولیس بود، درگذشت زنده‌یاد مهدی نفر که در حین جوانی در عرصه خبر رسانی بسیار فعال بود، ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای جامعه خبری فوتبال محسوب می‌شود.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس این ضایعه دردناک را به خانواده محترم آن مرحوم، جامعه سخت‌کوش رسانه، اهالی ورزش فوتبال و به ویژه خانواده پرسپولیس تسلیت می‌گوید. باشد که روحش قرین رحمت ایزدی شود و آرامش گیرد.

Hossein بازدید : 9 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

محمد نوری طی تماسی به خبرنگار ورزش و مردم درگذشت مهدی نفر را به اهالی رسانه جامعه ورزشی تسلیت گفت و اظهار داشت: واقعا از این موضوع شوکه شدم. به همه اهالی رسانه جامعه ورزش مادر آن عزیز تسلیت می‌گویم. از طرف خودم و تمامی بازیکنان پرسپولیس آرزوی صبر برای بازماندگان آن مرحوم دارم.

وی یادآور شد: مهدی همیشه کنار ما بود با من که همانند یک برادر بود. خیلی سخت است صحبت کردن در مورد این مسئله واقعا مشکل است ما برادر عزیز خود را از دست دادیم. خیلی ناراحتم و باز هم برای بازماندگان او آرزوی صبر دارم. من از 7_8 سالگی کنار او بودم.

کاپیتان سرخپوشان تصریح کرد: نفر علاقه زیادی به کار خود داشت. او هم خبرنگار خوبی و هم فوتبالیست ماهری بود. زمانی که پدرش را از دست داد هزینه خانواده‌اش را تقبل می‌کرد. یک تنه بار زندگی را به دوش می‌کشید به همین دلیل نباید خانواده او فراموش شود.

 

Hossein بازدید : 6 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)






















«مهدی نفر» خبرنگار فعال و متعهد رسانه‌های ورزشی، ساعت 11 شب گذشته در یک سانحه رانندگی در اتوبان شهید بابایی جان خود را از دست داد.

«مهدی نفر» خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گزارشگر برنامه ورزش و مردم و از کارمندان فعال وزارت ورزش و جوانان بود که سالها در عرصه رسانه ای و خبرنگاری ورزشی به مطبوعات، خبرگزاریها و صداوسیما خدمت کرد.

وبسایت پرسپولیس کلاب این ضایعه دردناک را به خانواده ایشان و جامعه رسانه‌های ورزشی کشور تسلیت می‌گوید.

 

Hossein بازدید : 12 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)


میشاییل اومانا ، پنجشنبه شب به هتل محل اقامت سرخپوشان رفت و با همبازیان آینده اش دیدار کرد .

وی همچنین عکسی به یادگار انداخته است که عدد 6 را نشان میدهد تا نیامده برای آبی های پایتخت کری بخواند !

Hossein بازدید : 9 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

اومانا مدافع ملی پوش تیم ملی کاستاریکا که وارد تهران شده شب گذشته در محل هتل قرمزپوشان حضور پیدا کرده و با دایی دیدار و گفت و گو کرد.

این بازیکن از خاطرات خود در جام جهانی با سرمربی پرسپولیس صحبت کرد و در خصوص تفکرات این مربی با او به صحبت پرداخت.

قرار است اومانا بعد از حضور در تست پزشکی باشگاه پرسپولیس با این تیم قرارداد امضا کند.

Hossein بازدید : 7 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)


 اولین مذاکره مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مدافع کاستاریکایی آغاز شد.

اولین نشست علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اومانا مدافع کاستاریکایی این تیم آغاز شد.
در این جلسه دو ساعته طرفین درخصوص آخرین وضعیت همکاری با یکدیگر بحث و گفت‌وگو کردند و قرار شد در جلسات بعدی تکلیف نهایی عقد قرارداد باشگاه پرسپولیس با اومانا مشخص شود. البته با درخواست مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار شد این بازیکن ظرف 48 ساعت آینده تست پزشکی نیز بدهند تا تکلیف نهایی‌اش برای عقد قرارداد پس از تست پزشکی مشخص شود.

