loading...
پرسپولیس کلاب
Hossein بازدید : 6 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

سعید عزیزیان پیشکسوت پرسپولیس گفت: "پرسپولیس بازیکنان خوبی را از دست داده که متأسفانه نتوانسته جایگزین خوبی برای این بازیکنان جذب کند.


پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکن بزرگ می‌خواهد و ترکیب‌ نیروی جوان و باتجربه می‌تواند به این تیم محبوب و مردمی کمک کند، به نظر من امسال پرسپولیس با توجه به اینکه بازیکنان خوبی از دست داده به مشکل خواهد خورد.  
 
وی افزود: "همانگونه که مشاهده کردیم شاید اگر بازیکن با تجربه ای چون علی کریمی در این تیم حضور داشت، بازیکن جوانی مانند صادقیان مرتکب آن اشتباه نمی‌شد.  "

در هر صورت برای این تیم پرطرفدار و مردمی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که شاهد روزهای بهتری برای این تیم بزرگ باشیم.
Hossein بازدید : 4 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)


این روزها شایعات فراوانی در مورد خرید خارجی پرسپولیس به گوش می رسد، از اومانا کاستاریکایی گرفته تا کاپیتان جوانان آرسنال. حالا جالب اینکه ویکی پدیا، محمدو دیارا، هافبک سابق رئال مادرید را هم بازیکن پرسپولیس معرفی کرده و مدعی شده این بازیکن با قرمز های تهران قرارداد بسته است.

 

همان طور که در عکس زیر می بینید، دیارا با سابقه بازی در رئال مادرید، فولام، موناکو و لیون راهی پرسپولیس شده است. به این نکته باید اشاره داشت که پست تخصصی دیارا، هافبک دفاعی است و همان طور که در تصویر می بینید، در تیم های اخیرش بیشتر یک نیمکت نشین بوده تا بازیکن. حالا باید دید باشگاه پرسپولیس به این مساله چه واکنشی نشان می دهد و آیا اصلا دایی این هافبک 33 ساله مالیایی را می خواهد یا خیر.

Hossein بازدید : 4 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)


مسئولان باشگاه ذوب‌آهن نگران یکی از کمک داوران دیدار با پرسپولیس هستند.

 بعد از اعلام اسامی داوران هفته سوم لیگ برتر، برخی از مسئولان باشگاه ذوب‌آهن بابت انتخاب یکی از کمک داوران این مسابقه نگرانی دارند. آنها می‌گویند بابک داوری یکی از هم‌شهری‌های علی دایی است و انتخاب بابک داوری از سوی کمیته داوران به نوعی باعث دل‌مشغولی ما شده است.

دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن از هفته سوم لیگ برتر روز جمعه ساعت 19 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که تورج حق‌وردی داور وسط و بابک داوری و تورج عیوض محمدی کمک داوران این مسابقه هستند.

در دو هفته گذشته هر دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن بابت داوری‌ها به عقیده کارشناسان داوری متضرر شدند.
 

Hossein بازدید : 6 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)


پرسپولیس و ذوب آهن در هر ۱۳ دوره ای که از لیگ برتر گذشته حضور داشته اند و به این ترتیب تا حالا ۲۶ بار در لیگ برتر برابر هم بازی کرده‌اند. سهم پرسپولیس در این مصاف های رودررو ۱۰ برد، ۹ مساوی و ۷ باخت بوده است. پرسپولیس ۳۸ گل به ذوب آهن زده و ۳۳ گل از این تیم خورده است.

آخرین بازی دو تیم مربوط به دور برگشت لیگ گذشته است که با پیروزی دو بر یک پرسپولیس تمام شده است. گل های پرسپولیس را در آن بازی محمدرضا خلعتبری زد و تک گل ذوب آهن هم با ضربه قاسم حدادی فر و با دخالت محسن مسلمان وارد دروازه نیلسون شد.

آخرین برد ذوب آهن برابر پرسپولیس به لیگ هشتم برمی‌گردد . در آن بازی ذوب آهن میزبان بود. محمدرضا خلعتبری ۲ بار و محمد صلصالی به پرسپولیس گل زدند. تک گل پرسپولیس را هم ابراهیم توره از روی نقطه پنالتی زد.

Hossein بازدید : 9 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

  علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و دقایقی با علی دایی در مورد شرایط تیم صحبت کرد.

