loading...
پرسپولیس کلاب
Hossein بازدید : 4 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)


مسئولان باشگاه ذوب‌آهن نگران یکی از کمک داوران دیدار با پرسپولیس هستند.

 بعد از اعلام اسامی داوران هفته سوم لیگ برتر، برخی از مسئولان باشگاه ذوب‌آهن بابت انتخاب یکی از کمک داوران این مسابقه نگرانی دارند. آنها می‌گویند بابک داوری یکی از هم‌شهری‌های علی دایی است و انتخاب بابک داوری از سوی کمیته داوران به نوعی باعث دل‌مشغولی ما شده است.

دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن از هفته سوم لیگ برتر روز جمعه ساعت 19 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که تورج حق‌وردی داور وسط و بابک داوری و تورج عیوض محمدی کمک داوران این مسابقه هستند.

در دو هفته گذشته هر دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن بابت داوری‌ها به عقیده کارشناسان داوری متضرر شدند.
 

Hossein بازدید : 6 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)


تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حضور دو عضو هیات مدیره قرمزپوشان برگزار شد. تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت صبح از ساعت 10:30 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان ابتدا با آقاوسط بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به کارهای سرعتی و تنیس‌ فوتبال پرداختند.

*در تمرین امروز خواجه‌وند و طاهری عضو هیات مدیره و علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حضور داشتند. آنها به همراه پنجعلی جلسه‌ای را در گوشه‌ای از زمین با دایی داشتند.البته دایی هم جداگانه جلسه ای با رحیمی داشت.

*حدود 40 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که برخی از آنها متعلق به یک مدرسه فوتبال بودند. این بچه‌ها در اقدامی جالب بازیکنان پرسپولیس و دایی را با تشویق‌هایشان سر ذوق آورده بودند.

*مهدی دغاغله، بازیکن مصدوم پرسپولیس امروز هم به فیزیوتراپی پرداخت.

*حمید علی عسگر ابتدا سر تمرین آمد و برای عکس MRI راهی بیمارستان شد.

Hossein بازدید : 9 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

مهرداد میناوند با انتقاد از اعضای هیأت مدیره گفت: هیأت مدیره باشگاه چه کاره است؟ آنها خودشان تیم را به حاشیه می‌برند و بعد هم جلسه می‌گذارند تا از حاشیه بیرون بیایند. چرا اعضای هیأت مدیره هر روز سه بار با رسانه‌ها مصاحبه می‌کنند؟ آنها انگشت علی دایی هم نمی‌شوند.


وی ادامه داد: در بازی‌های محلات هم بعد از دو بازی به سرمربی اولتیماتوم نمی‌دهند، نمی‌دانم هیأت مدیره برای چه کاری است؟ آنها روزی 10 بار مصاحبه می‌کنند. بهتر است با کسانی که زیاد مصاحبه می‌کنند هم برخورد شود، این هم درد فوتبال ماست که اعضای هیأت مدیره روزی سه بار مصاحبه می‌کنند.

Hossein بازدید : 9 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)
تمرین نوبت عصر امروز (دوشنبه) پرسپولیس در شرایطی از ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز شد که حدود 50 هوادار این تیم از ساعت 16 مقابل ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند.

* پیام صادقیان که در تمرین نوبت صبح به صورت اختصاصی تمرینات بدنسازی را در دستور کار داشت در تمرین بعدازظهر با لباس شخصی نظاره‌گر تمرین بود.


* مهدی دغاغله امروز را هم زیر نظر کادرپزشکی تمرین کرد.


* بهزاد غلامپور و سه دروازه‌بان پرسپولیس حدود 15 دقیقه پیش از آغاز رسمی تمرین در زمین حضور پیدا کردند.


* شاگردان دایی امروز پس از دویدن، گرم کردن با توپ را در دستور کار داشتند و پس از آن استارت‌های سرعتی، استقامتی در دستور کارشان بود. در قسمت بعدی بازیکنان در دو گروه حفظ توپ را تمرین کردند.


 در بخش بعدی کلیه بازیکنان پرسپولیس با تأکید علی دایی و افشین پیروانی تمرین گلزنی و شوت از راه دور را انجام دادند. در این بخش کادرفنی پرسپولیس تأکید داشت که بازیکنان در مقابل دروازه دقت بیشتری داشته باشند.


