loading...
پرسپولیس کلاب
Hossein بازدید : 11 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

مقابل ذوب آهن تغییر سیستم داده بودید؟
بله و نسبت به دیدار با فولاد بهتر هم کار کردیم. 

اما اصلاً هماهنگ و قدرتمند نبودید!
ما روی سیستم جدیدمان 2،3 جلسه تمرین کردیم و حتماً با تمرینات بیشتر بهتر می شویم.

قبول داری ذوب آهن تیم برتر میدان بود؟
نه شرایط امتیازی ما به گونه ای بود که تحت فشار بودیم و فقط می خواستیم ببریم. این سه امتیاز می توانست ما را از فشار خارج کند. درست است که خیلی خوب مقابل ذوب آهن بازی نکردیم اما باید این را هم درنظر گرفت که سه بازی اول مان مقابل نفت، فولاد و ذوب آهن خیلی سخت بوده است.

خودت هم هنوز نتوانستی برای پرسپولیس گل بزنی!
زیاد موقعیتی گیر من نیامده و در دو بازی اخیر فقط یک موقعیت ایده آل داشتم. مطمئن باشید با زدن اولین گل مشکل حل می شود.

نمی ترسی گل نزدنت طولانی شود و دایی و پرسپولیس دیگر روی تو حساب نکنند؟
نه نگران نیستم چون قطعاً استرس، بیشتر کار یک بازیکن را خراب می کند. باید بازیکن آسوده فکر کند تا در عمل بهترین باشد.

درست است که علی دایی از تو انتقاد کرده که درون هجده قدم تیم تان تحرک لازم را نداری؟
نه چنین چیزی صحت ندارد. در یکی از تمرینات که مشغول ضربه زدن به چهارچوب بودیم، سرمربی تیم به همه مهاجمـــــان تیم و هافبک هــای نفوذی پرسپولیس گفت که تحرک بیشتری داشته باشند و فقط به من به طور خاص نگفت.هر مهاجمی سبــکی در هجده قدم دارد. شاید من به اندازه عالیشاه تحرک نداشته باشم اما بازیکنی هستم که در خط دفاعی حریفان تمرکزم بیشتر روی گلزنی است.

نبودن هافبک طراح چقدر به ضرر مهاجمان است؟
فعلاً پیام نیست و این یک حقیقت است که وقتی هافبک طراح نباشد گلزنی برای مهاجمان سخت می شود. قطعاً سرمربی ما و بقیه کادرفنی روی این موضوع فکر خواهند کرد و البته با اضافه شدن 2، 3 بازیکنی که مدنظر داریم مشکل ما کمتر خواهد شد.

قبول داری که فعلاً تیمی مدعی در حد سپاهان و استقلال نشان ندادید؟
قطعاً ما مدعی قهرمانی هستیم البته به نظرم استقلال هم خیلی خوب نبوده مثلاً مقابل استقلال خوزستان این تیم خوب نبود و من معتقدم تا تیم ها از زیر فشار بدنسازی دربیایند و یک مقدار هماهنگ تر شوند، زمان لازم است.

با وضعیتی که مقابل ذوب آهن داشتید ملوان را در انزلی شکست می دهید؟
امسال همه بازی ها سخت است و همه تیم ها خوب هستند اما ما باید سه بازی آینده را ببریم تا از کورس قهرمانی عقب نیفتیم.

Hossein بازدید : 9 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)
وی ادامه داد: اگر ذوب آهن را شکست نمی دادیم آن وقت برای پرسپولیس حاشیه ایجاد می شد ولی خدا را شکر با تمام کمی و کاستی ها توانستیم پیروز باشیم تا هفته آرامی را سپری کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در تشریح شرایط بازی با ذوب آهن و حملات متعدد تیم اصفهانی خاطرنشان کرد: بازی 2 نیمه متفاوت داشت ما در نیمه اول کاملاً سوار بر مسابقه بودیم اما با شروع نیمه دوم ذوب آهن فشار زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد. باز خدا را شکر مثل فصل گذشته گل نخوردیم و توانستیم برنده شویم واقعیت این است که اگر بتوانیم دروازه خود را بسته نگه داریم آن وقت می شود برنده هر مسابقه ای بود.

حسینی درباره حضور مایکل اومانیا در تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: اومانیا هنوز با ما تمرین نکرده و نمی دانیم وضعیتش چطور است اما امیدوارم بتواند در طول فصل به ما کمک کند ما می خواهیم در 3 جام مدعی باشیم و باید برای حضور در این مسابقات بازیکنان خوبی در ترکیب داشته باشیم امیدوارم که قدم اومانیا برای پرسپولیس خیر باشد.

وی در خصوص دیدار روز چهارشنبه پرسپولیس و ملوان هم گفت: همیشه بازی با ملوان چه در تهران و چه در انزلی دشوار است. آنها در 3 هفته گذشته نتوانستند عملکرد خوبی به نمایش بگذارند و قطعاً تمام تلاش شان را انجام می دهند تا 3 امتیاز بازی را به دست بیاورند اما ما هم با تمام وجود تلاش می کنیم تا بتوانیم دومین 3 امتیاز فصل را کسب کنیم.

مدافع پرسپولیس در پایان درباره اینکه چرا در بازی با ذوب آهن بیشتر در کارهای هجومی شرکت می کرد، خاطرنشان کرد: خودم دوست دارم در این فصل بیشتر در کارهای هجومی حضور داشته باشم و بتوانم برای هم تیمی هایم پاس گل بدهم. در بازی با ذوب آهن هم به نورمحمدی گفتم وقتی جلو می روم مرا پوشش بده که این کار را هم انجام داد. من به او گفتم اگر تو 2 بار من را پوشش بدهی من 10 بار این کار را انجام می دهم. در مجموع خودم بیشتر دوست داشتم در فاز حمله حضور داشته باشم.
Hossein بازدید : 11 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

داور سوت پایان را زد و پرسپولیسی‌ها را غرق شادی کرد.

پرسپولیس جدا از کیفیت فنی مسابقه، به این برد نیاز مبرمی داشت. پرسپولیس اگر ذوب‌آهن را شکست نمی‌داد، بدون ‌شک در ادامه راه با دردسرهای زیادی مواجه می‌شد. به همین دلیل می‌توانیم شادی عجیب و غریب پرسپولیسی‌ها را بعد از پایان بازی درک کنیم.

علي دايي هم يكي از خوشحال‌ترين افرادي بود كه در ورزشگاه آزادي حضور داشت. او در يك هفته گذشته و بر سر مناقشه رئيس هيأت‌مديره و مديرعامل باشگاه سكوت كرده بود و وارد جنگ قدرت‌ها نشد.
دايي در گوشه‌اي نشست و اين دعوا را تماشا كرد چرا كه مي‌دانست در فوتبال، نتيجه، حرف اول را مي‌زند و اگر پرسپوليس موفق به شكست ذوب‌آهن شود، همه اين دعواها به يك آشتي مصلحتي تبديل خواهد شد.

با اين همه دايي در كنفرانس مطبوعاتي پس از بازي يك طعنه جدي زد‌؛ طعنه‌اي به آنهايي كه به قول خودش از برد پرسپوليس ناراحت شدند. به نظر شما اين‌ها چه كساني مي‌توانند باشند؟ اين‌ها چه آدم‌هايي هستند؟ چه كساني از برد تيم دايي ناراحت مي‌شوند؟ دايي به طور مستقيم به چه كسي طعنه زد؟ او كه در هفته گذشته سكوت و دعواي رئيس هيأت‌مديره و مديرعامل را فقط نظاره كرد، كنايه‌‌اش متوجه چه كسي مي‌شود؟

كمي اتفاقاتي كه در باشگاه پرسپوليس رخ داده است را بررسي كنيد. كمي به چند روز قبل برويد و آرشيو روزنامه را نگاه كنيد. بدون ‌شك متوجه خواهيد شد كه دايي به چه كسي طعنه زده و چه افرادي را نشانه رفته است!

Hossein بازدید : 8 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه بازی با ملوان آن هم در انزلی بسیار دشوار بوده است و وضعیت آب و هوایی هم باعث می‌شود شرایط سخت‌تر شود.


محسن بنگر ابتدا در مورد درگذشت مهدی نفر خبرنگار حوزه پرسپولیس خبرگزاری فارس اظهار داشت: درگذشت مهدی نفر عزیز را به جامعه خبری تسلیت می‌گویم. نفر از خبرنگاران خوب، دوست‌داشتنی و صادق بود.

وی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی بدی نبود، ما به احتیاج فراوانی به برد داشتیم و خدارا شکر هم برنده شدیم. البته پیروزی مقابل ذوب‌آهن دیگر تمام شد و از حالا باید به فکر دیدار با ملوان باشیم. هر بازی لیگ برای ما حکم فینال را دارد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا چند دقیقه‌ با مصدومیت برای این تیم بازی کرده، خاطرنشان کرد: بازیکن حریف به شدت پای مرا زد و همان موقع پایم ورم کرد، واقعاً درد داشتم. اگر تیم تعویض داشت حتماً تعویض می‌شدم اما باید با همان شرایط بازی می‌کردم. مهم این است که هواداران ما خوشحال به خانه برگردند.

بنگر در خصوص حضور اومانیا در ترکیب پرسپولیس عنوان کرد: اومانیا رقیب ما نیست بلکه رفیق ماست. حالا باید همه با هم کمک کنیم تا پرسپولیس نتیجه بگیرد. خوشحالم که یک رفیق به رفیق‌هایم اضافه شده است.

وی در مورد اینکه چرا خط دفاع پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اذیت شد، گفت: ذوب‌آهن بهترین خط هافبک لیگ را دارد، هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید که هافبکش بهتر از ذوب‌آهن است به خاطر همین کمی اذیت شدیم. البته زمانی هم که گل را به ثمر رساندیم کمی عقب نشستیم که همین مسئله هم باعث شد فشار روی دروازه ما بیشتر شود.