Hossein بازدید : 10 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)


۵ بازیکن پرسپولیس پس از تمرین امروز از لیست این تیم خط خوردند.

علی دایی پس از تمرین امروز 18 بازیکن خود را برای بازی مقابل ذوب‌آْهن مشخص کرد.


بدین ترتیب نام بازیکنانی مانند دغاغله به دلیل مصدومیت، علی عسگر و هادی نوروزی به دلیل مشکلات کشال، پیام صادقیان به دلیل محرومیت و میلاد کمندانی از لیست قرمزپوشان برای دیدار مقابل ذوب‌آهن خط خوردند.

نکته جالب این است که نام حسین ماهینی بعد از دو هفته در لیست تیم فوتبال پرسپولیس قرار گرفت.

Hossein بازدید : 6 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)


 مسئولان پرسپولیس از بین دو گزینه خارجی برای خط دفاع یک بازیکن را جذب خواهند کرد.

همزمان با مذاکرات پرسپولیس با اومانا مدافع تیم ملی کاستاریکا، اخباری مبنی بر حضور یک بازیکن جوان در این تیم نیز منتشر شد.

پرسپولیسی ها اعلام کردند که بواتنگ بازیکن 21 ساله آرسنال که البته در این تیم تاکنون بازی نکرده و به طور قرضی به دیگر تیم ها منتقل می شود را مد نظر قرار داده اند.

اومانا بامداد امروز به تهران آمد تا مذاکرات نهایی خود را با قرمزها انجام دهد و در صورتی که پرسپولیس با وی به توافق قطعی برسد، حضور بواتنگ منتفی خواهد شد.

Hossein بازدید : 7 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: فردا بازی حساسی برای هر دو تیم است. با توجه به جدول امتیازگیری دو تیم بازی از حساسیت خاصی برخوردار است و هر تیمی که سه امتیاز این مسابقه را بگیرد جهش خوبی در لیگ خواهد داشت و می‌تواند راحت‌تر کارش را ادامه دهد. ما تمرینات خوبی داشتیم و هفته به هفته بهتر شده‌ایم.

وی ادامه داد: تغییرات زیادی تیم ذوب‌آهن داشته و همچنین برخی از بازیکنان مصدوم شده بودند و چند بازیکن جدید هم به ما اضافه شد. با توجه به این تغییرات برای هماهنگی به زمان نیاز داریم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به وضعیت پرسپولیس گفت: حریف هم شرایطش در لیگ مثل ماست و به این سه امتیاز نیاز دارد بنابراین با تمام قوا مقابل ما قرار می‌گیرد و میزبان است و از حمایت هوادارانش برخوردار می‌شود، بازی سختی در انتظار ماست. پرسپولیس مشکلاتی در چند روز اخیر داشته و مشکل پیام صادقیان هم داشته است. اگر بخواهیم به این چیزها فکر کنیم بازی را واگذار می‌کنیم. پرسپولیس همیشه قدرتمند است و بازی مقابل این تیم همیشه سخت است. انتظارم از بازیکنان این است که با تمام وجود و تمرکز بالا بازی کنند و امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دهیم.

وی درمورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: محروم نداریم، یکی دو مصدوم داشتیم که اکنون نجف‌زاده با ما تمرین می‌کند و حسن‌زاده هم دستش را عمل کرده است.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه ظاهراً مسئولان باشگاه ذوب‌آهن بابت اینکه یکی از کمک‌داوران همشهری علی دایی است از این بابت دلنگرانی دارند، گفت:‌ من از این مسئله اطلاع نداشتم و الآن این صحبت را شنیدم اما هیچ داوری نمی‌خواهد شرافت خودش را زیر پا بگذارد و ما برای همه داوران احترام خاصی قائل هستیم. این صحبت‌ها صحبت‌های درستی نیست که در جامعه فوتبال ما انجام می‌شود باید به داوران جوان اعتماد کنیم، هرچند مشکلاتی هم برای تیم‌ها به وجود می‌آید اما باید با اعتماد به داوران جوان باعث پیشرفت داوری شویم.