به گزارش تسنیم، مهدی دغاغله و حمیدرضا علی عسگر فیزیوتراپی کردند و سایر نفرات پس از گرم کردن به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. تمرین امروز پشت درهای بسته انجام شد و شماری از هواداران بیرون ورزشگاه حضور داشتند.

در ورزشگاه درفشی‌فر پلاکاردی برای تسلیت به محمود خوردبین به دلیل درگذشت برادرش نصب شده بود.

پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه ۲۴ مرداد در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی پذیرای ذوب‌آهن خواهد بود.

Hossein بازدید : 6 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)


 مذاکرات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مدافع تیم ملی کاستاریکا بر سر اختلاف ۱۰۰ هزار دلاری برای عقد قرارداد ادامه خواهد داشت.

علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حالی ظهر امروز (پنجشنبه) با اومانیا بازیکن کاستاریکایی دیدار خواهد داشت که ظاهراً یک اختلاف 100 هزار دلاری در پیشنهاد دو طرف وجود دارد و روی این موضوع مذاکرات ادامه خواهد داشت. گفته می‌شود پیشنهاد اومانیا 600 هزار دلار بوده و مبلغ مورد نظر پرسپولیس 500 هزار دلار است.

با توجه به تداوم مذاکرات شاید اومانیا امروز در محل تمرین پرسپولیس حاضر نشود و فردا (جمعه) برای تماشای دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن به ورزشگاه آزادی برود.

Hossein بازدید : 6 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

وحید قلیچ معتقد است این تیم عملکرد مناسبی در این فصل نداشته و اگر علی کریمی را می‌آوردند می‌توانست گره پرسپولیس را در زمین باز کند و سرخ‌پوشان تهرانی را به موفقیت برساند، اما علی دایی او را نخواست و امروز باید دنبال جادوگر باشد تا مشکلات تیمش را حل کند. گفتگو با پیشکسوت پرسپولیس را بخوانید:

 

* پرسپولیس از 2 بازی اول خود در لیگ امسال تنها یک امتیاز گرفته، چرا چنین عملکرد ضعیفی داشته‌اند؟

- فوتبال پرسپولیس امسال همین است و بیشتر از این نیست و نمی‌تواند کاری بکند. صادقیان بهترین بازیکن تیم بود که او هم محروم شد و خیلی مشکل دارند. آقای ادعا باید یک کاری بکند.

 

* منظورتان از آقای ادعا علی دایی است؟

- بله دایی باید جادوگر بگیرد تا شاید جادوگر بتواند یک کاری بکند و گرنه خودش کاری نمی‌تواند بکند. تمام پیشکسوتان نسبت به دایی احساس خوبی ندارند و خیلی بد است تیم علی دایی فقط بزن زیرش را بلد است و هیچ تاکتیکی ندارند.

 

* بحث جادوگر را مطرح کردید، علی کریمی به جادوگر آسیا معروف است، اما دایی او را نخواست؟

- بله، کریمی جادوگر بود، اما اینها دنبال جادوگر دیگری هستند. کریمی جادوگر فوتبالی بود و کاری کردند که خداحافظی کند. او می‌توانست حلال مشکلات پرسپولیس باشد، اما به خاطر کینه‌های کهنه، کاری کردند که از فوتبال برود و خداحافظی کند. یک مربی باید به فکر تیمش باشد، نه دنبال کینه‌توزی. آقای دایی فکر تیمت باش تا از بحران نجات پیدا کند، نه اینکه دنبال تازه‌ کردن زخم‌های قدیمی باشی.

 

* دعواهای هیات‌مدیره چه تاثیری روی پرسپولیس دارد؟

- قطعا به تیم ضربه لطمه می‌زند. شما فکر می‌کنید این اتفاقات ضد پرسپولیس نیست؟ رحیمی چشمش را باز کرده و فقط علی دایی را دیده، دایی هم هیچ‌ کس را قبول ندارد و هر دو طرف فقط همدیگر را قبول دارند، البته دایی برادر خودش را هم قبول دارد و کنار خودش آورده است. بهترین کار دایی آوردن افشین پیروانی است تا فشارها یک مقدار کم شود. آقای دایی تو که می‌خواستی پیروانی را بیاوری علی کریمی را هم می‌آوردی تا کار را برایت دربیاورد. ضمنا مربی که سر تمرین روزنامه بخواند و با موبایل صحبت کند تیمش همین می‌شود.