مدافع پرسپولیس در پایان در مورد بازی روز چهارشنبه این تیم مقابل ملوان هم اظهار داشت: همیشه بازی با ملوان آن هم در انزلی بسیار دشوار بوده است و وضعیت آب و هوایی هم باعث می‌شود شرایط سخت‌تر شود.

Hossein بازدید : 9 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

محمد نوری طی تماسی به خبرنگار ورزش و مردم درگذشت مهدی نفر را به اهالی رسانه جامعه ورزشی تسلیت گفت و اظهار داشت: واقعا از این موضوع شوکه شدم. به همه اهالی رسانه جامعه ورزش مادر آن عزیز تسلیت می‌گویم. از طرف خودم و تمامی بازیکنان پرسپولیس آرزوی صبر برای بازماندگان آن مرحوم دارم.

وی یادآور شد: مهدی همیشه کنار ما بود با من که همانند یک برادر بود. خیلی سخت است صحبت کردن در مورد این مسئله واقعا مشکل است ما برادر عزیز خود را از دست دادیم. خیلی ناراحتم و باز هم برای بازماندگان او آرزوی صبر دارم. من از 7_8 سالگی کنار او بودم.

کاپیتان سرخپوشان تصریح کرد: نفر علاقه زیادی به کار خود داشت. او هم خبرنگار خوبی و هم فوتبالیست ماهری بود. زمانی که پدرش را از دست داد هزینه خانواده‌اش را تقبل می‌کرد. یک تنه بار زندگی را به دوش می‌کشید به همین دلیل نباید خانواده او فراموش شود.

 

Hossein بازدید : 7 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: فردا بازی حساسی برای هر دو تیم است. با توجه به جدول امتیازگیری دو تیم بازی از حساسیت خاصی برخوردار است و هر تیمی که سه امتیاز این مسابقه را بگیرد جهش خوبی در لیگ خواهد داشت و می‌تواند راحت‌تر کارش را ادامه دهد. ما تمرینات خوبی داشتیم و هفته به هفته بهتر شده‌ایم.

وی ادامه داد: تغییرات زیادی تیم ذوب‌آهن داشته و همچنین برخی از بازیکنان مصدوم شده بودند و چند بازیکن جدید هم به ما اضافه شد. با توجه به این تغییرات برای هماهنگی به زمان نیاز داریم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به وضعیت پرسپولیس گفت: حریف هم شرایطش در لیگ مثل ماست و به این سه امتیاز نیاز دارد بنابراین با تمام قوا مقابل ما قرار می‌گیرد و میزبان است و از حمایت هوادارانش برخوردار می‌شود، بازی سختی در انتظار ماست. پرسپولیس مشکلاتی در چند روز اخیر داشته و مشکل پیام صادقیان هم داشته است. اگر بخواهیم به این چیزها فکر کنیم بازی را واگذار می‌کنیم. پرسپولیس همیشه قدرتمند است و بازی مقابل این تیم همیشه سخت است. انتظارم از بازیکنان این است که با تمام وجود و تمرکز بالا بازی کنند و امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دهیم.

وی درمورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: محروم نداریم، یکی دو مصدوم داشتیم که اکنون نجف‌زاده با ما تمرین می‌کند و حسن‌زاده هم دستش را عمل کرده است.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه ظاهراً مسئولان باشگاه ذوب‌آهن بابت اینکه یکی از کمک‌داوران همشهری علی دایی است از این بابت دلنگرانی دارند، گفت:‌ من از این مسئله اطلاع نداشتم و الآن این صحبت را شنیدم اما هیچ داوری نمی‌خواهد شرافت خودش را زیر پا بگذارد و ما برای همه داوران احترام خاصی قائل هستیم. این صحبت‌ها صحبت‌های درستی نیست که در جامعه فوتبال ما انجام می‌شود باید به داوران جوان اعتماد کنیم، هرچند مشکلاتی هم برای تیم‌ها به وجود می‌آید اما باید با اعتماد به داوران جوان باعث پیشرفت داوری شویم.

Hossein بازدید : 9 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا جا دارد به محمود خوردبین پیشکسوت خوب کشورمان ضایعه درگذشت برادرش را تسلیت بگویم، امیدوارم که همیشه سلامت باشد. بازی بسیار سختی را فردا مقابل یکی از بزرگترین تیم‌های ایران داریم. ما هرگز به نتایج ذوب‌آهن در دو بازی گذشته نگاه نمی‌کنیم. آنها بازیکنان و کادر بزرگی دارند و تیم بسیار خوبی را بسته‌اند و قطعا در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.


دایی ادامه داد: با توجه به بازی بد قبلی مقابل فولاد، در هفته جاری روی نقاط ضعف و قوتمان کار کردیم و از همه بهتر ذوب‌آهن را می‌شناسیم امیدوارم که با شناختی که از ذوب‌آهن داریم و روی بازی‌های آنها مخصوصا در دو دیدار گذشته کار کرده‌ایم بتوانیم فردا اولین برد خودمان را کسب کنیم.


دایی درخصوص غیبت پیام صادقیان در بازی فردا نیز گفت: خوشبختانه بازیکنان خوبی داریم که من به توانایی فنی آنها اعتماد کامل دارم. پیام می‌توانست در بازی با ذوب‌آهن به ما کمک کند اما بدون پیام هم می‌توانیم به خواسته خود براساس داشته‌هایمان برسیم. انشاءالله فردا به دور از استرس و هیجان به نتیجه لازم خواهیم رسید تا ان‌شاءالله بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.


سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی فردا محروم و یا مصدومی دارید یا خیر گفت: بازیکن محروم نداریم جز پیام صادقیان اما حمید علی عسگر و دغاغله بازیکنان مصدوم ما هستند و آنها را فردا در اختیار نداریم.


سرمربی قرمزپوشان در مورد اینکه چه برنامه‌هایی برای بازی مقابل تیم تدافعی ذوب‌آهن در نظر گرفته‌، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن در بازی‌های خود نشان داده که بازیکنان بزرگی دارد. بازیکنانی مثل رجب‌زاده و شجاعی وقتی روی نیمکت این تیم می‌نشینند یعنی اینکه ذوب‌آهن پتانسیل بالایی دارد. کار ما سخت است مخصوصا مقابل شکل دفاعی اصفهانی‌ها اما مطمئن باشید راهکارهایی داریم که از آن بهترین استفاده را کنیم.


دایی در مورد اینکه باشگاه راه‌آهن به دلیل حرف‌های وی در برنامه 90 از سرمربی سرخپوشان شکایت کرده گفت: خیلی خوشحال می‌شوم این عمل صورت گیرد. من هیچ‌وقت حرفی را بدون سند نمی‌زنم در تمام حرف‌هایم اسم هیچ‌کس را نیاوردم اما می‌توانستم اسم‌ها را نیز به زبان بیاورم ولی احترام قائل شدم به نظر شما چه کسی در آنجایی که صحبت بود پیش آقای سیاسی ایستاده بود. قطعا ما مستنداتی را داریم و خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد تا مردم بدانند چه کسی حق می‌گوید و یا چه کسی راه درست می‌رود ما باید همیشه حرف‌هایمان را درست به مردم برسانیم و همه قضاوت‌ها را به خود مردم می‌سپاریم.


سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به سوال دیگری که آیا قبول دارید برخی‌ به دنبال زمین خوردن شما هستند و به پرسپولیس چشم دارند گفت: من اصلا به این مسائل کاری ندارم. شما گذشته من را نگاه کنید من پس از چند سال دو بار با پرسپولیس قهرمان شدم و بعد از این تیم جدا شدم. ذات فوتبال همین است روزی که به درد نخورم از پرسپولیس می‌روم و در جای دیگری کارم را دنبال می‌کنم. من می‌خواهم جایی کار کنم که آرامش داشته باشم و دل میلیون‌ها هوادار را شاد کنم. ان شاءلله بعضی آقایان که به دنبال مسائلی هستند این موضوع را کنار بگذارند و به دنبال کمک کردن به ما باشند نه صحبت‌هایی را مطرح کنند که پرسپولیس را وارد حاشیه کنند.


دایی درباره پیشنهاد یک تیم آذربایجانی نیز گفت: بله در اردوی ترکیه یک تیم از آذربایجان به من پیشنهاد همکاری داد.


سرمربی قرمزپوشان در مورد خبر جدایی رضا حقیقی از جمع قرمزپوشان نیز، تأکید کرد: این مسئله را اولین بار است که از شما می‌شنوم و خیلی چیزها شنیده‌ام اما هر بازیکنی اگر پیشنهادی دارد باشگاه درباره آن تصمیم‌گیری می‌کند‌. آقارضا هم اگر پیشنهادی دارد به باشگاه برود و بعد درباره آن بهترین تصمیم را می‌گیریم.


دایی در پاسخ به این سؤالی که بالاخره چه اتفاقی افتاد که کریم باقری از جمع شما جدا شد، نیز یادآور شد: پس از اینکه برنامه‌هایم را به باشگاه پرسپولیس قبل از شروع لیگ دادم باقری اولین نفری بود که در لیست من جا داشت من حتی بر خلاف سایر دستیارانم به کریم باقری زنگ زدم و از ایشان خواهش کردم به ما کمک کند البته به سایر دستیارانم باشگاه زنگ زد اما متأسفانه ایشان صلاح دانست که کار نکند که من برای ایشان همیشه آرزوی موفقیت دارم.


دایی درباره احتمال جام نگرفتن پرسپولیس نیز یادآور شد: ما تازه دو بازی انجام دادیم، خیلی خوب شد مقابل فولاد شکست خوردیم ما در بازی با فولاد باختیم تا همین اول راه مشکلاتمان را برطرف کنیم. کسانی که دوست دارند تیم موفق شود این را بدانند، کسانی هم دوست ندارند ما موفق شویم اما خدا را شکر ذهن مردم آنقدر تقویت شده آنها همه چیز را اعم از کوچک و بزرگ درک می‌کنند و این برای من یک دنیا ارزش دارد.