Hossein بازدید : 9 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا جا دارد به محمود خوردبین پیشکسوت خوب کشورمان ضایعه درگذشت برادرش را تسلیت بگویم، امیدوارم که همیشه سلامت باشد. بازی بسیار سختی را فردا مقابل یکی از بزرگترین تیم‌های ایران داریم. ما هرگز به نتایج ذوب‌آهن در دو بازی گذشته نگاه نمی‌کنیم. آنها بازیکنان و کادر بزرگی دارند و تیم بسیار خوبی را بسته‌اند و قطعا در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.


دایی ادامه داد: با توجه به بازی بد قبلی مقابل فولاد، در هفته جاری روی نقاط ضعف و قوتمان کار کردیم و از همه بهتر ذوب‌آهن را می‌شناسیم امیدوارم که با شناختی که از ذوب‌آهن داریم و روی بازی‌های آنها مخصوصا در دو دیدار گذشته کار کرده‌ایم بتوانیم فردا اولین برد خودمان را کسب کنیم.


دایی درخصوص غیبت پیام صادقیان در بازی فردا نیز گفت: خوشبختانه بازیکنان خوبی داریم که من به توانایی فنی آنها اعتماد کامل دارم. پیام می‌توانست در بازی با ذوب‌آهن به ما کمک کند اما بدون پیام هم می‌توانیم به خواسته خود براساس داشته‌هایمان برسیم. انشاءالله فردا به دور از استرس و هیجان به نتیجه لازم خواهیم رسید تا ان‌شاءالله بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.


سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی فردا محروم و یا مصدومی دارید یا خیر گفت: بازیکن محروم نداریم جز پیام صادقیان اما حمید علی عسگر و دغاغله بازیکنان مصدوم ما هستند و آنها را فردا در اختیار نداریم.


سرمربی قرمزپوشان در مورد اینکه چه برنامه‌هایی برای بازی مقابل تیم تدافعی ذوب‌آهن در نظر گرفته‌، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن در بازی‌های خود نشان داده که بازیکنان بزرگی دارد. بازیکنانی مثل رجب‌زاده و شجاعی وقتی روی نیمکت این تیم می‌نشینند یعنی اینکه ذوب‌آهن پتانسیل بالایی دارد. کار ما سخت است مخصوصا مقابل شکل دفاعی اصفهانی‌ها اما مطمئن باشید راهکارهایی داریم که از آن بهترین استفاده را کنیم.


دایی در مورد اینکه باشگاه راه‌آهن به دلیل حرف‌های وی در برنامه 90 از سرمربی سرخپوشان شکایت کرده گفت: خیلی خوشحال می‌شوم این عمل صورت گیرد. من هیچ‌وقت حرفی را بدون سند نمی‌زنم در تمام حرف‌هایم اسم هیچ‌کس را نیاوردم اما می‌توانستم اسم‌ها را نیز به زبان بیاورم ولی احترام قائل شدم به نظر شما چه کسی در آنجایی که صحبت بود پیش آقای سیاسی ایستاده بود. قطعا ما مستنداتی را داریم و خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد تا مردم بدانند چه کسی حق می‌گوید و یا چه کسی راه درست می‌رود ما باید همیشه حرف‌هایمان را درست به مردم برسانیم و همه قضاوت‌ها را به خود مردم می‌سپاریم.


سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به سوال دیگری که آیا قبول دارید برخی‌ به دنبال زمین خوردن شما هستند و به پرسپولیس چشم دارند گفت: من اصلا به این مسائل کاری ندارم. شما گذشته من را نگاه کنید من پس از چند سال دو بار با پرسپولیس قهرمان شدم و بعد از این تیم جدا شدم. ذات فوتبال همین است روزی که به درد نخورم از پرسپولیس می‌روم و در جای دیگری کارم را دنبال می‌کنم. من می‌خواهم جایی کار کنم که آرامش داشته باشم و دل میلیون‌ها هوادار را شاد کنم. ان شاءلله بعضی آقایان که به دنبال مسائلی هستند این موضوع را کنار بگذارند و به دنبال کمک کردن به ما باشند نه صحبت‌هایی را مطرح کنند که پرسپولیس را وارد حاشیه کنند.