* حمیدرضا علی‌عسگر در اواسط تمرین دچار مصدومیت شد و پس از اینکه زانوی خود را با یخ بست روی نیمکت نشست تا ادامه تمرین را از روی نیمکت تماشا کند.


* علی دایی در خلال تمرین و در تمام بخش‌ها به صورت جدی بر کار شاگردانش نظارت داشت و در برخی لحظات تذکرات خود را با صدای بلند به آنها گوشزد می‌کرد.


* در بخش پایانی تمرین میثم حسینی و حسین ماهینی از سمت چپ و راست توپ را ارسال می‌کردند و رضا نوروزی با ضربه سر دروازه را هدف می‌گرفت.

Hossein بازدید : 11 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)
مهدی مهدوی‌کیا در مورد بازی خیریه پیشکسوتان پرسپولیس با منتخب 98 گفت: دور هم جمع شدن پیشکسوتان به نفع فوتبال ایران است. همیشه به تیم 98 افتخار می‌کنیم.

وی در مورد خداحافظی علی کریمی گفت: خداحافظی علی کریمی را به این شکل دوست نداشتم. علی بازیکن بزرگی بود. مسئولان یادشان باشد کریمی نباید به این شکل خداحافظی می‌کرد و حالا حالاها مثل او دیگر پیدا نمی‌شود.

وی با اشاره به بی‌توجهی مدیران به تیم‌های پایه گفت: تمام توجه مدیران به تیم‌های بزرگسالان است و تیم‌های پایه را فراموش کرده‌اند و اگر به تیم‌های پایه توجه کنیم وضعیت بهتر خواهد شد.

مهدوی‌کیا در مورد شرایط پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس روز به روز بهتر می‌شود. هواداران باید صبور باشند. فقط دو هفته از لیگ برتر گذشته است.

Hossein بازدید : 8 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)
دیدار دوستانه تیم‌های منتخب 98 و پیشکسوتان پرسپولیس با نتیجه 6 ـ 6 به پایان رسید و سطح بازی از آنچه تصور می‌ شد بالاتر بود، هر چند دیدار دو تیم از تلویزیون پخش شد اما حساسیت های این بازی باعث شد که خیلی ها از اینکه در سالن برگزاری بازی حضور نیافتند تاسف بخورند.

در تیم منتخب 98 نفراتی مثل نیما نکیسا، هادی طباطبایی، رضا شاهرودی، حمید استیلی، مهدی هاشمی نسب، علی لطیفی، مهدی مهدوی کیا، جواد زرینچه، ستار همدانی، سیروس دین محمدی، خداداد عزیزی، علی موسوی، مهرداد میناوند و ... حضور داشتند و در تیم پرسپولیس هم که به علت میانگین سنی بالاترش بازیکنان بیشتری را به میدان آورده بود؛ وحید مظاهری، بهروز سلطانی، جواد حسن زاده، رضا جباری، بهنام ابوالقاسم پور، بهزاد داداش زاده، بهنام طاهرزاده، محمود کلهر، رحیم یوسفی، نادر باقری، مرتضی فنونی زاده، سعید نعیم آبادی، نجم الدین بخشی و سهراب انتظاری حضور داشته اند.

این بازی در نهایت 6 ـ 6 به پایان رسید.

در حاشیه:

* بهنام ابوالقاسمپور با زدن 2 گل موثرترین بازیکن پرسپولیس برابر تیم منتخب 98 بود، جالب آنکه او سرپرست راه‌آهن و حمید استیلی در تیم روبه‌رو بود.

* کاظم سیدعلیخانی در نقش سرمربی و سرپرست پرسپولیس در این مسابقه حضور داشت.

* سهراب انتظاری و بهنام طاهرزاده برای اولین بار پیراهن پیشکسوتان پرسپولیس را برتن کردند.

*در صحنه ای خداداد عزیزی همراه با نادر باقری دروازه‌بان‌ پرسپولیس نقش بر زمین شدند و خداداد با شوخ طبعی همیشگی خود با گرفتن دست های باقری نگذاشت از روی زمین بلند شود تا همبازیانش دروازه‌ بدون گلر را هدف بگیرند.