وی افزود: ما به دنبال جام هستیم و می‌خواهیم در لیگ قهرمان شویم. با یک باخت دیدید چه هجمه‌هایی به ما شد اما توکلم به آن بالاسری است و کار خودم را انجام می‌دهم تا روز به روز پیشرفت کنیم. ما دنبال حل مشکلات هستیم و نه گوش دادن به حواشی برخی‌، قطعاً هیأت مدیره و مدیرعامل نیز ان‌شاءلله کاری می‌کنند شرایط برای ما راحت شود. شما ببینید از روز اول برای ما بوجه مشخص کردند و ما یارگیری و برخی مسائل را با همکاری رحیمی رو به جلو بردیم اما برخی جاها دچار مشکلاتی شدیم وقتی ما باید به بازیکنمان 950میلیون بدهیم و از طرفی دیگر یک تیم دیگر یک میلیارد و نیم به این بازیکن می‌دهد از دست من و رحیمی چه کاری بر می‌آید؟


دایی ادامه داد: موقعی که تا روز آخر بازیکن تیم من تکلیفش را روشن نمی‌کند که آیا می‌ماند یا نمی‌ماند من باید چه کار کنم؟ خود من هم مانده‌ام. تا آنجایی که من در جریان هستم پولادی با ما قرارداد دارد اما وقتی به گوشی او زنگ می‌زنم جوابی نمی‌دهد و مشخص نیست چه کار می‌کند. ما روی بازیکنان خودمان حساب کرده‌ایم. شما نگاه کنید یک روز قبل از بازی به ما گفتند حق استفاده از ماهینی را نداریم. در خط دفاع حال حاضرمان فقط محسن بنگر مانده که در خیلی از بازی‌های انتهایی فصل گذشته به میدان رفته. کل خط دفاعی من عوض شده و قطعاً نیاز به زمان داریم تا شکل بگیریم اما باز هم من به این بازیکنانم اعتقاد دارم و تازه خدا را شکر می‌کنم که این بازی دوم است که به مشکل برخوردیم. امیدوارم روز جمعه همه چیز را جبران کنیم.

Hossein بازدید : 7 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

هادی نوروزی در مورد نتایج پرسپولیس در دو هفته اخیر گفت: اگرچه ما بازی ها را خیلی خوب شروع کردیم اما نتوانستیم در نتیجه گیری چندان موفق باشیم، اما این مسئله باعث ناامیدی ما نشده است و هواداران هم نباید ناامید شوند چرا که ما در فصل های گذشته نیز چنین شرایطی را داشتیم و بارها پیش آمده بود که در دو هفته ابتدایی همین قدر امتیاز جمع کرده بودیم. اما دیدید که فصل گذشته در نهایت با اختلاف یک امتیاز نایب قهرمان شدیم.

نوروزی در مورد اینکه در بازی فردا در ترکیب حاضر خواهد شد یا نه بیان کرد: هنوز چیزی اعلام نشده و تصمیم گیرنده نهایی در این خصوص علی دایی است. اما مهم این است که بازی سختی مقابل ذوب‌آهن در پیش داریم هر چند که غیبت بازیکنان مصدوم و محروم دست ما تا حدی بسته اما مطمئن هستم که در بازی فردا نمایش متفاوتی از ما خواهید دید. 

Hossein بازدید : 6 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

سعید عزیزیان پیشکسوت پرسپولیس گفت: "پرسپولیس بازیکنان خوبی را از دست داده که متأسفانه نتوانسته جایگزین خوبی برای این بازیکنان جذب کند.


پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکن بزرگ می‌خواهد و ترکیب‌ نیروی جوان و باتجربه می‌تواند به این تیم محبوب و مردمی کمک کند، به نظر من امسال پرسپولیس با توجه به اینکه بازیکنان خوبی از دست داده به مشکل خواهد خورد.  
 
وی افزود: "همانگونه که مشاهده کردیم شاید اگر بازیکن با تجربه ای چون علی کریمی در این تیم حضور داشت، بازیکن جوانی مانند صادقیان مرتکب آن اشتباه نمی‌شد.  "

در هر صورت برای این تیم پرطرفدار و مردمی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که شاهد روزهای بهتری برای این تیم بزرگ باشیم.
Hossein بازدید : 6 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

وحید قلیچ معتقد است این تیم عملکرد مناسبی در این فصل نداشته و اگر علی کریمی را می‌آوردند می‌توانست گره پرسپولیس را در زمین باز کند و سرخ‌پوشان تهرانی را به موفقیت برساند، اما علی دایی او را نخواست و امروز باید دنبال جادوگر باشد تا مشکلات تیمش را حل کند. گفتگو با پیشکسوت پرسپولیس را بخوانید:

 

* پرسپولیس از 2 بازی اول خود در لیگ امسال تنها یک امتیاز گرفته، چرا چنین عملکرد ضعیفی داشته‌اند؟

- فوتبال پرسپولیس امسال همین است و بیشتر از این نیست و نمی‌تواند کاری بکند. صادقیان بهترین بازیکن تیم بود که او هم محروم شد و خیلی مشکل دارند. آقای ادعا باید یک کاری بکند.

 

* منظورتان از آقای ادعا علی دایی است؟

- بله دایی باید جادوگر بگیرد تا شاید جادوگر بتواند یک کاری بکند و گرنه خودش کاری نمی‌تواند بکند. تمام پیشکسوتان نسبت به دایی احساس خوبی ندارند و خیلی بد است تیم علی دایی فقط بزن زیرش را بلد است و هیچ تاکتیکی ندارند.

 

* بحث جادوگر را مطرح کردید، علی کریمی به جادوگر آسیا معروف است، اما دایی او را نخواست؟

- بله، کریمی جادوگر بود، اما اینها دنبال جادوگر دیگری هستند. کریمی جادوگر فوتبالی بود و کاری کردند که خداحافظی کند. او می‌توانست حلال مشکلات پرسپولیس باشد، اما به خاطر کینه‌های کهنه، کاری کردند که از فوتبال برود و خداحافظی کند. یک مربی باید به فکر تیمش باشد، نه دنبال کینه‌توزی. آقای دایی فکر تیمت باش تا از بحران نجات پیدا کند، نه اینکه دنبال تازه‌ کردن زخم‌های قدیمی باشی.

 

* دعواهای هیات‌مدیره چه تاثیری روی پرسپولیس دارد؟

- قطعا به تیم ضربه لطمه می‌زند. شما فکر می‌کنید این اتفاقات ضد پرسپولیس نیست؟ رحیمی چشمش را باز کرده و فقط علی دایی را دیده، دایی هم هیچ‌ کس را قبول ندارد و هر دو طرف فقط همدیگر را قبول دارند، البته دایی برادر خودش را هم قبول دارد و کنار خودش آورده است. بهترین کار دایی آوردن افشین پیروانی است تا فشارها یک مقدار کم شود. آقای دایی تو که می‌خواستی پیروانی را بیاوری علی کریمی را هم می‌آوردی تا کار را برایت دربیاورد. ضمنا مربی که سر تمرین روزنامه بخواند و با موبایل صحبت کند تیمش همین می‌شود.

 

* یعنی همه مشکلات پرسپولیس به خاطر دایی است؟

- همین پیام صادقیان به خاطر دایی بدبخت شد. اگر دایی ناراحتی‌اش را به زمین منتقل نمی‌کرد این بچه تحت‌ تاثیر قرار نمی‌گرفت و آن کارها را نمی‌کرد تا 3 ماه محروم شود. یک بازیکن بزرگ حتما مربی بزرگی نمی‌شود، چون مربیگری ذاتی است، مثل فرهاد کاظمی که همین صادقیان را در ذوب‌آهن کنترل می‌کرد و صادقیان تبدیل به بهترین بازیکن ذوب‌آهن شد و به پرسپولیس آمد.

 

* کلا با حضور دایی در پرسپولیس مخالف هستید. درست است؟

- تیم بزرگ، مربی بزرگ می‌خواهد و کاری نداشته باشید طرف چه کسی است و در پرسپولیس بوده یا نه، مگر غلامپور استقلالی نبود، اما امروز مربی پرسپولیس است. پیشنهاد می‌دهم یک فصل هم فرهاد کاظمی را سرمربی پرسپولیس بگذارند، هیچ ضرری ندارد. علی دایی به درد این تیم نمی‌خورد.

 

* چرا این اتفاقات در پرسپولیس می‌افتد؟

- یک مشت آدم آنجا هستند که هر کسی یک حرفی می‌زند. آقای سیاسی یک حرفی می‌زند، یکی دیگر حرف دیگری دارد، اما همه آنها از علی دایی می‌‌ترسند. من نمی‌دانم سیاسی کیست و او را نمی‌شناسم، اما نباید هر روز مصاحبه کند چون حاشیه‌های تیم را بیشتر می‌کند.

Hossein بازدید : 6 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)


برنامه نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.

به نقل از سایت سازمان لیگ، برنامه نشست خبری پیش از مسابقه سرمرربیان در هفته سوم لیگ برتر به شرح زیر است:

چهارشنبه   22/05/93  ساعت 13 ( کنفرانس خبری دیدار پیکان تهران – نفت مسجد سلیمان)

چهار شنبه  22/05/93  ساعت 14 ( کنفرانس خبری دیدار راه آهن – فولاد خوزستان)

پنج شنبه  23/05/93   ساعت 15( کنفرانس خبری دیدار  پرسپولیس – ذوب آهن)

مسابقات هفته سوم لیگ برتر در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود.

Hossein بازدید : 9 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)
امیررضا خادم، معاون حقوقی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: از مدتی قبل بحث حضور این شرکت و حواشی آن برای حامیان مالی پرسپولیس مطرح بود که با پیگیری حقوقی این وزارتخانه و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی دفتر شرکت SIS  پلمپ شد و از این پس چنین شرکتی اجازه هیچگونه فعالیتی ندارد.

به گفته نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با پلمپ شدن این شرکت نگرانی حامیان مالی پرسپولیس که تاکنون 10 میلیارد تومان برای این تیم هزینه کرده‌اند، بر طرف شده است.