دایی درباره پیشنهاد یک تیم آذربایجانی نیز گفت: بله در اردوی ترکیه یک تیم از آذربایجان به من پیشنهاد همکاری داد.


سرمربی قرمزپوشان در مورد خبر جدایی رضا حقیقی از جمع قرمزپوشان نیز، تأکید کرد: این مسئله را اولین بار است که از شما می‌شنوم و خیلی چیزها شنیده‌ام اما هر بازیکنی اگر پیشنهادی دارد باشگاه درباره آن تصمیم‌گیری می‌کند‌. آقارضا هم اگر پیشنهادی دارد به باشگاه برود و بعد درباره آن بهترین تصمیم را می‌گیریم.


دایی در پاسخ به این سؤالی که بالاخره چه اتفاقی افتاد که کریم باقری از جمع شما جدا شد، نیز یادآور شد: پس از اینکه برنامه‌هایم را به باشگاه پرسپولیس قبل از شروع لیگ دادم باقری اولین نفری بود که در لیست من جا داشت من حتی بر خلاف سایر دستیارانم به کریم باقری زنگ زدم و از ایشان خواهش کردم به ما کمک کند البته به سایر دستیارانم باشگاه زنگ زد اما متأسفانه ایشان صلاح دانست که کار نکند که من برای ایشان همیشه آرزوی موفقیت دارم.


دایی درباره احتمال جام نگرفتن پرسپولیس نیز یادآور شد: ما تازه دو بازی انجام دادیم، خیلی خوب شد مقابل فولاد شکست خوردیم ما در بازی با فولاد باختیم تا همین اول راه مشکلاتمان را برطرف کنیم. کسانی که دوست دارند تیم موفق شود این را بدانند، کسانی هم دوست ندارند ما موفق شویم اما خدا را شکر ذهن مردم آنقدر تقویت شده آنها همه چیز را اعم از کوچک و بزرگ درک می‌کنند و این برای من یک دنیا ارزش دارد.


وی افزود: ما به دنبال جام هستیم و می‌خواهیم در لیگ قهرمان شویم. با یک باخت دیدید چه هجمه‌هایی به ما شد اما توکلم به آن بالاسری است و کار خودم را انجام می‌دهم تا روز به روز پیشرفت کنیم. ما دنبال حل مشکلات هستیم و نه گوش دادن به حواشی برخی‌، قطعاً هیأت مدیره و مدیرعامل نیز ان‌شاءلله کاری می‌کنند شرایط برای ما راحت شود. شما ببینید از روز اول برای ما بوجه مشخص کردند و ما یارگیری و برخی مسائل را با همکاری رحیمی رو به جلو بردیم اما برخی جاها دچار مشکلاتی شدیم وقتی ما باید به بازیکنمان 950میلیون بدهیم و از طرفی دیگر یک تیم دیگر یک میلیارد و نیم به این بازیکن می‌دهد از دست من و رحیمی چه کاری بر می‌آید؟


دایی ادامه داد: موقعی که تا روز آخر بازیکن تیم من تکلیفش را روشن نمی‌کند که آیا می‌ماند یا نمی‌ماند من باید چه کار کنم؟ خود من هم مانده‌ام. تا آنجایی که من در جریان هستم پولادی با ما قرارداد دارد اما وقتی به گوشی او زنگ می‌زنم جوابی نمی‌دهد و مشخص نیست چه کار می‌کند. ما روی بازیکنان خودمان حساب کرده‌ایم. شما نگاه کنید یک روز قبل از بازی به ما گفتند حق استفاده از ماهینی را نداریم. در خط دفاع حال حاضرمان فقط محسن بنگر مانده که در خیلی از بازی‌های انتهایی فصل گذشته به میدان رفته. کل خط دفاعی من عوض شده و قطعاً نیاز به زمان داریم تا شکل بگیریم اما باز هم من به این بازیکنانم اعتقاد دارم و تازه خدا را شکر می‌کنم که این بازی دوم است که به مشکل برخوردیم. امیدوارم روز جمعه همه چیز را جبران کنیم.