* رضا شاهرودی 15، 10 کیلو لاغر شده و با استیل بسیار خوب یک گل زیبا زد.

*به همان اندازه که شاهرودی ترکه ای و لاغر شده بود، افزایش وزن داداش زاده و مهدوی کیا جالب بود. داداش زاده با قد 1متر 68 سانتیمتر 110 کیلو وزن دارد، یوسفی به شوخی می‌ گفت اگر من جای داداش زاده بودم خجالت می‌ کشیدم پیراهن ورزشی برتن کنم.

*مهدی هاشمی نسب که نتوانست در بازی پرسپولیس و میلان به خاطر مصالحی برای پرسپولیس بازی کند با ولعی عجیب قصد زدن گل به پرسپولیس داشت، تازه این در حالی بود که هاشمی نسب کلا بازیکن ایران در جام‌جهانی 98 نبود.

* علی موسوی و مهرداد میناوند رگه هایی از دوران درخشش خود را آشکار کردند. هر چند کوتاه اما صحنه ها واقعا جذاب بود.

*اپیدمی کچلی در پرسپولیس ظاهرا مسری است؛ دیروز ابوالقاسم پور و رضا جباری رقابت سنگینی را برای بی مو شدن از خود نشان دادند.

*پرسپولیس در ابتدای بازی با کاپیتانی بهروز سلطانی وارد زمین شد.

*جواد حسن زاده با 58 سال سن مسن ترین بازیکن این میدان و سهراب انتظاری و مهدوی کیا با 37 سال جوان ترین بازیکنان میدان دیروز بوده اند.

* استقبال اندک توی چشم می‌ زد، ای کاش برای اینگونه مسابقات تبلیغات رسانه ای بیشتر صورت بگیرد.

Hossein بازدید : 8 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)
علی دایی برای مقابله با ذوب آهن در هفته سوم مسابقات لیگ برتر مشکلات بسیاری خواهد داشت چون بسیاری از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

 

هادی نوروزی از ناحیه مچ پا مصدوم است و رضا نوروزی هم مشکل گوارشی دارد، دغاغله هم همچنان دوران مصدومیتش را سپری می‌کند و به فیزیوتراپی مشغول است. صادقیان محروم شده و ماهینی هم به دلیل مشکلات کارت پایان خدمتش، اجازه حضور در این دیدار را ندارد ضمن اینکه پولادی هم در تمرینات غایب است و به طور حتم در هفته سوم به میدان نخواهد رفت.

 

رضا نوروزی تنها بازیکن از این جمع است که شانس بازی مقابل ذوب آهن را دارد.

 

پرسپولیس که در دو هفته اول نتایج خوبی کسب نکرده، با لشگری از مصدومان و محرومان به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت و با این وجود احتمالا کار دشواری در مقابل شاگردان یحیی گل محمدی خواهد داشت.

Hossein بازدید : 5 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)
علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که مسابقات هفته سوم مسابقات لیگ پخش تلویزیونی شود. با وجود آنکه هنوز فدراسیون فوتبال و سازمان صداوسیما درباره رقم حق پخش به نتیجه نرسیده‌اند اما تفاهماتی درباره همکاری دوجانبه صورت گرفته که این موضوع به اطلاع باشگاه‌های لیگ برتری خواهد رسید.

قرار است در جلسه‌ای که به احتمال زیاد در اوایل هفته آینده و بعد از برگزاری هفته سوم لیگ برتر برگزار خواهد شد جزئیات این تفاهم از سوی سازمان لیگ به مدیران باشگاه‌های لیگ برتری اعلام شود تا با اعلام نظر آنها تصمیم نهایی درباره حق پخش مسابقات گرفته شود.

Hossein بازدید : 9 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)
به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس سازمان لیگ این برنامه را از هفته هفتم تا هفته سی‌ام اعلام کرد.

در این نامه تاکید شده است احتمالات تغییر برنامه به دلایل بروز حوادث غیر مترقبه و عدم راهیابی تیم ملی به مراحل نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا و همچنین قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا وجود داشته و تمامی تیم‌ها موظفند پیش بینی‌های  لازم را به عمل آورند.