خادم همچنین با اشاره به مشکلات گسترده‌ای که طی پنج ماه گذشته در خصوص حل بحران‌های شدید مالی، بدهکاری‌های زیاد و شرایط خاصی که هر روز به شکلی توسط افراد مختلف بر پرسپولیس و هواداران آن تحمیل شد، گفت: از تمام کارشناسان و صاحب نظران دعوت می‌کنم چنانچه پیشنهادی دارند برای ادامه روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به من ارائه کنند.

Hossein بازدید : 9 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)
فرشاد پیوس اردوی خونه به خونه را از چهارشنبه در تهران آغاز کرده و تا 15 روز با بازیکنان و عوامل فنی تیم در تهران به سر می‌ برند و آنطور که از خبرها شنیده اید هفته آینده با 2 تیم پرسپولیس و استقلال رقابت خواهد کرد. فرشاد پیوس درباره بازی هایش و مسائل مربوط به تیم خود حرف های گفتنی دارد، آنچه می‌ خوانید نقطه نظرات فرشاد پیوس است که در پایان اشاره ای هم به علی دایی دارد: تیم بسیار جوانی دارم و اگر می‌ خواهم بچه هایم با پرسپولیس و استقلال بازی کنند برای بالا بردن میزان اعتماد به نفس آنهاست.

پیوس با تاکید بر این که در مجموع تیمش حتی یک بازیکن شناخته شده ندارد می‌‌گوید؛ استعداد استان مازندران در زمینه فوتبال خیزی در حد استعداد این منطقه برای کشت برنج است. باور نمی‌ کنید که من حتی در تهران هم این همه جوان مستعد برای درخشش ندیده بودم حتی بعد از سال ها که در وجود جوانان فوتبال دنبال کسی با استانداردهای فنی خودم می‌ گشتم حالا با اطمینان می‌ توانم بگویم که فرشاد پیوس را در مازندران پیدا خواهم کرد.

بعد از آنکه انجام بازی تیم خونه به خونه با پرسپولیس قطعی شد، امیر قلعه‌نویی دوست و بچه محل سابقم محبت کرد و اعلام کرد برای یک بازی دوستانه با ما آمادگی دارد. او درباره بازی اش با پرسپولیس که تداعی کننده خاطرات قدیمی با دوستش است در قالب رقابت ها تیم هایشان می‌ گوید: تنها 2 هفته از لیگ گذشته هیچ کس در دنیا نمی‌ تواند 180 دقیقه را به عنوان معیاری برای ضعف یا حتی قدرت یک تیم در نظر بگیرد. مطمئن باشید پرسپولیس مثل سال های پیش که خوب استارت نزد اما شایسته به اوج برگشت امسال هم ظرفیت های بالایی برای رسیدن به صدرجدول دارد و برخلاف همه کسانی که می‌ گویند پرسپولیس تیم خوبی را برای سال 93 نبسته، من با اعتماد کامل و اعتقاد می‌ گویم این پرسپولیس نسبت به سال گذشته شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

فرشاد پیوس ریشه این ادعا را در شخصیت علی دایی می‌ داند و می‌ گوید: او یک مرد مبارز است، در شخصیت فنی و اخلاقی او شکست جایی ندارد، هیچگاه وسط یک مبارزه جای خود را خالی نمی‌ کند و تا آخر برای موفقیت می‌جنگد دایی تا حالا برای پرسپولیس دو قهرمانی در جام حذفی آورده و بهترین مقام پرسپولیس در لیگ را هم گرفته. همه ما آماده ایم تا با کمک به او در رسیدن به هدف عالی که موفقیت تیم خودمان پرسپولیس است یاری اش کنیم. برای من علی دایی همیشه یک شخصیت موفق و پیروز است.


Hossein بازدید : 9 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)
مهدی دغاغله در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: «برای اینکه خودم را هر چه زودتر به میادین برسانم روزی دو نوبت فیزیوتراپی کرده و استخر با آب درمانی را هم در برنامه های خود دارم.»

 

او ادامه داد: «از اینکه مجبورم شبانه روز در کلینیک باشم خسته شده ام و می خواهم هرچه زودتر خود را برای بازی کردن آماده کنم.»

 

شماره 8 پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا برای بازی مقابل ذوب آهن عجله کرد تا مصدومیتش تشدید شود؟ اظهار داشت: «شاید بهتر بود بعد از بازی با ذوب آهن تمرینات خود را شروع کنم. قسمت این بود که این بازی را هم از دست بدهم، اما تحت هیچ شرایطی نمی خواهم در بازی با تیم سابقم ملوان غایب باشم.»

 

او خاطرنشان کرد: «البته هنوز وضعیتم برای این بازی مشخص نیست، با این حال شب و روز فیزیوتراپی و آب درمانی می کنم تا در انزلی به میدان روم. »

 

دغاغله با بیان اینکه دایی برای جانشینی صادقیان روی او حساب کرده، یادآور شد: «متاسفانه صادقیان در زمان خوبی محروم نشد و این مساله می تواند به تیم ضربه بزند. در این شرایط دست کادر فنی حسابی بسته است و من شرمنده ام که کاری از دستم بر نمی آید وقتی می بینم تیم به من احتیاج دارد و من نمی توانم کاری انجام دهم، واقعا عذاب می کشم.»

 

وی افزود: «نمی خواهم بگویند دغاغله خرید خوبی برای پرسپولیس نبوده و به این خاطر تلاشم را می کنم تا هر چه سریع تر و با آمادگی خوب به میادین برگردم.»

Hossein بازدید : 6 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که مشکلی برای رقابت در این تیم ندارد.


مهدی طارمی در مورد حضورش در دو بازی ابتدایی پرسپولیس، مقایسه‌اش با علی دایی و فرشاد پیوس، محرومیت پیام صادقیان و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

 

در دو بازی ابتدایی پرسپولیس برای این تیم به میدان رفتی، چه شد که دایی به تو اعتماد کرد؟

از اول هم گفتم به خاطر علی دایی به پرسپولیس آمدم، چون او به بازی من اعتقاد داشت و در کل به تمام بازیکنان جوان اعتماد می‌کند. در ضمن فکر می‌کنم آنقدر در تمرین و بازی‌های دوستانه خوب بودم که علی آقا از من در دو بازی اول استفاده کرد.

 حالا که دایی به تو اعتماد کرده فکر می‌کنی چه زمانی برای پرسپولیس گلزنی کنی؟

امیدوارم هرچه سریعتر بتوانم اولین گلم را برای پرسپولیس به ثمر برسانم و کاملاٌ در این تیم جا بیافتم.

 خیلی‌ها اعتقاد دارند مثل علی دایی سَرزنی می‌کنی...

باعث افتخارم است که با دایی مقایسه می‌شوم. هر کسی هنگام بازی کردن یک شاخصه و حسن دارد من هم خوب سَر می‌زنم.

 

 فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند از این وضعیت خارج شود؟

صددرصد این اتفاق رخ می‌دهد، ما فصل بدنسازی سختی را پشت سر گذاشتیم و کمی زمان می‌برد تا بدن‌ها به شرایط عادی برگردد. در ضمن بازیکنان هنوز با هم هماهنگ نشده‌اند ولی همه چیز در آینده نزدیک درست می‌شود.

 رقابت در خط حمله پرسپولیس چطور است؟

ببینید پرسپولیس تیم بزرگی است و هر بازیکنی هم به این تیم می‌آید بزرگ است. در تیمی مثل پرسپولیس باید رقابت وجود داشته باشد. پرسپولیس پُر از بازیکنان خوب است و مثل دیگر تیم‌ها نیست که یکی دو بازیکن ستاره داشته باشند. وقتی پرسپولیس را انتخاب کردم یعنی رقابت را هم انتخاب کردم.

 تو شماره 17 پرسپولیس را می‌پوشی، شماره فرشاد پیوس فکر می‌کنی روزی مثل پیوس بازیکن بزرگی شوی؟

فرشاد پیوس یکی از بزرگترین مهاجمان تاریخ ایران است و خوشحال می‌شوم روزی فرشاد پیوس شوم.

 در مورد محرومیت پیام صادقیان چه صحبتی داری؟

پیام از لحاظ فنی یکی از بهترین بازیکنان ایران است و اگر کاری هم انجام داده زیر فشار عصبی بود. ما دو گل خورده بودیم و داور هم خطای هند به آن واضحی را نگرفت. به نظر من سه ماه محرومیت برای صادقیان بسیار زیاد است و اگر بخواهند او را سه ماه محروم کنند از شرایط فوتبالی دور می‌شود. امیدوارم محرومیت صادقیان کمتر شود.

Hossein بازدید : 10 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)
http://s5.picofile.com/file/8134681500/%D8%B9%D9%84%DB%8C_%D8%AF%D8%A7%DB%8C%DB%8C.jpg

علی دایی در مصاحبه با برنامه نود در مورد آخرین شرایط پرسپولیس و محرومیت صادقیان صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، علی دایی در مورد محرومیت صادقیان اظهار داشت:"قبول دارم که حرکت صادقیان ناپسند و غیراخلاقی بود اما این محرومیت خیلی سنگین است. برخورد قهری در فوتبال ما تا کنون نتیجه بخش نبوده است. باید رایی صادر می شد که هم جریمه را در نظر بگیرد و هم بازیکن را به سمت مسیر صحیح هدایت کند."

دایی ادامه داد:"قانون باید برای همه یکسان باشد.چرا کرار جاسم پس از پرخاش به داور (در زمان حضور در تراکتور سازی) با محرومیتی کمتر نسبت به صادقیان مواجه شد؟ کار زشت باید تقبیح شود اما چرا کرار  با چنین محرومیتی مواجه نشد؟"

وی در مورد مقایسه محرومیت صادقیان با محرومیت چهار ماهه لوئیز سوارز به علت گاز گرفتن کیه لینی یا محرومیت یازده جلسه ای دی کانیو پس از هل دادن داور در لیگ انگلیس اظهار داشت:"لوئیز سوارز سه بار یک حرکت را تکرار کرد و به همین علت با محرومیتی شدیدتر مواجه شد اما این اولین باری بود که صادقیان به داور پرخاش می کرد. محرومیت دی کانیو را با صادقیان مقایسه می کنید؟ کجای فوتبال انگلیس به فوتبال ایران شباهت دارد؟ "

دایی در مورد تاثیر استمرار خشونت توسط صادقیان روی محرومیت شدید این بازیکن اظهار داشت:"سال گذشته صادقیان به علت آرنج زدن به بازیکنان حریف یک جلسه محروم شد و از آن به بعد دیگر این حرکت را تکرار نکرد اما این بازی اولین باری بود که به داور پرخش می کرد."