Hossein بازدید : 10 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)


تشییع پیکر مرحوم علی (سهراب) خوردبین برادر محمود خوردبین از ساعت 9 صبح امروز از میدان هلال احمر منزل این مرحوم برگزار شد.

برادر خوردبین در قطعه نام آوران و در میان حضور خانواده جمعی از همکاران محمود خوردبین در بانک کشاورزی و علی پروین در قطعه نام آوران برگزار شد. غیبت مسئولان باشگاه پرسپولیس و علی دایی در این مراسم در نوع خود جالب به نظر می‌ رسید. گفتنی است که از میان چهره های سرشناس تنها علی پروین دوست دیرینه خوردبین در این مراسم حضور داشت.

مجلس ختم این مرحوم روز یکشنبه از ساعت 18 تا 19:30 در مسجد امام رضا واقع در میدان نیلوفر (خیابان سهروردی) برگزار می‌ شود. لازم به یادآوری است نام اصلی سرپرست قدیمی پرسپولیس "خورده بین" است که طی 40 سال از سوی رسانه ها و مردم با نام خوردبین شناخته می‌ شود. 

Hossein بازدید : 6 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌ های پرسپولیس در مورد اینکه قرار است در بازی فردا نیلسون درون دروازه قرار بگیرد یا مکانی بیان کرد: هنوز تصمیمی دراین‌باره نگرفته‌ایم، خوشبختانه هر دو دروازه‌بان‌ ما آماده هستند و در طول هفته اخیر تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. به طوری که هر کدام درون دروازه قرار بگیرند از بابت آمادگی شان خیالمان راحت است.

غلامپور در مورد اینکه آیا گزینه نهایی برای حضور در ترکیب 11 نفره انتخاب شده یا نه ادامه داد: انتخاب بر عهده علی دایی و اوست که به عنوان سرمربی دروازه‌بان‌ انتخاب می‌ کند و هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است فقط این را می‌ توانم بگویم که هواداران مطمئن باشند که با توجه به اتفاقات دو بازی اول هر دو دروازه‌بان‌ ما بسیار مطمئن بوده و از این هفته روند خوبی را آغاز خواهند کرد.
Hossein بازدید : 7 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

هادی نوروزی در مورد نتایج پرسپولیس در دو هفته اخیر گفت: اگرچه ما بازی ها را خیلی خوب شروع کردیم اما نتوانستیم در نتیجه گیری چندان موفق باشیم، اما این مسئله باعث ناامیدی ما نشده است و هواداران هم نباید ناامید شوند چرا که ما در فصل های گذشته نیز چنین شرایطی را داشتیم و بارها پیش آمده بود که در دو هفته ابتدایی همین قدر امتیاز جمع کرده بودیم. اما دیدید که فصل گذشته در نهایت با اختلاف یک امتیاز نایب قهرمان شدیم.

نوروزی در مورد اینکه در بازی فردا در ترکیب حاضر خواهد شد یا نه بیان کرد: هنوز چیزی اعلام نشده و تصمیم گیرنده نهایی در این خصوص علی دایی است. اما مهم این است که بازی سختی مقابل ذوب‌آهن در پیش داریم هر چند که غیبت بازیکنان مصدوم و محروم دست ما تا حدی بسته اما مطمئن هستم که در بازی فردا نمایش متفاوتی از ما خواهید دید. 

Hossein بازدید : 6 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

سعید عزیزیان پیشکسوت پرسپولیس گفت: "پرسپولیس بازیکنان خوبی را از دست داده که متأسفانه نتوانسته جایگزین خوبی برای این بازیکنان جذب کند.


پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکن بزرگ می‌خواهد و ترکیب‌ نیروی جوان و باتجربه می‌تواند به این تیم محبوب و مردمی کمک کند، به نظر من امسال پرسپولیس با توجه به اینکه بازیکنان خوبی از دست داده به مشکل خواهد خورد.  
 
