loading...
پرسپولیس کلاب
Hossein بازدید : 11 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)
مهدی طارمی در گفتگویی درخصوص اولین گلی که برای پرسپولیس به ثمر رساند، اظهار داشت: خیلی منتظر اولین گلم برای پرسپولیس بودم و دوست داشتم زودتر باعث خوشحالی هواداران شوم. من تلاش زیادی برای به ثمر رساندن این گل انجام دادم و دوست داشتم به تیم کمک کنم و فشاری که روی بچه ها و کادر فنی است برداشته شود. خیلی خوشحالم گلم باعث برد پرسپولیس شد و اطمینان دارم شرایطمان در آینده بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: با گلی که زدم شرایط خودم هم خوب شد. من استرسی برای بازی در پرسپولیس نداشتم و هدفم این است که بتوانم در بازی های آینده نیز مثمر ثمر باشم. پرسپولیس با این برد راه می افتد و روزهای بهتر و بردهای بیشتری در انتظارش خواهد بود.

طارمی در خصوص خوشحالی گلی که انجام داد، گفت: نمی دانستم باید چه کار کنم. خوشحالی ام کاملا غیرارادی و خودجوش بود و دوست داشتم آن را به هواداران تقدیم کنم. 

این بازیکن  درباره حرکتی که هنگام تعویض انجام داد، گفت: از تماشاگران خواستم با شور و حرارت بیشتری تیم را تشویق کنند تا بچه ها روحیه بهتری داشته باشند و بتوانند نتیجه را حفظ کنند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 1,527
  • بازدید کلی : 4,793