مربی پرسپولیس با اعتراض به عملکرد کمک داور بازی پرسپولیس – فولاد اظهار داشت:" از آقای اکبریان عذرخواهی می کنم اما چرا کمک داور روی صحنه هند  پرچم خود را بلند نکرد؟"

وی افزود:" صادقیان از بازیکنانی بود که شانس رسیدن به تیم ملی را داشت اما سه ماه از فوتبال او با این تصمیم نابود خواهد شد. هر چند که مسلما پرسپولیس بازیکنانی دارد که جای او را پر کنند."

 

"سیاسی 20 برابر بیشتر از من مصاحبه کرد"

بخش دوم مصاحبه تلفنی علی دایی با برنامه 90 به اختلافات در هیئت مدیره پرسپولیس اختصاص داشت.

وی در مورد حرفهای سیاسی که نقل قول خود در مورد برکناری دایی را تکذیب کرده بود، اظهار داشت:" آقای سیاسی متاسفانه حرفهای خود را تکذیب می کند اما در زمان انجام این مصاحبه یکی از دوستان من درست در کنار او نشسته بود.هیچ کس حق دخالت در امور کادر فنی را ندارد. کار مستطیل سبز فقط به من مربوط است."

مربی پرسپولیس اظهار داشت:" مشکلات را بگویم یک کتاب جمع می شود. ترجیح می دهم در آرامش فعالیت کنم. برای سیاسی احترام زیادی قائل هستم. باشگاه پرسپولیس سخنگو دارد اما آقای سیاسی 20 برابر بیشتر از من مصاحبه کرده است."

دایی در مورد عملکرد پرسپولیس در مقابل فولاد گفت:" آن بازی بدترین بازی دوران مربیگری من بود. خیلی بد عمل کردیم. در حد یک پنجم سطح تمریناتمان نیز ظاهر نشدیم. البته به توانایی های بازیکنان و کادر فنی ایمان دارم."

Hossein بازدید : 9 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

مهرداد میناوند با انتقاد از اعضای هیأت مدیره گفت: هیأت مدیره باشگاه چه کاره است؟ آنها خودشان تیم را به حاشیه می‌برند و بعد هم جلسه می‌گذارند تا از حاشیه بیرون بیایند. چرا اعضای هیأت مدیره هر روز سه بار با رسانه‌ها مصاحبه می‌کنند؟ آنها انگشت علی دایی هم نمی‌شوند.


وی ادامه داد: در بازی‌های محلات هم بعد از دو بازی به سرمربی اولتیماتوم نمی‌دهند، نمی‌دانم هیأت مدیره برای چه کاری است؟ آنها روزی 10 بار مصاحبه می‌کنند. بهتر است با کسانی که زیاد مصاحبه می‌کنند هم برخورد شود، این هم درد فوتبال ماست که اعضای هیأت مدیره روزی سه بار مصاحبه می‌کنند.

Hossein بازدید : 8 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

سیدرضا غیاثی در گفت‌وگویی، با اشاره به محرومیت سه ماهه پیام صادقیان به خاطر اعتراض به داور در بازی پرسپولیس و فولاد در هفته دوم لیگ گفت: بعد از این بازی من در مورد نحوه قضاوت داور صحبت کردم که خوشبختانه نصیرزاده هم حرف‌های من را در مورد اکبریان داور این بازی تائید کرد و این را باید بگویم در فوتبال ایران هم تماشاگران، هم کارشناسان و همچنین مسئولان جوزده هستیم. بعد از رفتار پیام صادقیان در بازی پرسپولیس و فولاد رئیس فدراسیون مصاحبه کرد و گفت شدیدا و سریعا باید با صادقیان برخورد شود. کمیته انضباطی فدراسیون هم بلافاصله خواسته یا دستور رئیس را اجابت کرد.


وی ادامه داد: آنچه در این جریان به آن پرداخت نشده و پنهان ماند، این بود که چرا این اتفاقات رخ داد. پیام صادقیان و باشگاه پرسپولیس از نظر مالی و زمانی جریمه و محروم شدند. اما در فوتبال باید به قوانین توجه کرد. اگر این قوانین رعایت نشود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.


رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به اعتراض اشکان دژاگه در جام جهانی به داور گفت: داور بازی پرسپولیس و فولاد رفتار پیام صادقیان را توهین‌آمیز دانسته زیرا او به سمت داور دوید و به او اعتراض کرد. در قوانین فوتبال اعتراض زبانی یا با حرکات دست به داور جریمه‌اش کارت زرد است اما سؤالم این است رفتار پیام صادقیان در این بازی توهین‌آمیزتر بود یا رفتار دژاگه در بازی ایران و آرژانتین که بعد از پنالتی که برای ایران گرفته نشد به داور اعتراض کرد؟ البته یادم نیست که داور به دژاگه کارت زرد نشان داد یا نه؟ ولی اشکان در آن صحنه حتی شورت ورزشی داور را هم کشید.


وی افزود: هم در کلاس داوری پیش از فصل و هم در جام جهانی به داوران گفته شد که بی‌مورد از کارت‌های زرد و قرمز استفاده نکنید، اینها را فغانی در همان کلاس بیان کرد، اما آیا کسی دلیل اعتراض صادقیان را بررسی کرد اینکه داور خطای هندی که به ضرر فولاد اعلام می‌کرد را ندید، کمک داور هم این خطا را ندید، پس داور اشتباه کرد. دویدن بازیکن به سمت داور برای اعتراض به این تصمیم جریمه‌اش یک کارت زرد بود نه کارت قرمز. کارشناسان داوری که تصمیمات کمیته داوران را رصد می‌کنند قطعاً متوجه می‌شوند که این داور محروم شده است یا نه که اگر این داور محروم نشود کمیته داوران هم مشکل دارد، زیرا داور باعث تمام این جریانات شده است. او شش کارت زرد به بازیکنان نشان داد که چهار کارت آن به خاطر اعتراض به تصمیم داوری بود و یک کارت قرمز اشتباه هم داده است.


وی ادامه داد: با این حال همه فقط به اخلاقیات صادقیان توجه می‌کنند و کسی در این فوتبال جوزده به مسائل دیگر توجه نمی‌کند. ای کاش سازمان لیگ برای خودش یک کمیسیون فنی داوری تشکیل دهد، کمیسیونی که دو سه کارشناس داوری در آن حضور داشته باشند و تیم‌ها اگر می‌خواهند به داور اعتراض کنند اعتراضشان را به طور محرمانه به سازمان لیگ و این کمیسیون بدهند و آنها نتیجه را به کمیته داوران اعلام کنند، این اتفاقی است که در بوندس لیگا هم می‌افتد، اما اکنون کمیته داوران خودش ناظر انتخاب می‌کند و هیچ ناظری هم نمی‌گوید ماست کمیته داوران ترش است، هر چند به گزارش همان ناظر هم توجهی نمی‌شود. به هر حال، یک جوان رفتاری انجام داده و همه علیه او موضع گرفته‌اند بدون آنکه دلایل این اتفاق را به طور دقیق بررسی کنند.

Hossein بازدید : 8 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)
پرسپولیس در حالی از دو بازی ابتدایی لیگ ‌برتر فقط یک امتیاز گرفت که خیلی‌ها تصور نمی‌کردند سرخپوشان تهرانی لیگ را اینچنین شروع کنند. حالا پیام صادقیان هم 3 ماه محروم شده و این یک اتفاق تلخ برای پرسپولیس است.

 

با این حال محمد دایی مربی سرخپوشان تأکید می‌کند که این تیم دوباره به روزهای خوبش بازخواهد گشت. او در مورد شرایط بحرانی پرسپولیس، آینده این تیم و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

 

* در مورد شكست مقابل فولاد و بازی ضعیفی كه انجام دادید، چه صحبتی دارید؟

- ما باختیم و حرفی باقی نمی‌ماند. پرسپولیس در این مسابقه اصلاً خوب بازی نكرد و نمایش ضعیفی داشتیم، هواداران هم حق دارند ناراحت باشند و ما این موضوع را به خوبی درك می‌كنیم.

 

* به نظر شما، پرسپولیس از این وضعیت خارج می‌شود؟

- ما در تلاش هستیم تا هر چه زودتر از این وضعیت بیرون بیاییم. هواداران مطمئن باشند كه شرایط این‌ طور نمی‌ماند و پرسپولیس دوباره روزهای خوبی را تجربه خواهد كرد و حتی بهتر از فصل قبل خواهد شد. فقط آنها باید كمی صبر كنند چون تیم ما نیاز به زمان دارد.

 

* در مورد انتقادهای پیشكسوتان پرسپولیس كه در این چند روز زیادشده، چه صحبتی دارید؟

- مطمئناً بعضی از این انتقادها از روی دلسوزی برای كمك به تیم است ولی بعضی از انتقادها این ‌طور نیست. متأسفانه بعضی‌ها مثل گرگ در كمین نشسته‌اند تا زمین خوردن پرسپولیس را ببینند. برای آنها فرقی نمی‌كند كه شرایط پرسپولیس چگونه است یا چه افرادی در این تیم حضور دارند. آنها فقط دنبال اهداف خودشان هستند.

 

* فكر نمی‌كنید جبران اختلاف 5 امتیازی با استقلال و سپاهان برای پرسپولیس سخت باشد؟

- لیگ تازه شروع شده و ما زمان زیادی برای جبران امتیازها داریم. مطمئناً شرایط در آینده تغییر خواهد كرد.

