loading...
پرسپولیس کلاب
Hossein بازدید : 7 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

شماری از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با سرپرست این تیم صحبت کردند و اعتراض خود را به گوش پنجعلی رساندند. پس از پایان بازی دوستانه تیم فوتبال پرسپولیس برابر پیکان در شرایطی که محمد پنجعلی قصد خروج از ورزشگاه را داشت شماری از هواداران پرسپولیس جلوی ماشین سرپرست این تیم را گرفتند و نسبت به اتفاقات اخیر این تیم اعتراض کردند.

Hossein بازدید : 9 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بابت اتفاقات بازی با فولاد، از داور مسابقه، هواداران، جامعه داوری و فوتبال عذرخواهی می‌کنم. در آینده همه چیز تغییر خواهد کرد.

Hossein بازدید : 9 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

عد از مطلب عجیب و غریب مقایسه افتخارات قلعه نویی و نکونام در حمایت از سرمربی استقلال فعالیت این سایت علیه پرسپولیس و در حمایت از استقلال بیش از هر زمانی شدت گرفته است.

تغییر رویکرد سایت فوتبال برتر پس از روی کار آمدن تیم جدید مدیریتی بیش از هر زمان دیگری این روزها تعجب مخاطبان را به دنبال داشته است.

 

پس از تحلیل عجیب و غریب مقایسه افتخارات دوران بازیگری قلعه نویی و نکونام در حمایت از سرمربی استقلال در بهبهه جنگ رسانه ای وی با کاپیتان تیم ملی این بار تیترها و مطالب جهت دار این سایت در حمایت از استقلال و ضربه زدن به پرسپولیس شدت بیشتری گرفته است.

 

در تازه ترین این نمونه ها این سایت امروز دو خبر ویژه را در سرتیترهای خود قرار داده که یکی به تقاضا برای محرومیت شش ماهه(!!) پیام صادقیان و دیگری به حمایت عضوی از سازمان لیگ از ادعای امیر قلعه نویی اختصاص دارد.

 

از دیشب تا به حال و پس از اتمام مسابقه تیم های پرسپولیس و فولاد و درگیری پیام صادقیان با داور بازی این شدیدترین موضع گیری و تقاضای جریمه ای است که در کل جامعه فوتبال از طریق این سایت و مصاحبه اش با فرد معلوم الحالی چون براتی کارشناس حقوقی فوتبال مطرح شده است.

 

از آن جالب تر تیتر یک شدن مصاحبه معمولی و کم ارزش ساکت مشاور سازمان لیگ در حمایت از امیر قلعه نویی است که مشخص نیست بر حسب کدام متر و معیار تبدیل به یکی از مهم ترین اخبار روز فوتبال ایران شده و مخاطبان سایت باید آن را در پیشانی سایت به چشم یک خبر ویژه مشاهده کنند. این موضع گیری و حمایت کلامی برای مخاطبان ارزش دارد و یا اینکه بیشتر برای خوشامد مسئولان سایت و حامیان احتمالی آنان این درجه از اهمیت را پیدا می کند؟!

Hossein بازدید : 7 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

علی دایی در کنفرانس خبری پس از دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس اظهار كرد: ما در نیمه اول به غیر از 15 دقیقه نخست كه هر دو تیم پایاپای بازی كردند دیگر نتواستیم خوب كار كنیم و تا دقایق آخر در لاك دفاعی فرو رفتیم.

وی افزود: در نیمه دوم تعویض هایی انجام دادیم كه به بازی سرعت دهیم ولی در این امر نیز موفق نبودیم و گل دوم را نیز دریافت كردیم. در نیمه دوم علاوه بر تعویض ها، تغییر تاكتیك هم دادیم ولی باز هم نتیجه نگرفتیم و نتوانستیم گل های خورده را جبران كنیم تا اینكه در دقایق آخر 10 نفره شدیم و كارمان سخت تر شد.

دایی ادامه داد: در واقع در این بازی تیم ما خوب كار نكرد و فولاد شایسته پیروزی بود زیرا بازی بهتری نسبت به ما بازی كرد. امروز یكی از روزهای بد ما بود و تنها 15 دقیقه پایاپای مقابل حریف بازی كنیم.

دایی در خصوص اینكه گفته می شود پیام صادقیان بعد از بازی شیشه رختكن را شكسته است، گفت: من چنین صحنه ای را ندیده ام ولی اگر واقعیت داشته باشد به شدت با این بازیكن برخورد خواهیم كرد زیرا این صحنه ها به دور از اخلاق حرفه ای است. در این بازی بیشتر كارت هایی كه گرفتیم در خصوص اعتراض به داوری بود.

 

وی اظهار كرد: بازیكنان ما نباید سر اشتباهات به حق یا ناحق به داور اعتراض كنند و ما از این نظر بسیار آسیب دیده ایم. بدون شك ما می توانیم تمركز خود را بالا برده و به خودمان بیائیم.

Hossein بازدید : 7 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

http://www.parsiup.com/upload/sg8q_brhym_ashtyny_0.jpg
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: "بدون شک نبود یک بازیکن بازی‌ساز که وظیفه تقسیم توپ را داشته باشد عمده اصلی ضعف پرسپولیس است."

ابراهیم آشتیانی در مورد عملکرد پرسپولیس در دو هفته سپری شده لیگ برتر فوتبال به باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: "واقعیت را بخواهید هنگامی که بازی نخست پرسپولیس را دیدم امیدوار شدم و این تیم حق داشت که با برد، نفت را پشت سر بگذارد."

