loading...
پرسپولیس کلاب
Hossein بازدید : 9 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)
مایکل اومانیا که پنجشنبه برای عقد قرارداد پرسپولیس به ایران آمد، امروز در تمرین پرسپولیس حاضر بود.

این مدافع کاستاریکایی در طول تمرین که به برگزاری بازی دوستانه تیم خونه به خونه بابل اختصاص داشت، روی نیمکت و کنار رحیمی و دایی نشسته بود.

اومانیا که با پیراهن شماره "23" در تمرین حاضر شده بود، 30 دقیقه بازی را تماشا کرد و بعد به همراه مدیر برنامه های خود برای انجام تست پزشکی از "درفشی فر" خارج شد.

نکته جالب این بود که عکاسان حاضر در ورزشگاه از اومانیا می خواستند که عدد "6" را با دستانش نشان دهد و او بعد از چند بار عکس گرفتن با این حالت پرسید که "6" چیست؟ و چرا باید این کار را انجام دهم؟ خبرنگاری به اومانیا گفت که پرسپولیس 40 سال پیش مقابل رقیب دیرینه خود در بزرگ ترین داربی ایران شش گل به ثمر رساند. اومانیا پس از اطلاع از این موضوع بار دیگر عدد "6" را به عکاسان نشان داد.

مدیر برنامه های اومانیا گفت که در 24 ساعت آینده و پس از مشخص شدن پاسخ تست پزشکی قرارداد این بازیکن با پرسپولیس منعقد خواهد شد.
Hossein بازدید : 6 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

طارمی که در بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن با اعتماد علی دایی به میدان رفت و در ترکیب اصلی حاضر شد و تک گل سرخپوشان را نیز به ثمر رساند گویا علاقه ای به انجام مصاحبه ندارد.  وی گفت: اگر اجازه بدهید فعلا قصد مصاحبه ندارم. خدا می‌ داند که همچنان تحت تاثیر مهدی نفر هستم و فعلا شور و شوقی برای گفت‌وگو ندارم. امیدوارم که رسانه ها مرا ببخشند.

گفتنی است که طارمی اولین گلش به پرسپولیس را به خانواده مهدی نفر تقدیم کرده است.
Hossein بازدید : 6 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

1- کارلوس ریوه را و خوزه آنتونی تورس؛ بازیکنان پانامایی که هر دو در لیگ چهارم با نظر علی پروین توسط باشگاه خریداری شدند. بازیکنانی که سابقه بازی برای تیم ملی کشورشان را هم داشتند، اما عملکرد بسیار ضعیفی در تمرینات پرسپولیس داشتند.به طوری که تورس با انجام یک بازی و ریوه را بدون بازی برای این تیم، باشگاه را ترک کردند. البته این بازیکنان بعدها با شکایت خود از باشگاه برای عدم دریافت مبالغ قراردادی شان، عدم حضورشان در بازی های این تیم را به نوعی جبران کردند!

2- رابرت ساها؛ بازیکن اهل جمهوری چک که در لیگ پنجم با آمدن آری هان به پرسپولیس، به این باشگاه آمد. عملکرد این بازیکن چپ پا در دفاع چپ، در نیم فصل دوم لیگ پنجم به قدری خوب بود که درفصل آینده هم با آمدن دنیزلی به او بازی می رسید. پاس گل دیدنی او به مهرداد اولادی در دربی همان سال، یادگاری باارزش ساها برای طرفداران این باشگاه است. در نهایت با 31 بازی در یک سال و نیم، افشین قطبی او را برای پرسپولیس 86-87 نخواست.

3- ژاک الونگ الونگ؛ مدافع کامرونی باشگاه پرسپولیس که مثل ساها با نظر آری هان به پرسپولیس ملحق شد. با این تفاوت که او دو سال و نیم در پرسپولیس ماند و توانست در لیگ هفتم با این تیم به مقام قهرمانی هم برسد. البته تقریبا کل این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد. او 38 بار برای این تیم به میدان رفت. الونگ همچنین سابقه حضور در تیم ملی کامرون را هم دارد.

4- طارق جبان؛ بازیکن اهل کشور سوریه و کاپیتان تیم ملی کشورش که به دلیل کمبود مدافع تخصصی در نیم فصل دوم لیگ ششم، با نظر دنیزلی به پرسپولیس آمد. قرارداد او به مدت 6ماه بود و به صورت قرضی از الجیش به تهران آمد. هرچند در نهایت با انجام 5 بازی به حضورش در پرسپولیس خاتمه داد.

5- ممدوتال؛ مدافع اهل بورکینافاسو که در لیگ  دوازدهم با تایید حمید استیلی به پرسپولیس پیوست. هرچند او با تیم کشورش در سال های 2002 و 2010 و 2012 در جام ملت های آفریقا حضور داشت اما عملکرد او به حضورش در 9 بازی در یک فصل برای پرسپولیس خلاصه می شود.