برنامه کامل مسابقات لیگ برتر فوتبال در ادامه مطلب

Hossein بازدید : 9 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

پیگیری ها نشان می دهد نام این بازیکن دنیل جسه بواتنگ است که از سال 2010 به عضویت تیم آرسنال در آمد اما تاکنون به طور قرضی به سه تیم دیگر پیوسته است.


این بازیکن غنایی الاصل انگلیسی در پست دفاع و هافبک دفاعی بازی می کند و در سه تیم سویندن تاون انگلیس، آکسفورد یونایتد انگلیس و هیبرنیان اسکاتلند به طور قرضی بازی کرده ولی معمولا بازیکنی نیمکت نشین بوده و در مجموع 5 بازی برای این سه تیم انجام داده است.


گفته می شود وی در تیم جوانان آرسنال بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو بسته است ولی برای تیم بزرگسلان این باشگاه سابقه بازی ندارد.

Hossein بازدید : 8 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)
شیث رضایی برای درمان مصدومیت خود به کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر مراجعه کرد.

رضایی که در کلینیک این ورزشگاه حضور داشت حدود نیم ساعت پس از خروج علی دایی و همه عوامل تیم پرسپولیس از مجموعه درفشی‌‌فر، این ورزشگاه را ترک کرد.

Hossein بازدید : 9 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)


حکم محرومیت سه ماهه پیام صادقیان صبح امروز (دوشنبه) به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صبح امروز (دوشنبه) حکم محرومیت و جریمه سه ماهه پیام صادقیان و جریمه مربوط به تماشاگران پرسپولیس را تسلیم این باشگاه کرد.

پرسپولیسی‌ها قصد دارند به رای محرومیت بازیکن‌شان اعتراض کنند که طبق روال قانونی باید درخواست تجدیدنظر را همراه با پرداخت هزینه مربوطه تحویل کمیته انضباطی دهند تا پرونده از آنجا راهی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال شود.

علیرضا صالحی درباره زمان و نحوه رسیدگی کمیته استیناف به محرومیت پیام صادقیان گفت: پس از ارایه درخواست تجدیدنظر به کمیته انضباطی، پرونده را برای ما می‌فرستند. شروع مسابقات لیگ است و خوشبختانه پرونده انضباطی در حال بررسی در دست کمیته استیناف نیست، بنابراین هر زمان پرونده به کمیته بیاید، در اولین جلسه کاری به آن می پردازیم.

وی در واکنش به اینکه رسیدگی به چنین پرونده‌هایی معمولا چقدر طول می‌کشد، خاطرنشان کرد: وقتی پرونده را ندیده‌ایم نمی‌توان نظر دقیقی داد اما بنابر ظواهر موجود موضوعی نیست که رسیدگی به آن زمان‌بر باشد و می‌توانیم بزودی نظرمان را اعلام کنیم.

Hossein بازدید : 8 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه مطالبی از قول من در صفحه‌های اجتماعی می نویسند که امکان دارد برایم شر شود.


پیام صادقیان در واکنش به پیغام‌هایی که از سوی او برای هواداران ارسال می‌شود،‌گفت: باور کنید نمی‌دانم چه حرفی بزنم! متاسفانه در روزهای اخیر به نام از صفحه های اجتماعی مختلف پیام هایی منتشر می شود و اصلا خودم هیچ خبری از این پیام ها ندارم.

وی افزود: من حتی در فیس بوک هم نیستم و در جریان خیلی از اتفاقات قرار ندارم، حالا چرا این پیغام‌ها را از زبان من منتشر می کنند، نمی دانم چه علتی دارد؟!

 من فقط در صفحه اینستاگرام فعالیت می‌کنم و با توجه به اتفاقات اخیر به نظر می رسد که باید قید این فضای مجازی اجتماعی را هم بزنم.

صادقیان از گفت‌وگو درباره محرومیت سه ماهه‌اش خودداری کرد.

پیام صادقیان در صفحه اینستاگرام خود متن زیر را منتشر کرده است: «این روزا می‌گذره و من بیشتر از قبل دارم تمریناتمو ادامه می‌دم. استقلالی‌ها هم آماده باشن واسه دربی که می‌خوام بعد 3 ماه بد بلایی سرشون بیارم»


 

این در حالی است که یک صفحه جعلی در فیس بوک روز قبل از قولش نوشته بود:«تف به آدم هایی که می خوان فوتبالمو خراب کنن»

Hossein بازدید : 10 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)


اسپانسر پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس تغییر خواهد کرد.