 

* یعنی همه مشکلات پرسپولیس به خاطر دایی است؟

- همین پیام صادقیان به خاطر دایی بدبخت شد. اگر دایی ناراحتی‌اش را به زمین منتقل نمی‌کرد این بچه تحت‌ تاثیر قرار نمی‌گرفت و آن کارها را نمی‌کرد تا 3 ماه محروم شود. یک بازیکن بزرگ حتما مربی بزرگی نمی‌شود، چون مربیگری ذاتی است، مثل فرهاد کاظمی که همین صادقیان را در ذوب‌آهن کنترل می‌کرد و صادقیان تبدیل به بهترین بازیکن ذوب‌آهن شد و به پرسپولیس آمد.

 

* کلا با حضور دایی در پرسپولیس مخالف هستید. درست است؟

- تیم بزرگ، مربی بزرگ می‌خواهد و کاری نداشته باشید طرف چه کسی است و در پرسپولیس بوده یا نه، مگر غلامپور استقلالی نبود، اما امروز مربی پرسپولیس است. پیشنهاد می‌دهم یک فصل هم فرهاد کاظمی را سرمربی پرسپولیس بگذارند، هیچ ضرری ندارد. علی دایی به درد این تیم نمی‌خورد.

 

* چرا این اتفاقات در پرسپولیس می‌افتد؟

- یک مشت آدم آنجا هستند که هر کسی یک حرفی می‌زند. آقای سیاسی یک حرفی می‌زند، یکی دیگر حرف دیگری دارد، اما همه آنها از علی دایی می‌‌ترسند. من نمی‌دانم سیاسی کیست و او را نمی‌شناسم، اما نباید هر روز مصاحبه کند چون حاشیه‌های تیم را بیشتر می‌کند.

Hossein بازدید : 6 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)



مهدی خواجوند درباره وضعیت حسین ماهینی و بحث خدمت نظام وظیفه او اظهار داشت: «با پیگیری های صورت گرفته بسیار امیدواریم که مشکل سربازی ماهینی تا روز پنجشنبه حل شود و این بازیکن در مسابقه با ذوب آهن به میدان برود.»

 

وی افزود: «ما هفته قبل هم امیدوار بودیم که مشکل ماهینی حل شود و او به بازی با فولاد برسد. با این وجود در نهایت این بازیکن نتوانست مجوز بازی را از سازمان لیگ دریافت کند. در حال حاضر امیدواریم مشکل ماهینی حل شود و او به بازی با ذوب آهن برسد.»


Hossein بازدید : 6 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)


پس از جدایی سیدجلال حسینی از جمع سرخپوشان، علی دایی و پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب یک مدافع برای جایگزینی این بازیکن رفتند.


به همین دلیل علی دایی شخصاً اومانا مدافع کاستاریکایی را مورد تأئید قرار داد و مذاکراتی را با این بازیکن انجام داد. بالاخره پس از کش‌وقو‌س‌های فراوان اومانا مدافع تیم ملی کاستاریکا بامداد امروز با استقبال مسئولان باشگاه پرسپولیس وارد ایران شد و قرار است در چند ساعت آینده در دیداری با رحیمی بر سر امضای قرارداد نهایی گفت‌وگوهای لازم را انجام دهد.


وی در بدو ورودش به ایران اظهار داشت: خوشحالم به کشور خوب و با تمدن ایران آمده‌ام و امیدوارم که با پرسپولیسی‌ها به توافق نهایی برسم. شرایط سختی نگذاشتم و همین که به ایران آمدم نشان داده که دوست دارم به جمع قرمزپوشان اضافه شوم.

Hossein بازدید : 7 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

مهرداد پولادی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان پس از عملکرد خوبش در جام جهانی مورد توجه چند تیم خوب اروپایی قرار گرفت از همین‌رو مذاکرات خود را با این تیم‌های اروپایی انجام داد.


پس از این اتفاقات خیلی از رسانه‌ها امروز اعلام کردند که پولادی با عقد قراردادی با تیم‌های قطری به یکی از این تیم‌ها پیوسته اما مدافع تیم ملی کشورمان این موضوع را تکذیب و اعلام کرد هیچ قراردادی با تیم‌های قطری نبسته است. 


این در شرایطی است که پولادی همچنان در حال انجام مذاکرات با چند تیم اروپایی است.

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 1,535
  • بازدید کلی : 4,801