6-سکوبرت؛ بازیکن مالیایی پرسپولیس در فصل 89-90 که سابقه بازی در تیم های موناکو و تروا و وست برمویچ و 7بازی ملی را داشت و با نظر دایی به پرسپولیس آمد. ولی این آمار خوب منجر به موفقیتش در پرسپولیس نشد و با 5 بازی از این تیم کنار رفت.

حال باید دید اومانا یا جسه بوآتنگ در صورت پیوستن به پرسپولیس، مثل رابرت ساها تا مدت ها در ذهن طرفداران این تیم خواهند ماند یا مثل بازیکنان پانامایی این تیم، ایران را صرفا برای گردش و تفریح در شهرهایش و پرکردن جیب شان انتخاب می کنند. اگرچه سابقه و کارنامه  مدافعان مدنظر باشگاه، به هیچ وجه با بازیکنان گفته شده قابل مقایسه نیست.

Hossein بازدید : 9 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

در نهایت تاثر و تاسف و در کمال ناباوری خبردار شدیم مهدی نفر از خبرنگاران خبرگزاری فارس که با برنامه‌های ورزشی تلویزیون نیز همکاری داشت در پی سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

او یکی از زبده‌ترین خبرنگاران ورزشی حوزه پرسپولیس بود، درگذشت زنده‌یاد مهدی نفر که در حین جوانی در عرصه خبر رسانی بسیار فعال بود، ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای جامعه خبری فوتبال محسوب می‌شود.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس این ضایعه دردناک را به خانواده محترم آن مرحوم، جامعه سخت‌کوش رسانه، اهالی ورزش فوتبال و به ویژه خانواده پرسپولیس تسلیت می‌گوید. باشد که روحش قرین رحمت ایزدی شود و آرامش گیرد.

Hossein بازدید : 9 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

محمد نوری طی تماسی به خبرنگار ورزش و مردم درگذشت مهدی نفر را به اهالی رسانه جامعه ورزشی تسلیت گفت و اظهار داشت: واقعا از این موضوع شوکه شدم. به همه اهالی رسانه جامعه ورزش مادر آن عزیز تسلیت می‌گویم. از طرف خودم و تمامی بازیکنان پرسپولیس آرزوی صبر برای بازماندگان آن مرحوم دارم.

وی یادآور شد: مهدی همیشه کنار ما بود با من که همانند یک برادر بود. خیلی سخت است صحبت کردن در مورد این مسئله واقعا مشکل است ما برادر عزیز خود را از دست دادیم. خیلی ناراحتم و باز هم برای بازماندگان او آرزوی صبر دارم. من از 7_8 سالگی کنار او بودم.

کاپیتان سرخپوشان تصریح کرد: نفر علاقه زیادی به کار خود داشت. او هم خبرنگار خوبی و هم فوتبالیست ماهری بود. زمانی که پدرش را از دست داد هزینه خانواده‌اش را تقبل می‌کرد. یک تنه بار زندگی را به دوش می‌کشید به همین دلیل نباید خانواده او فراموش شود.

 

Hossein بازدید : 6 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)






















«مهدی نفر» خبرنگار فعال و متعهد رسانه‌های ورزشی، ساعت 11 شب گذشته در یک سانحه رانندگی در اتوبان شهید بابایی جان خود را از دست داد.

«مهدی نفر» خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گزارشگر برنامه ورزش و مردم و از کارمندان فعال وزارت ورزش و جوانان بود که سالها در عرصه رسانه ای و خبرنگاری ورزشی به مطبوعات، خبرگزاریها و صداوسیما خدمت کرد.

وبسایت پرسپولیس کلاب این ضایعه دردناک را به خانواده ایشان و جامعه رسانه‌های ورزشی کشور تسلیت می‌گوید.

 

Hossein بازدید : 12 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)


میشاییل اومانا ، پنجشنبه شب به هتل محل اقامت سرخپوشان رفت و با همبازیان آینده اش دیدار کرد .

وی همچنین عکسی به یادگار انداخته است که عدد 6 را نشان میدهد تا نیامده برای آبی های پایتخت کری بخواند !

Hossein بازدید : 9 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

اومانا مدافع ملی پوش تیم ملی کاستاریکا که وارد تهران شده شب گذشته در محل هتل قرمزپوشان حضور پیدا کرده و با دایی دیدار و گفت و گو کرد.

این بازیکن از خاطرات خود در جام جهانی با سرمربی پرسپولیس صحبت کرد و در خصوص تفکرات این مربی با او به صحبت پرداخت.

قرار است اومانا بعد از حضور در تست پزشکی باشگاه پرسپولیس با این تیم قرارداد امضا کند.

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 1,525
  • بازدید کلی : 4,791