در حالی که پرسپولیس در لیگ برتر چهاردهم نام یک بانک را بر روی پیراهنش به عنوان اسپانسر درج کرده بود اما از این باشگاه خبر می‌رسد در هفته‌های آینده اسپانسر پیراهن این تیم تغییر خواهد کرد.

اسپانسر جدید به احتمال زیاد یک بانک خواهد بود.

Hossein بازدید : 6 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

میشل اومانا مدافع میانی تیم ملی کاستاریکا بعد از اینکه مدیر برنامه های ایرانی‌اش شرایط پرسپولیس، فوتبال ایران، تهران و کشور ایران را طی یک ایمیل توصیف کرد با یک هفته فکر و راضی کردن اعضای خانواده اش پیشنهاد پرسپولیس را قبول کرد.

عصر دیروز علیرضا رحیمی هم مستقیما با ایجنت کاستاریکایی این بازیکن صحبت کرد و توافق نهایی انجام شد.

اومانا 31 ساله در حال حاضر در کاستاریکا حضور دارد اما مدیر برنامه های ایرانی او امروز دنبال تهیه بلیت برای حضور این بازیکن در تهران است و به احتمال فراوان اومانا صبح روز پنجشنبه با پرواز قطر در تهران خواهد بود.

اومانا در تهران تنها درباره جزئیات قراردادش با باشگاه پرسپولیس مذاکره خواهد کرد. خود این بازیکن دوست دارد قراردادی دو ساله با باشگاه پرسپولیس ببندد اما باید دید نظر دایی و باشگاه پرسپولیس چیست.

Hossein بازدید : 7 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)


تمرین پرسپولیس در نوبت صبح در قالب یک ساعت بدنسازی دنبال شد. در این تمرین قرمزپوشان کار با وزنه را در دستورکار خود قرار دادند.

به گزارش فارس، علیرضا رحیمی میهمان ویژه تمرین امروز پرسپولیس بود و دقایقی با دایی به گفت‌وگو پرداخت.

حدود 50 هوادار پشت درهای بسته در تمرین امروز حضور داشتند، آنها به شدت علیه اظهارات عابدینی، سیاسی انتقاد می‌کردند و معتقد بودند باید به این پرسپولیس فرصت‌ بیشتری داد و مصاحبه این افراد فقط جهت تخریب پرسپولیس است. هواداران تهدید می‌کردند اگر سیاسی و عابدینی به کار خود ادامه دهند، در ورزشگاه علیه آنها شعار داده می‌شود.

همچنین در تمرین امروز رضا نوروزی به دلیل بد حالی تمرین نکرد.

اما سوژه تمرین امروز، سقوط یک فروند هواپیما بود که بازیکنان با توجه به نزدیکی محل سقوط هواپیما با محل تمرین پرسپولیس به دنبال این بودند تا سریع‌تر در صورت امکان خود را به محل موردنظر برسانند.

دغاغله امروز در تمرینات گروهی بدنسازی شرکت کرد.

Hossein بازدید : 9 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

مسئولان باشگاه پرسپولیس یکی از دلایل نتیجه نگرفتنشان در فصل جاری را جدایی سیدجلال حسینی و نیامدن پولادی به تمرینات قرمزپوشان می‌دانند.

به گزارش فارس، این در شرایطی است که پولادی صرار دارد به اروپا برود و برخلاف نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس که می‌گویند با این تیم قرارداد دارد معتقد است که با قرمزپوشان هیچ قراردادی ندارد.

یکی از مباحث جلسه شب گذشته هیأت‌مدیره نیز همین بود و با توجه به درخواست مکرر دایی هیأت مدیره تصویب کرد جدایی پولادی از پرسپولیس با توجه به قراردادی که با قرمزپوشان دارد کاملاً ممنوع و باید منتفی شود. پرسپولیسی‌ها حتی از پولادی خواسته‌اند سریعاً در تمرینات این تیم شرکت کنند.

Hossein بازدید : 8 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

دایی در 2 هفته اول لیگ با یک باخت و یک تساوی بدست آورده و زیر فشار انتقادات است. هیئت مدیره پرسپولیس ضمن استماع نظرات دایی قصد دارد به او برای تغییر این روند قول همکاری بدهد.