 

* در مورد اتفاقاتی كه برای پیام صادقیان افتاد و محرومیت 3 ماهه این بازیكن چه صحبتی دارید؟

- مطمئناً پرسپولیس با از دست دادن پیام دچار مشكل خواهد شد. من معتقدم صادقیان به اندازه‌ای كه فوتبالش قوی است، خودش پخته نیست. او نباید چنین حركتی را انجام می‌داد ولی فكر می‌كنم این آخرین باری است كه صادقیان از این كارها می‌كند.

 

* این روزها فشار روی برادر شما زیاد است. فكر می‌كنید چه آینده‌ای در انتظار دایی باشد؟

- برادرم بارها چنین شرایطی را تجربه كرده و این برای بار اول نیست. علی مرد روزهای سخت است و می‌تواند پرسپولیس را به روزهای خوب بازگرداند.

Hossein بازدید : 6 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)


رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: وزیر ورزش و معاون پارلمانی بیایند پاسخ هواداران پرسپولیس را بدهند و مدیرعامل و هیات مدیره و سرمربی به جان هم نیفتند.

جنجال‌های مدیریتی در باشگاه پرسپولیس هر روز ابعاد تازه‌تری به خود می‌گیرد و مدیرعامل و هیات مدیره مدام علیه یکدیگر مصاحبه می‌کنند و حتی به علی دایی هم در هفته دوم لیگ اولتیماتوم داده شده است. این شرایط مطلوب هواداران پرسپولیس نیست و آنها دوست دارند وزارت ورزش به قول‌هایی که در مورد پرسپولیس داده بود عمل کند.

با محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال و فردی که یکی از گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس بود گفت‌وگویی انجام دادیم که متن آن را می‌خوانیم.

 مصاحبه‌های اعضای هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس را در این چند روز اخیر خوانده‌اید؟ به نظر شما چه کسی مقصر است؟

بله، من این مصاحبه‌ها را در رسانه‌ها خوانده‌ام. نمی‌دانم تا چه زمانی قرار است مدیرعامل، هیات مدیره و سرمربی پرسپولیس را به جان هم بیندازیم. آنهایی که این نفرات را کنار هم چیدند و برای باشگاه پرسپولیس هیات مدیره و مدیرعامل انتخاب کردند باید جوابگو باشند. وزارت ورزش و معاونش باید اکنون پاسخگوی هواداران باشند. وزیر ورزش و معاون پارلمانی‌اش که برای پرسپولیس هیات مدیره و مدیرعامل انتخاب کرد چرا اکنون ساکت است و هیچ صحبتی نمی‌کند؟ من از علیرضا رحیمی تعجب می‌کنم. مدیرعامل با سابقه‌ای که سال‌ها در ورزش حضور داشته چرا او واقعیت‌ها را نمی‌گوید؟ چرا نمی‌گوید که او مدیرعامل منتخب هیات مدیره نیست و وزیر ورزش و معاونش بود که هیات مدیره و مدیرعامل را انتخاب کرد. آنها این نفرات را با هم به اتاق فرستادند و سپس گفتند که این اعضا هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه هستند.

 یعنی معتقدید مدیرعامل از سوی هیات مدیره انتخاب نشده‌؟

بله، مردم گول این مسائل را نخورند. 5 ماه پیش من مصاحبه کردم و گفتم پرسپولیس با یک بشکن می‌چرخد و می‌توان آن را اداره کرد. اداره یک تیم با 20 بازیکن کاری ندارد اما اکنون شاهد آن هستیم که همه به دنبال شُهرت هستند. هیات مدیره، مدیرعامل و سرمربی را به جان هم انداختند و اکنون هم ظاهرا به دنبال انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل جدید هستند. چرا هیات مدیره و مدیرعامل علیه یکدیگر مصاحبه می‌کنند؟ چرا آنها واقعیت را نمی‌گویند؟ من نمی‌گویم که مشکل آنها با چه کسی است. در کجای دنیا انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل این‌گونه انجام می‌شود؟ چرا با احساسات مردم بازی می‌کنند؟ چرا می‌خواهند همه کاسه کوزه‌ها را سر هیات مدیره، مدیرعامل و علی دایی بشکنند؟ وقتی هیات‌مدیره و مدیرعامل اینگونه انتخاب می‌شوند طبیعی است که به چالش کشیده می‌شود. وزیر ورزش و معاونش که آن روزها هر روز مصاحبه می‌کردند و می‌گفتند که برای پرسپولیس چنین و چنان کرده‌ایم حالا بیایند و پاسخ مردم و هواداران را بدهند.

 به نظر شما راهکار منطقی این شرایط چیست؟

به نظر من مصاحبه کردن رحیمی یا هیات مدیره علیه یکدیگر و علی دایی هیچ دردی را درمان نمی‌کند. رحیمی به جای آنکه بگوید رئیس‌جمهور بیاید به پرسپولیس رسیدگی کند باید واقعیت را بگوید و بگوید رئیس‌جمهور بیاید و به درد وزارت ورزش برسد. این آشی است که وزارت ورزش برای پرسپولیس و استقلال پخته است. من مدتی پیش هم مصاحبه کردم و صراحتا گفتم پرسپولیس با این وضعیت به هفته پنجم نمی‌رسد، دیدید که پیش‌بینی‌ام درست از آب درآمد. هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس بهتر است به جای مصاحبه علیه یکدیگر واقعیت‌ها را بگویند. با این شرایط مردم احساساتی می‌شوند و در ورزشگاه علیه مدیرعامل یا هیات مدیره هو و جنجال به پا خواهند کرد در حالی که آنها واقعیت‌ها را باید بدانند و نباید علیه مدیرعامل، سرمربی و هیات‌مدیره هجمه‌ای باشد. اگر هجمه و انتقادی است باید متوجه وزارت ورزش و معاونش باشد. مردم نباید گول بخورند. سال‌های زیادی است که با استقلال و پرسپولیس همین رفتار می‌شود. برای یک بار هم که شده آنها علیه یکدیگر مصاحبه نکنند و واقعیت‌ها را به مردم بگویند.با این شرایط یک ماه دیگر نوبت هیات مدیره استقلال است و کارشان به جنجال خواهد کشید.

 شما گفته بودید که پرسپولیس را بدون دریافت پول دولتی اداره می‌کنید، البته به شرط پرداخت بدهی‌ها؟

بله، قسم می خورم می‌توان این باشگاه را بدون یک ریال کمک دولتی اداره کرد البته به شرط آنکه جنگ زرگری نباشد و همه برای موفقیت باشگاه تلاش کنند، نه آنکه افرادی که از فوتبال چیزی سر در نمی‌آورند بخواهند از آن سوءاستفاده و از پله‌های شهرتش استفاده کنند.



Hossein بازدید : 9 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)
نیلسون کوریا دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که قبل از حضورش در این تیم زمزمه خداحافظی‌اش از ایران به گوش می‌رسید و پس از جلسه با رحیمی قبول کرد که یک سال دیگر در این تیم بماند اما به شرط اینکه مطالبات او پرداخت شود، این روزها به شدت از دست مسئولان باشگاه پرسپولیس به دلیل بدقولی‌ها ناراحت است.

 وی در اینباره گفت: فعلاً‌ در این شرایط دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم تا بعد.

وی درباره بازی مقابل فولاد نیز گفت: خیلی بد بودیم، قبول ندارم زمین بازی خراب بود چون فولادی‌ها نیز در همین زمین بازی می‌کردند. خیلی بد بودیم و به هر دلیلی پرسپولیس سه امتیاز بازی را از دست داد اما طبیعی است که همیشه ما نمی‌توانیم برنده باشیم و فقط باید بگویم که امیدوارم دیگر اتفاقات بازی با فولاد برایمان پیش نیاید تا بعداً دچار مشکل شویم.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد گل‌هایی که دریافت کرد، گفت: خودتان در مورد گل‌‌ها قضاوت کنید و نیازی نیست من دراینباره حرفی بزنم.
Hossein بازدید : 8 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

محمد دایی در مورد دو بازی اول پرسپولیس در لیگ برتر در گفت‌و‌گو با رادیو ورزش گفت: "متأسفانه نتوانستیم انتظارات هواداران را در این دو مسابقه برآورده کنیم. امیدوارم در آینده شرایط بهتری داشته باشیم."

وی در مورد محرومیت احتمالی صادقیان و اینکه دایی با او برخوردی خواهد کرد یا نه؟ گفت:" ‌فردا با او جلسه‌ای داریم تا مسأله‌‌ای که پیش آمده را بررسی کنیم، من به شما قول می‌دهم که این آخرین باری است که صادقیان چنین رفتاری را انجام داد و دیگر این کارش تکرار نخواهد شد."


 

دایی افزود:‌" باید قبول کرد که او بازیکن جوانی است و فوتبالش خیلی جلوتر از رفتارش است، باید به او زمان داد و نباید با یکی دو اشتباه بازیکن را آویزان کنیم."


 

مربی پرسپولیس در مورد اینکه بعد از جدایی سیدجلال و خلعتبری پرسپولیس در یارگیری خوب عمل نکرد، گفت:" واقعیت این است که ما تا سه روز قبل از شروع مسابقات تکلیف سیدجلال را نمی‌دانستیم یا حسین ماهینی هنوز تکلیفش مشخص نیست و دو روز قبل از مسابقات به ما گفتند که نمی‌تواند بازی کند. وضعیت پولادی هم هنوز مشخص نشده است. بنابراین چگونه ما می‌توانستیم به دنبال جذب بازیکن برویم در حالی که وضعیت جذب این بازیکنان مشخص نبود؟ پس بحث بد یارگیری کردن نبوده است تا ما مثل تیم‌های دیگر به دنبال جایگزین برای آنها باشیم. در اردوی ترکیه منتظر سیدجلال بودیم و مدام می‌گفتند امروز و فردا می‌آید. ما که علم غیب نداشتیم تا بدانیم وضعیت این بازیکنان چه می‌‌شود."


 

دایی در مورد اینکه چطور به بازیکن جوانی مثل نوراللهی میدان داده می‌شود، گفت:" فصل گذشته هم در مورد سایر جوانان پرسپولیس این حرف را می‌زدند اینکه چرا به کفشگری یا صادقیان میدان دادی اما من قول می‌دهم که نوراللهی یک کفشگری دیگر شود."