وی افزود: "همانگونه که مشاهده کردیم شاید اگر بازیکن با تجربه ای چون علی کریمی در این تیم حضور داشت، بازیکن جوانی مانند صادقیان مرتکب آن اشتباه نمی‌شد.  "

در هر صورت برای این تیم پرطرفدار و مردمی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که شاهد روزهای بهتری برای این تیم بزرگ باشیم.
Hossein بازدید : 4 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)


این روزها شایعات فراوانی در مورد خرید خارجی پرسپولیس به گوش می رسد، از اومانا کاستاریکایی گرفته تا کاپیتان جوانان آرسنال. حالا جالب اینکه ویکی پدیا، محمدو دیارا، هافبک سابق رئال مادرید را هم بازیکن پرسپولیس معرفی کرده و مدعی شده این بازیکن با قرمز های تهران قرارداد بسته است.

 

همان طور که در عکس زیر می بینید، دیارا با سابقه بازی در رئال مادرید، فولام، موناکو و لیون راهی پرسپولیس شده است. به این نکته باید اشاره داشت که پست تخصصی دیارا، هافبک دفاعی است و همان طور که در تصویر می بینید، در تیم های اخیرش بیشتر یک نیمکت نشین بوده تا بازیکن. حالا باید دید باشگاه پرسپولیس به این مساله چه واکنشی نشان می دهد و آیا اصلا دایی این هافبک 33 ساله مالیایی را می خواهد یا خیر.

Hossein بازدید : 4 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)


مسئولان باشگاه ذوب‌آهن نگران یکی از کمک داوران دیدار با پرسپولیس هستند.

 بعد از اعلام اسامی داوران هفته سوم لیگ برتر، برخی از مسئولان باشگاه ذوب‌آهن بابت انتخاب یکی از کمک داوران این مسابقه نگرانی دارند. آنها می‌گویند بابک داوری یکی از هم‌شهری‌های علی دایی است و انتخاب بابک داوری از سوی کمیته داوران به نوعی باعث دل‌مشغولی ما شده است.

دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن از هفته سوم لیگ برتر روز جمعه ساعت 19 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که تورج حق‌وردی داور وسط و بابک داوری و تورج عیوض محمدی کمک داوران این مسابقه هستند.

در دو هفته گذشته هر دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن بابت داوری‌ها به عقیده کارشناسان داوری متضرر شدند.
 

Hossein بازدید : 6 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)


پرسپولیس و ذوب آهن در هر ۱۳ دوره ای که از لیگ برتر گذشته حضور داشته اند و به این ترتیب تا حالا ۲۶ بار در لیگ برتر برابر هم بازی کرده‌اند. سهم پرسپولیس در این مصاف های رودررو ۱۰ برد، ۹ مساوی و ۷ باخت بوده است. پرسپولیس ۳۸ گل به ذوب آهن زده و ۳۳ گل از این تیم خورده است.

آخرین بازی دو تیم مربوط به دور برگشت لیگ گذشته است که با پیروزی دو بر یک پرسپولیس تمام شده است. گل های پرسپولیس را در آن بازی محمدرضا خلعتبری زد و تک گل ذوب آهن هم با ضربه قاسم حدادی فر و با دخالت محسن مسلمان وارد دروازه نیلسون شد.

آخرین برد ذوب آهن برابر پرسپولیس به لیگ هشتم برمی‌گردد . در آن بازی ذوب آهن میزبان بود. محمدرضا خلعتبری ۲ بار و محمد صلصالی به پرسپولیس گل زدند. تک گل پرسپولیس را هم ابراهیم توره از روی نقطه پنالتی زد.

Hossein بازدید : 9 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

  علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و دقایقی با علی دایی در مورد شرایط تیم صحبت کرد.

به گزارش تسنیم، مهدی دغاغله و حمیدرضا علی عسگر فیزیوتراپی کردند و سایر نفرات پس از گرم کردن به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. تمرین امروز پشت درهای بسته انجام شد و شماری از هواداران بیرون ورزشگاه حضور داشتند.

در ورزشگاه درفشی‌فر پلاکاردی برای تسلیت به محمود خوردبین به دلیل درگذشت برادرش نصب شده بود.

پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه ۲۴ مرداد در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی پذیرای ذوب‌آهن خواهد بود.