Hossein بازدید : 10 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

در خصوص محرومیت بازیکن عصبی پرسپولیس با براتی، کارشناس حقوقی فوتبال مصاحبه ای انجام شد تا از چند و چون میزان عفو این محرومیت اطلاعاتی کسب شود. براتی گفت: این محرومیت می‌تواند تا یک ماه کاهش پیدا کند. از آنجایی که محرومیت را براساس ماه صادر کردند، بخشش هم بر اساس ماه خواهد بود. برای همین، حداقل محرومیت صادقیان در صورت اعتراض باشگاه پرسپولیس، یک ماه خواهد بود.

وقتی از براتی می‌پرسند شما فکر می‌کنید این محرومیت کاهش پیدا کند یا خیر، پاسخ می‌دهد: به احتمال زیاد کم می‌شود.

Hossein بازدید : 8 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

در حالی که مهرداد پولادی با دریافت چند پیشنهاد اروپایی آماده حضور در قاره سبز بود، مسئولان باشگاه پرسپولیس با پیش کشیدن جزئیات قرارداد این بازیکن با باشگاه اعلام کردند که او نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود و باید یک فصل دیگر در جمع سرخپوشان بماند. با این وجود پولادی معتقد است در قراردادش متممی وجود دارد که اجازه جدایی را به این بازیکن می‌دهد.

بدین ترتیب با وجود پیشنهادهایی از انگلستان و اسپانیا تنها راه اروپایی شدن پولادی پیدا شدن و اثبات وجود چنین متممی در قرارداد این بازیکن است و در غیر این صورت پولادی بختی برای جدایی از پرسپولیس و لژیونر شدن نخواهد داشت.

Hossein بازدید : 6 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

پیام صادقیان هافبك تهاجمی پرسپولیس در بازی با فولاد خوزستان به دلیل توهین به داور اخراج شد و همین موضوع باعث شده تا در آستانه محرومیت قرار بگیرد.

 

 

وقتی صادقیان با كارت قرمز داور مواجه شد با دست به سینه اكبریان كوبید. در این لحظه برخی از بازیكنان پرسپولیس به نشانه اعتراض به صحنه هندی كه اكبریان ندید به او اعتراض كردند و به داور گفتند كه چرا بی جهت صادقیان را اخراج كرده است.

 

 

 

یكی از مدافعان پرسپولیس كه به شدت عصبانی بود در این مورد از اكبریان سوال كرد كه او هم در جواب گفت: «صادقیان اخراج شد چون لات بازی درآورد! زمین مسابقه جای این كارها نیست.»

Hossein بازدید : 9 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

با نظر علی دایی تیم پرسپولیس فردا تمرین نمی‌کند و تمرینات سرخپوشان از روز یکشنبه ساعت 10:30 صبح برای بازی با ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ پیگیری می‌شود.

 

مهدی دغاغله مهاجم مصدوم این تیم هم قرار است در هفته آینده تست پزشکی بدهد.

Hossein بازدید : 8 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

هفته دوم مسابقات فوتبال باشگاه های برتر ایران با صدرنشینی سپاهان اصفهان و استقلال تهران و حضور پرسپولیس در جمع تیم های قعرجدول همراه شد. این هفته از مسابقات عصر پنجشنبه آغاز شد که در حساسترین دیدار تیم فولاد خوزستان مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه غدیر اهواز برابر پرسپولیس به برتری 2 بر صفر دست یافت.

Hossein بازدید : 9 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر نشد. دیدار دوستانه پرسپولیس و پیکان امروز در ورزشگاه درفشی‌فر (محل تمرین پرسپولیس) آغاز شد که این مسابقه با نتیجه 4 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

Hossein بازدید : 7 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

شماری از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با سرپرست این تیم صحبت کردند و اعتراض خود را به گوش پنجعلی رساندند. پس از پایان بازی دوستانه تیم فوتبال پرسپولیس برابر پیکان در شرایطی که محمد پنجعلی قصد خروج از ورزشگاه را داشت شماری از هواداران پرسپولیس جلوی ماشین سرپرست این تیم را گرفتند و نسبت به اتفاقات اخیر این تیم اعتراض کردند.