Hossein بازدید : 8 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

می گویند بهترین بازیکنان فوتبال ایران در استقلال و پرسپولیس به خاطر فشار وحشتناک و توقع زیاد هواداران،رسانه ها و پیشکسوتان و مقایسه با تیم های دهه 60 و 70و ستاره های  استثنایی آن نسل ها تبدیل به بازیکنی متوسط یا بعضا زیر متوسط می شوند.این اتفاق در مورد پرسپولیس حتی پررنگ تر از استقلال است چرا که فوکوس رسانه ها طی سال های اخیر روی این تیم و حاشیه هایش بیشتر بوده و البته تیم دهه 60 و 70 پرسپولیس آنقدر ستاره  بزرگ و فراموش نشدنی داشته که بدترین شان از بهترین بازیکن تیم سال های اخیر حداقل در ظاهر ماجرا بازیکنی کارگشاتر و  کارامدتر به  نظر می رسد و در مقایسه این دو نسل فقط افسوس و حسرت برای هوادار قدیمی پرسپولیس برجای می ماند.


رضا نورزی با سابقه آقای گلی لیگ  برتر در فولا خوزستان به پرسپولیس آمد.او در استیل آذین و نفت تهران هم بازیکن قابلی بود و حتی بعد از مصدومیت طولانی با نفت احیا شد و فصل قبل جزو خوب های لیگ برتر  بود 7 گل هم زد.

نوروزی به عنوان پرامید ترین و جذاب ترین خرید پرسپولیس تنها چهره  در میان خریدهای علی دایی برای تجهیز تیمش بود .نوروزی دیر به تمرینات اضافه شد اما خیلی زود به سطح آمادگی جسمانی سایر اعضای تیم رسید و پا به پا با بقیه جلو آمد و در بازی های تدارکاتی هم خوب گل زد تا دایی را مجاب کند که عباس زاده را به جناح چپ بفرستد و شماره 10 نوک حمله باشد.

نوروزی در هر دو بازی  مهاجم نوک پرسپولیس بود اما در هر دو مسابقه نتوانست انتظارها را برآورده کند.شماره 10 قرمزها در بازی اول در مصاف تک به تک با دروازه بان نفت بهترین موقعیت گل تیمش را از دست  داد  و در بازی دوم هم کاری از پیش نبرد.در واقع بازی در اهواز برای نوروزی  مثل سوشا مکانی مسابقه ویژه ای بود.نوروزی و سوشا در دو بازی اول با پیراهن پرسپولیس مابل تیم های سابق خود به میدان رفتند که البته موفق هم نبودند بخصوص نوروزی که در هر دو مسابقه در ترکیب اصلی   سرجای خودش بازی کرد اما در گلزنی ناموفق بود.

نوروزی که  با پیراهن فولاد خوزستان به عنوان آقای گلی لیگ برتر رسید خیلی دوست داشت دروازه تیم سابقش را باز کند اما  این مهاجم خوزستانی  فقط دو ضربه ( یکی با سر و یکی هم با پا) به سمت دروازه حریف زد که هیچ کدام در چهارچوب نبود.نوروزی که خیلی دوست دارد با استپ توپ  و در حالی که پشت به دروازه حریف است، درست مثل وحید شمسایی در فوتسال بچرخد و به سمت دروازه حریف ضربه بزند اما هر بار خواست این حرکت را مقابل فولاد انجام دهد در دام مدافعان سختگیر حریف گرفتار شد و نتوانست کاری از پیش ببرد.

در واقع به نظر می رسد کند بودن نوروزی در این حرکت ها و البته حساسیت  و سختگیری بیشتر  مدافعان به او نسبت به زمانی که در تیم های دیگر بازی می کرد، باعث شده این مهاجم فعلا از گلزنی دور باشد تا فرضیه مطرح شده در سطور آغازین این مطلب مبنی بر افت وحشتناک بهترین بازیکنان ایران در پرسپولیس باز هم اثبات شود.

به هر حال به نظر می رسد تا زمانی که نوروزی با هر کیفیتی گل اولش را با پیراهن پرسپولیس به ثمر نرساند لحظه به لحظه فشار روی او افزایش خواهد یافت و شاید تا همین الان او بسیاری از هوادارانش را تا حدودی ناامید کرده باشد.

Hossein بازدید : 4 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

علی کاظمی در گفت‌وگویی، در مورد زمین نامناسب ورزشگاه غدیر اهواز گفت: ما هم قبول داریم که زمین ورزشگاه غدیر نامناسب است اما با توجه به اینکه ورزشگاه تختی فاقد نور است نمی‌توان مسابقات را در این زمان از سال در این ورزشگاه برگزار کرد. مسئولان امر پیگیر این مسئله هستند و دو کمیته مسابقات و کمیته فنی توسعه سازمان لیگ این موضوع را پیگیری می‌کنند.

 

وی ادامه داد: اما اینگونه نیست که من امروز بگویم و فردا همه چیز درست شود.ما می‌خواهیم شرایط بهتر شود و اقدام‌های مطمئن و موثری هم در این زمینه صورت گیرد.

 

دبیر سازمان لیگ در مورد اینکه فولاد هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و آیا با این شرایط میزبانی‌اش در اهواز دچار مشکل نمی‌شود، گفت:‌ می‌دانید که لیگ قهرمانان آسیا زمانش اکنون نیست و با توجه به تعطیلی مسابقات به خاطر جام ملت‌های آسیا زمان برای ترمیم این زمین وجود دارد.

 

کاظمی در مورد شکایت پرسپولیس از فولاد به دلیل استفاده از یک بازیکن غیرمجاز که کارت معافیتش مشکل دارد، گفت:‌ تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم هیچ شکایتی از باشگاه پرسپولیس دریافت نکردم. البته اینکه این شکایت در مسیر آمدن به سازمان لیگ باشد یا اینکه مسئولان پرسپولیس خودشان به طور مستقیم آن را به مهدی تاج داده باشند از آن بیخبرم ولی تا این لحظه نامه‌ای به دست من نرسیده است.

 

کاظمی در مورد زمان اعلام سایر مسابقات از هفته ششم به بعد گفت: تقویمی که ما طراحی کرده بودیم بر اساس برنامه کمیته تیم‌های ملی بود اما با توجه به جلسه تاج و بهروان با کی‌روش و فدراسیون و اینکه تغییراتی در برنامه ایجاد شدو قرار شد فرصت‌های بیشتری به تیم ملی قبل از جام ملت‌ها داده شود و همچنین فرصت بیشتری هم در زمان دیگری به لیگ می‌دهند قرار است که برنامه جدید در طول این هفته نوشته شود.

Hossein بازدید : 7 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

محسن بنگر در روزهايي که خيلي از بازيکنان پرسپوليس سکوت را براي فرار از جواب دادن به هواداران در دستور کار خود قرار دادند درباره علت شکست سرخ پوشان برابر فولادخوزستان و بازي بسيار ضعيف آنها در اهواز اظهار داشت: متاسفانه عليرغم تلاش‌هاي انجام شده خيلي بد مقابل فولاد خوزستان بازي کرديم و به نظرم يکي از بدترين بازي‌هاي عمرم را به شخصه در بازي مقابل فولاد به نمايش گذاشتم، اگر چه همه بد بوديم.

به نقل از فارس، وي افزود:‌من از همه هواداران،‌مسئولان و پيشکسوتان عذرخواهي مي‌کنم واميدوارم بتوانيم اين اتفاق تلخ را جبران کنيم.

مدافع پرسپوليس در پاسخ به سؤالي که آيا زمين بازي هم در عملکرد شما نقش داشت، گفت:‌زمين، هوا وهمه چيز بد بود اما دليلي نمي‌شود نام پرسپوليس در زمين نباشد. اگر آسفالت هم بود ما نبايد اين طور بازي و شکست مي‌خورديم. پس بهانه نمي‌آوريم و بايد با هواداران روراست صحبت کنيم.

وي افزود:‌ باور کنيد ما بيشتر از هواداران نگرانيم و فقط بايد بگوييم انشاءالله درست مي‌شود. نياز به تقويت داريم و انشاءالله با تصميم دايي و تلاش مسئولان باشگاه اين اتفاق مي‌افتد. تيم پرسپوليس بايد جان بگيرد. البته ما در دو بازي پيش رو مقابل ملوان و ذوب‌آهن مي‌توانيم خيلي چيزها را جبران کنيم که اميدوارم اين اتفاق هر طوري شده بيفتد. ما براي اين 6 امتياز بايد جانانه بجنگيم چون آبرو و حيثيت‌مان در ميان است.

بنگر در پاسخ به سؤالي که چرا اين بازيکنان به داوران اعتراض مي‌کنند، گفت: از خود من گرفته تا همه، اعتراض به داوري اصلا خوب نيست. نگوييد چون جريمه شدم اين حرف را مي‌زنم اما شرايط بازي ما را عصبي کرد و آن اتفاقات اشتباه باعث شد 6 کارت زرد بگيريم و آن اتفاق براي پيام صادقيان پيش آمد و اميدوارم ديگر تکرار نشود چون به ضرر پرسوليس است.

وي درباره درگيري‌هايش با اسماعيل شريفات گفت: از خود شريفات سؤال کنيد، اما هيچ بي‌احترامي در کار نبود. بالاخره محکم کار کردن در دستور کار بود که من هم فقط همين موضوع را در دستور کارم قرار دادم و به هيچ عنوان بي‌احترامي و کري در ميان نبود.

بنگر در پاسخ به سؤال ديگري که آيا قبول داريد با رفتن سيدجلال و مهرداد پولادي خيلي ضرر کرديد، گفت: ما که سيد جلال و پولادي را نداشتيم حداقل بايد جايشان بازيکن مي‌گرفتيم که اين طور ضرر نکنيم. اميدوارم هر چه سريع‌تر جلوي اين اتفاقات را بگيريم. من باز هم از همه هواداران و پيشکسوتان و کساني که با بازي ما مقابل فولاد نگران شدند عذرخواهي مي‌کنم اما مطمئن باشيد با تمام وجودمان مقابل ذوب‌آهن قرار مي‌گيريم و اميدوارم مثل بقيه تيم‌ها شانس هم داشته باشيم. ما در بازي با فولاد اصلا خوب نبوديم و اميدوارم اين اتفاق ديگر تکرار نشود.