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: "ولی پرسپولیس نقطه ضعفی که دارد این است که هنوز نتوانسته جای "سیدجلال حسینی" را پر کند و این باخت دیشب این تیم نشان از نبود جایگزین مناسبی برای وی دارد."

آشتیانی به تشریح فنی عملکرد پرسپولیس پرداخت و تصریح کرد: "دفاع وسط و کناری‌های پرسپولیس نمی‌توانند بازی‌سازی کنند و در کار دفاعی موفق باشند و از سوی دیگر به خط حمله کمک کند و این مشکل پرسپولیس است."

پیشکسوت فوتبال کشورمان عنوان کرد: "به نظر من راهکار تیم پرسپولیس این است که یک بازی‌ساز یا Play Maker در تیم به خدمت بگیرد تا توپ‌ها در زمین به درستی تقسیم شود در غیر این صورت شاهد ضعف این تیم خواهیم بود."

وی خاطرنشان کرد: "امیدوارم که پرسپولیس بتواند با بردهای خود که در آینده کسب می‌کند روز به روز موفق‌تر باشد."

Hossein بازدید : 6 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)
http://www.parsiup.com/upload/dgv_nwyd_mzfry.jpg
نوید مظفری کارشناس داوری کشورمان در خصوص عملکرد داور پرسپولیس- فولاد در بازی دیشب به  باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت": بدون شک باید عنوان کنم که عملکرد داور بازی دیشب خوب بوده است."

باید پذیرفت هر بازی در دقایقی با توجه به نوع حساسیت مشکلاتی خواهد داشت که مشکل بازی دیروز پرسپولیس- فولاد از این قبیل مشکلات و فشارها است.

وی در ادامه افزود: "دقایق پایانی بازی پرسپولیس- فولاد با فشار روحی داور بازی توأم بود که نتیجه آن اعتراض و رفتار بازیکنان است."

مظفری در خصوص صحنه تأثیرگذار بازی دیشب تصریح کرد: "بدون شک خطای هند محرز بود ولی چون زاویه دید داور مناسب نبود این سوت به درستی زده نشد که البته باید پذیرفت که داور اشتباه کرده است و کمک داور باید به وی کمک می‌کرد."

کارشناس داوری کشورمان در مورد نوع برخورد بازیکن پرسپولیس اضافه کرد: "درست است که داور دچار اشتباه شده است اما رفتار بازیکن پرسپولیس به هیچ وجه قابل توجیه نیست و اخراج درست بوده است."

وی در مورد ارزیابی عملکرد داوران در دو هفته لیگ برتر هم گفت: "همانند همیشه داوران پراشتباه ظاهر شده بودند و به نظر من نرمال بوده است همانند سال‌های قبل اما باید عنوان کنم اخراج درست بوده است."

مظفری خاطرنشان کرد: "امیدوارم که در روزها و هفته‌های بعد شاهد داوری بدون نقص یا حداقل کم‌نقص از داروان خوب فوتبال کشورمان باشیم."

Hossein بازدید : 5 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

حمیدرضا سیاسی در گفت‌وگویی، ابتدادر پاسخ به سوالی که پس از بازی با فولاد چه احساسی داشتید، گفت: به نظر من باخت مقابل فولاد بسیار نفرت‌انگیز و ناراحت‌کننده‌ای بود و من از شما می‌پرسم چطور باید برای این باخت ناراحت نباشم؟ باور کنید اصلا حس و حال ندارم که بخواهم درباره هیچ چیز صحبت کنم.

 

وی در پاسخ به سوالی که به نظر شما باید چه کاری انجام داد که پرسپولیس به روزهای خوبش برسد گفت: انشالله برنامه ویژه‌ای داریم که دیگر برخی مسائل از بین برود و مشکلات حل شود.

 

رئیس هیات مدیره قرمزپوشان در پاسخ به سوال دیگری که برنامه‌های ویژه شما چیست و ربطی به جلسه هیات مدیره دارد یا خیر گفت: من در نظر دارم جلسه فوق‌العاده و اضطراری هیات مدیره را برگزار کنم و به احتمال فراوان این جلسه برگزار می‌شود. انشالله همه چیز درست می‌شود و اگر خدا بخواهد برنامه‌ای در نظر داریم تا راهکارهایی برای رفع این مشکل پیدا کنیم.

 

سیاسی در پاسخ به سوال دیگری که این برنامه شما چیست؟ گفت: اجازه بدهید برنامه را شروع کنیم و بعد درباره آن حرف بزنیم. باید جلسه را تشکیل بدهیم و نظر سایرین را درباره مسائل مختلف جویا شویم و سپس آنها را اجرایی کنیم.

 

سیاسی در پاسخ به سوال دیگری که آیا از عملکرد علیرضا رحیمی در این شرایط راضی هستید یا خیر گفت: به هر شکل او در شرایط خاصی عمل کرده است و ما باید در شرایط خوب قرار داشته باشیم. اینکه من بخواهم بگویم راضی هستم یا نیستم باید این را دانست که رحیمی در شرایط خاص حرکاتی انجام داده و باید بیاید از حرکات خود دفاع کند تا انشالله ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

 

وی در پایان در مورد ناراحتی هواداران نیز گفت: ما خودمان حال و روزمان از هواداران بدتر است، فقط به هواداران قول می‌دهم هرچه سریع‌تر یکسری مشکلات را حل خواهیم کرد.

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 1,543
  • بازدید کلی : 4,809