Hossein بازدید : 6 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)


 مذاکرات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مدافع تیم ملی کاستاریکا بر سر اختلاف ۱۰۰ هزار دلاری برای عقد قرارداد ادامه خواهد داشت.

علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حالی ظهر امروز (پنجشنبه) با اومانیا بازیکن کاستاریکایی دیدار خواهد داشت که ظاهراً یک اختلاف 100 هزار دلاری در پیشنهاد دو طرف وجود دارد و روی این موضوع مذاکرات ادامه خواهد داشت. گفته می‌شود پیشنهاد اومانیا 600 هزار دلار بوده و مبلغ مورد نظر پرسپولیس 500 هزار دلار است.

با توجه به تداوم مذاکرات شاید اومانیا امروز در محل تمرین پرسپولیس حاضر نشود و فردا (جمعه) برای تماشای دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن به ورزشگاه آزادی برود.

Hossein بازدید : 6 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

وحید قلیچ معتقد است این تیم عملکرد مناسبی در این فصل نداشته و اگر علی کریمی را می‌آوردند می‌توانست گره پرسپولیس را در زمین باز کند و سرخ‌پوشان تهرانی را به موفقیت برساند، اما علی دایی او را نخواست و امروز باید دنبال جادوگر باشد تا مشکلات تیمش را حل کند. گفتگو با پیشکسوت پرسپولیس را بخوانید:

 

* پرسپولیس از 2 بازی اول خود در لیگ امسال تنها یک امتیاز گرفته، چرا چنین عملکرد ضعیفی داشته‌اند؟

- فوتبال پرسپولیس امسال همین است و بیشتر از این نیست و نمی‌تواند کاری بکند. صادقیان بهترین بازیکن تیم بود که او هم محروم شد و خیلی مشکل دارند. آقای ادعا باید یک کاری بکند.

 

* منظورتان از آقای ادعا علی دایی است؟

- بله دایی باید جادوگر بگیرد تا شاید جادوگر بتواند یک کاری بکند و گرنه خودش کاری نمی‌تواند بکند. تمام پیشکسوتان نسبت به دایی احساس خوبی ندارند و خیلی بد است تیم علی دایی فقط بزن زیرش را بلد است و هیچ تاکتیکی ندارند.

 

* بحث جادوگر را مطرح کردید، علی کریمی به جادوگر آسیا معروف است، اما دایی او را نخواست؟

- بله، کریمی جادوگر بود، اما اینها دنبال جادوگر دیگری هستند. کریمی جادوگر فوتبالی بود و کاری کردند که خداحافظی کند. او می‌توانست حلال مشکلات پرسپولیس باشد، اما به خاطر کینه‌های کهنه، کاری کردند که از فوتبال برود و خداحافظی کند. یک مربی باید به فکر تیمش باشد، نه دنبال کینه‌توزی. آقای دایی فکر تیمت باش تا از بحران نجات پیدا کند، نه اینکه دنبال تازه‌ کردن زخم‌های قدیمی باشی.

 

* دعواهای هیات‌مدیره چه تاثیری روی پرسپولیس دارد؟

- قطعا به تیم ضربه لطمه می‌زند. شما فکر می‌کنید این اتفاقات ضد پرسپولیس نیست؟ رحیمی چشمش را باز کرده و فقط علی دایی را دیده، دایی هم هیچ‌ کس را قبول ندارد و هر دو طرف فقط همدیگر را قبول دارند، البته دایی برادر خودش را هم قبول دارد و کنار خودش آورده است. بهترین کار دایی آوردن افشین پیروانی است تا فشارها یک مقدار کم شود. آقای دایی تو که می‌خواستی پیروانی را بیاوری علی کریمی را هم می‌آوردی تا کار را برایت دربیاورد. ضمنا مربی که سر تمرین روزنامه بخواند و با موبایل صحبت کند تیمش همین می‌شود.