Hossein بازدید : 9 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

علي پروين در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به عملکرد پرسپوليس در دو بازي گذشته و انتقادها نسبت به بازي با فولاد خوزستان اظهار داشت: بالاخره هميشه نتايج پرسپوليس براي هواداران مخصوصا نتايج اوليه مهم بوده اما من بازي پرسپوليس را مقابل فولاد نديدم و هيچ حرفي هم درباره اين بازي ندارم.

وي در پاسخ به سوالي که آيا پرسپوليس مي‌تواند وضعيتش بهتر شود يا خير گفت: فقط مي‌توانم به عنوان يک پرسپوليسي دعا کنم که انشالله وضعيت پرسپوليس بهتر شود.

پروين در پاسخ به سوالي که خبر داريد پيام صادقيان با داور بازي فولاد درگير شده، گفت: ولش کنيد،درباره اين موضوع هم هيچ حرفي ندارم.
Hossein بازدید : 8 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

بنا بر اعلام کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس، آسیب‌دیدگی حقیقی جدی نیست و به این ترتیب قرار است حقیقی که روز جمعه در تمرین حضور نداشت، فردا مجوز حضور در تمرین را دریافت کند

کادر پزشکی درباره آخرین وضعیت مهدی دغاغله هم اعلام کرد: این بازیکن که به دلیل پاره‌گی کشاله از تمرینات گروهی دور شده بود، پیش از بازی با فولاد اهواز در اختیار مربی بدنساز تیم قرار گرفته تا برای حضور در تمرینات گروهی آماده شود.

 

کادر پزشکی امیدوار است این بازیکن تا پایان هفته به تمرینات گروهی باز گردد، البته این بستگی به شرایط او دارد.

Hossein بازدید : 10 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

مهدی دغاغله در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: «همچنان روزی دو نوبت فیزیوتراپی می کنم و در کنار آن از تمرینات هوازی غافل نیستم، اما اینکه چه زمانی در تمرینات گروهی شرکت خواهم کرد فردا معلوم خواهد شد.

او افزود: «فردا تست مهمی را پشت سر خواهم گذاشت و اگر در این تست احساس کوچک ترین دردی داشته باشم پا به توپ نخواهم شد، چرا که دوست ندارم با درد استارت بزنم تا خدایی نکرده آسیب دیدگی ام تشدید شود در کل نمی خواهم ریسک کنم.»

شماره 8 پرسپولیس یادآور شد: «برای حضور در ترکیب پرسپولیس لحظه شماری می کنم اما از طرفی می ترسم با شروع تمرینات سنگین آسیب دیدگی ام تشدید شود، کشاله ران جای بسیار حساسی است و من چون پارگی داشتم خیلی باید احتیاط کنم.»

وی خاطرنشان کرد: «شاید هواداران دوست داشته باشند هر چه زودتر مرا در ترکیب ببینند و این خواسته خود من نیز هست به این خاطر هدفم این است با آمادگی کامل به ترکیب پرسپولیس اضافه شوم تا از همان اول بتوانم خواسته های کادر فنی را اجرا کنم.»

دغاغله در پاسخ به این سوال که آیا با شرایط فعلی مقابل ملوان اولین بازیش را برای پرسپولیس انجام خواهد داد؟ گفت: «به احتمال زیاد مقابل سابقم اولین بازی خود را برای پرسپولیس انجام می دهم چرا که هنوز صد در صد بهبود پیدا نکرده ام و احساس می کنم در بازی مقابل ذوب آهن به میدان نروم. هر چند اگر تست فردا خیلی عالی باشد آن وقت در تمرینات گروهی شرکت خواهم کرد.»

او در خاتمه درباره شرایط بحرانی پرسپولیس یادآور شد: «متاسفانه در این دو بازی آنطور که باید نتیجه نگرفتیم و از جمع مدعیان تا حدودی فاصله گرفتیم. هنوز چیزی را از دست نداده ایم و می توانیم در همین بازی با ذوب آهن بردهای خود را  آغاز کرده و برای قهرمانی استارت بزنیم.»

Hossein بازدید : 6 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره رفتار پیام صادقیان در بازی مقابل فولاد، اظهار کرد: ما از همه بازیکنانمان توقع داریم که رفتاری در شأن باشگاه پرسپولیس داشته باشند. می‌دانیم که شرایط بازیکنان به ویژه زمانی که تیم عقب است خیلی سخت می‌شود اما یک بازیکن همیشه باید آرامش خود را حفظ کند.

او ادامه داد: رفتار صادقیان مورد تایید باشگاه نبوده و من از کمیته‌ انضباطی خواسته‌ام که درباره او تصمیم‌گیری کند.

رحیمی درباره مشکل ماهینی و این موضوع که آیا این بازیکن می‌تواند در ادامه فصل برای پرسپولیس به میدان برود؟ گفت: در رابطه با ماهینی هر چه قانون بگوید می‌پذیریم. ما تلاش خود را برای حل مشکلات این بازیکن انجام می‌دهیم و اگر محرومیت او برطرف نشد با کادر فنی هماهنگ می‌کنیم که در صورت نیاز یک مدافع دیگر جذب کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره آخرین وضعیت پولادی گفت: پیگیر اضافه شدن این بازیکن به تیم هستیم و فکر می‌کنم در طول این هفته‌ وضعیت او هم مشخص می‌شود.

Hossein بازدید : 9 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بابت اتفاقات بازی با فولاد، از داور مسابقه، هواداران، جامعه داوری و فوتبال عذرخواهی می‌کنم. در آینده همه چیز تغییر خواهد کرد.

Hossein بازدید : 7 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

علی دایی در کنفرانس خبری پس از دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس اظهار كرد: ما در نیمه اول به غیر از 15 دقیقه نخست كه هر دو تیم پایاپای بازی كردند دیگر نتواستیم خوب كار كنیم و تا دقایق آخر در لاك دفاعی فرو رفتیم.

وی افزود: در نیمه دوم تعویض هایی انجام دادیم كه به بازی سرعت دهیم ولی در این امر نیز موفق نبودیم و گل دوم را نیز دریافت كردیم. در نیمه دوم علاوه بر تعویض ها، تغییر تاكتیك هم دادیم ولی باز هم نتیجه نگرفتیم و نتوانستیم گل های خورده را جبران كنیم تا اینكه در دقایق آخر 10 نفره شدیم و كارمان سخت تر شد.

دایی ادامه داد: در واقع در این بازی تیم ما خوب كار نكرد و فولاد شایسته پیروزی بود زیرا بازی بهتری نسبت به ما بازی كرد. امروز یكی از روزهای بد ما بود و تنها 15 دقیقه پایاپای مقابل حریف بازی كنیم.

دایی در خصوص اینكه گفته می شود پیام صادقیان بعد از بازی شیشه رختكن را شكسته است، گفت: من چنین صحنه ای را ندیده ام ولی اگر واقعیت داشته باشد به شدت با این بازیكن برخورد خواهیم كرد زیرا این صحنه ها به دور از اخلاق حرفه ای است. در این بازی بیشتر كارت هایی كه گرفتیم در خصوص اعتراض به داوری بود.

 

وی اظهار كرد: بازیكنان ما نباید سر اشتباهات به حق یا ناحق به داور اعتراض كنند و ما از این نظر بسیار آسیب دیده ایم. بدون شك ما می توانیم تمركز خود را بالا برده و به خودمان بیائیم.

Hossein بازدید : 5 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

حمیدرضا سیاسی در گفت‌وگویی، ابتدادر پاسخ به سوالی که پس از بازی با فولاد چه احساسی داشتید، گفت: به نظر من باخت مقابل فولاد بسیار نفرت‌انگیز و ناراحت‌کننده‌ای بود و من از شما می‌پرسم چطور باید برای این باخت ناراحت نباشم؟ باور کنید اصلا حس و حال ندارم که بخواهم درباره هیچ چیز صحبت کنم.

 

وی در پاسخ به سوالی که به نظر شما باید چه کاری انجام داد که پرسپولیس به روزهای خوبش برسد گفت: انشالله برنامه ویژه‌ای داریم که دیگر برخی مسائل از بین برود و مشکلات حل شود.

 

رئیس هیات مدیره قرمزپوشان در پاسخ به سوال دیگری که برنامه‌های ویژه شما چیست و ربطی به جلسه هیات مدیره دارد یا خیر گفت: من در نظر دارم جلسه فوق‌العاده و اضطراری هیات مدیره را برگزار کنم و به احتمال فراوان این جلسه برگزار می‌شود. انشالله همه چیز درست می‌شود و اگر خدا بخواهد برنامه‌ای در نظر داریم تا راهکارهایی برای رفع این مشکل پیدا کنیم.

 

سیاسی در پاسخ به سوال دیگری که این برنامه شما چیست؟ گفت: اجازه بدهید برنامه را شروع کنیم و بعد درباره آن حرف بزنیم. باید جلسه را تشکیل بدهیم و نظر سایرین را درباره مسائل مختلف جویا شویم و سپس آنها را اجرایی کنیم.

 

سیاسی در پاسخ به سوال دیگری که آیا از عملکرد علیرضا رحیمی در این شرایط راضی هستید یا خیر گفت: به هر شکل او در شرایط خاصی عمل کرده است و ما باید در شرایط خوب قرار داشته باشیم. اینکه من بخواهم بگویم راضی هستم یا نیستم باید این را دانست که رحیمی در شرایط خاص حرکاتی انجام داده و باید بیاید از حرکات خود دفاع کند تا انشالله ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

 

وی در پایان در مورد ناراحتی هواداران نیز گفت: ما خودمان حال و روزمان از هواداران بدتر است، فقط به هواداران قول می‌دهم هرچه سریع‌تر یکسری مشکلات را حل خواهیم کرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 1,530
  • بازدید کلی : 4,796