Hossein بازدید : 7 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

http://www.parsiup.com/upload/sg8q_brhym_ashtyny_0.jpg
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: "بدون شک نبود یک بازیکن بازی‌ساز که وظیفه تقسیم توپ را داشته باشد عمده اصلی ضعف پرسپولیس است."

ابراهیم آشتیانی در مورد عملکرد پرسپولیس در دو هفته سپری شده لیگ برتر فوتبال به باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: "واقعیت را بخواهید هنگامی که بازی نخست پرسپولیس را دیدم امیدوار شدم و این تیم حق داشت که با برد، نفت را پشت سر بگذارد."

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: "ولی پرسپولیس نقطه ضعفی که دارد این است که هنوز نتوانسته جای "سیدجلال حسینی" را پر کند و این باخت دیشب این تیم نشان از نبود جایگزین مناسبی برای وی دارد."

آشتیانی به تشریح فنی عملکرد پرسپولیس پرداخت و تصریح کرد: "دفاع وسط و کناری‌های پرسپولیس نمی‌توانند بازی‌سازی کنند و در کار دفاعی موفق باشند و از سوی دیگر به خط حمله کمک کند و این مشکل پرسپولیس است."

پیشکسوت فوتبال کشورمان عنوان کرد: "به نظر من راهکار تیم پرسپولیس این است که یک بازی‌ساز یا Play Maker در تیم به خدمت بگیرد تا توپ‌ها در زمین به درستی تقسیم شود در غیر این صورت شاهد ضعف این تیم خواهیم بود."

وی خاطرنشان کرد: "امیدوارم که پرسپولیس بتواند با بردهای خود که در آینده کسب می‌کند روز به روز موفق‌تر باشد."

Hossein بازدید : 6 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)
http://www.parsiup.com/upload/dgv_nwyd_mzfry.jpg
نوید مظفری کارشناس داوری کشورمان در خصوص عملکرد داور پرسپولیس- فولاد در بازی دیشب به  باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت": بدون شک باید عنوان کنم که عملکرد داور بازی دیشب خوب بوده است."

باید پذیرفت هر بازی در دقایقی با توجه به نوع حساسیت مشکلاتی خواهد داشت که مشکل بازی دیروز پرسپولیس- فولاد از این قبیل مشکلات و فشارها است.

وی در ادامه افزود: "دقایق پایانی بازی پرسپولیس- فولاد با فشار روحی داور بازی توأم بود که نتیجه آن اعتراض و رفتار بازیکنان است."

مظفری در خصوص صحنه تأثیرگذار بازی دیشب تصریح کرد: "بدون شک خطای هند محرز بود ولی چون زاویه دید داور مناسب نبود این سوت به درستی زده نشد که البته باید پذیرفت که داور اشتباه کرده است و کمک داور باید به وی کمک می‌کرد."

کارشناس داوری کشورمان در مورد نوع برخورد بازیکن پرسپولیس اضافه کرد: "درست است که داور دچار اشتباه شده است اما رفتار بازیکن پرسپولیس به هیچ وجه قابل توجیه نیست و اخراج درست بوده است."

وی در مورد ارزیابی عملکرد داوران در دو هفته لیگ برتر هم گفت: "همانند همیشه داوران پراشتباه ظاهر شده بودند و به نظر من نرمال بوده است همانند سال‌های قبل اما باید عنوان کنم اخراج درست بوده است."

مظفری خاطرنشان کرد: "امیدوارم که در روزها و هفته‌های بعد شاهد داوری بدون نقص یا حداقل کم‌نقص از داروان خوب فوتبال کشورمان باشیم."

Hossein بازدید : 8 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در چارچوب لیگ برتر شب گذشته با دو گل مغلوب فولاد خوزستان شد از همین رو با تصمیم برخی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس جلسه فوق‌العاده هیات مدیره به منظور بررسی عملکرد قرمزپوشان و برخی اختلاف‌نظرها در بین اعضای هیات مدیره تا 48 ساعت آینده برگزار خواهد شد.

 

پرسپولیس در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر با انجام 2 بازی و با تساوی مقابل نفت تهران و شکست برابر فولاد خوزستان یک امتیازی است و در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 1,523
  • بازدید کلی : 4,789