 

* یعنی همه مشکلات پرسپولیس به خاطر دایی است؟

- همین پیام صادقیان به خاطر دایی بدبخت شد. اگر دایی ناراحتی‌اش را به زمین منتقل نمی‌کرد این بچه تحت‌ تاثیر قرار نمی‌گرفت و آن کارها را نمی‌کرد تا 3 ماه محروم شود. یک بازیکن بزرگ حتما مربی بزرگی نمی‌شود، چون مربیگری ذاتی است، مثل فرهاد کاظمی که همین صادقیان را در ذوب‌آهن کنترل می‌کرد و صادقیان تبدیل به بهترین بازیکن ذوب‌آهن شد و به پرسپولیس آمد.

 

* کلا با حضور دایی در پرسپولیس مخالف هستید. درست است؟

- تیم بزرگ، مربی بزرگ می‌خواهد و کاری نداشته باشید طرف چه کسی است و در پرسپولیس بوده یا نه، مگر غلامپور استقلالی نبود، اما امروز مربی پرسپولیس است. پیشنهاد می‌دهم یک فصل هم فرهاد کاظمی را سرمربی پرسپولیس بگذارند، هیچ ضرری ندارد. علی دایی به درد این تیم نمی‌خورد.

 

* چرا این اتفاقات در پرسپولیس می‌افتد؟

- یک مشت آدم آنجا هستند که هر کسی یک حرفی می‌زند. آقای سیاسی یک حرفی می‌زند، یکی دیگر حرف دیگری دارد، اما همه آنها از علی دایی می‌‌ترسند. من نمی‌دانم سیاسی کیست و او را نمی‌شناسم، اما نباید هر روز مصاحبه کند چون حاشیه‌های تیم را بیشتر می‌کند.

Hossein بازدید : 6 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)



مهدی خواجوند درباره وضعیت حسین ماهینی و بحث خدمت نظام وظیفه او اظهار داشت: «با پیگیری های صورت گرفته بسیار امیدواریم که مشکل سربازی ماهینی تا روز پنجشنبه حل شود و این بازیکن در مسابقه با ذوب آهن به میدان برود.»

 

وی افزود: «ما هفته قبل هم امیدوار بودیم که مشکل ماهینی حل شود و او به بازی با فولاد برسد. با این وجود در نهایت این بازیکن نتوانست مجوز بازی را از سازمان لیگ دریافت کند. در حال حاضر امیدواریم مشکل ماهینی حل شود و او به بازی با ذوب آهن برسد.»


Hossein بازدید : 6 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)


پس از جدایی سیدجلال حسینی از جمع سرخپوشان، علی دایی و پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب یک مدافع برای جایگزینی این بازیکن رفتند.


به همین دلیل علی دایی شخصاً اومانا مدافع کاستاریکایی را مورد تأئید قرار داد و مذاکراتی را با این بازیکن انجام داد. بالاخره پس از کش‌وقو‌س‌های فراوان اومانا مدافع تیم ملی کاستاریکا بامداد امروز با استقبال مسئولان باشگاه پرسپولیس وارد ایران شد و قرار است در چند ساعت آینده در دیداری با رحیمی بر سر امضای قرارداد نهایی گفت‌وگوهای لازم را انجام دهد.


وی در بدو ورودش به ایران اظهار داشت: خوشحالم به کشور خوب و با تمدن ایران آمده‌ام و امیدوارم که با پرسپولیسی‌ها به توافق نهایی برسم. شرایط سختی نگذاشتم و همین که به ایران آمدم نشان داده که دوست دارم به جمع قرمزپوشان اضافه شوم.

Hossein بازدید : 7 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

مهرداد پولادی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان پس از عملکرد خوبش در جام جهانی مورد توجه چند تیم خوب اروپایی قرار گرفت از همین‌رو مذاکرات خود را با این تیم‌های اروپایی انجام داد.


پس از این اتفاقات خیلی از رسانه‌ها امروز اعلام کردند که پولادی با عقد قراردادی با تیم‌های قطری به یکی از این تیم‌ها پیوسته اما مدافع تیم ملی کشورمان این موضوع را تکذیب و اعلام کرد هیچ قراردادی با تیم‌های قطری نبسته است. 


این در شرایطی است که پولادی همچنان در حال انجام مذاکرات با چند تیم اروپایی است.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 1,556
  • بازدید کلی : 4,822